Σε ερώτησή της εφημερίδας ΑΥΓΗ προς τον εργατολόγο και ειδικό περί την κοινωνική ασφάλιση Δημήτρη Μπούρλο αναφορικά με τις συνέπειες που μπορεί να προκύψουν από πιθανή κατάργηση της αυτονομίας των ταμείων (κύριων και επικουρικών) και της ένταξής τους στο ΙΚΑ σημείωσε: "Αν στις εντάξεις φορέων δεν διατηρείται η οικονομική αυτοτέλεια, τότε αναγκαία συνέπεια θα είναι η επί τα χείρω διαφοροποίηση των παροχών, ιδίως σε περιόδους που υπάρχει σοβαρό πρόβλημα χρηματοδότησης".