Αφού λήστεψαν τα χρήματα από τα ταμεία μας με το κόλπο γκρόσο του PSI
Ένα ταμείο (ΙΚΑ) και ενσωμάτωση σε αυτό όλων των επικουρικών συντάξεων είχε προαναγγείλει από το βήμα του 3ου Συνεδρίου του Ελληνοαμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου, πριν ένα χρόνο, στις 15.11.2013, ο πρώην συνδικαλισταράς του ΠΑΣΟΚ καισήμερα διοικητής του ΙΚΑ Ροβέρτος Σπυρόπουλος. Και ω του θαύματος ήρθε η συμφωνία με τους τροϊκανούς. Έτσι και η τρόικα ικανοποιείται για την εξαθλείωση των συνταξιούχων και η κυβέρνηση των ανδρίκελων απαλλάσσεται από την σκοτούρα να διατηρήσει σε επάρκεια τα ταμεία των συνταξιούχων, τα οποία λήστευσαν ΝΔ και ΠΑΣΟΚ με το κόλπο του PSI.
"Πρέπει να οικοδομήσουμε τις προϋποθέσεις συνύπαρξης των δημόσιων δομών Κοινωνικής Ασφάλισης με τα επαγγελματικά ταμεία" είχε υποστηρίξει σε εκείνη την ημερίδα ο διοικητής του ΙΚΑ με στόχο τη δημιουργία ενός Εθνικού Φορέα Ασφάλισης, κύριας και επικουρικής, για όλους. Λες και είχαν πρόβλημα ανταγωνισμού μεταξύ των. Λόγια κούφια για κατανάλωση από τους μαμελούκους!
Ξεδιπλώνοντας ολόκληρο το σχέδιο των τριών πυλώνων είχε επισημάνει:
Στον 1ο πυλώνα θα ανήκει η κύρια και η επικουρική ασφάλιση, στον 2ο η επαγγελματική ασφάλιση και στον 3ο η ιδιωτική ασφάλιση. Μόνον που έτσι από τον πρώτο πυλώνα καταργείται η επικουρική σύνταξη, που καταχτήθηκε του 1983, με χρήματα των εργαζομένω και των εργοδοτών τους, προκειμένου να έχουν ένα επι πλέον βοήθημα στις πενιχρές συντάξεις που έτσι ή αλλιώς λάμβανε η πλειοψηφία των συνταξιούχων. Τώρα έπειτα από τρεις δεκαετίες το μέτρο εξαφανίζεται μαζί με τα χρήματα που λήστεψαν από την τσέπη μας, οι... σωτήρες μας!
Το σχέδιο Βρούτση - τρόικας με την κατάργηση της αυτοτέλειας και τις συγχωνεύσεις επικουρικών και εφάπαξ στο ΙΚΑ επιβεβαιώνει τα επόμενα βήματα, που δεν θα αργήσουν.
Κι αν δεν τους προλάβουμε να τους ξαποστείλουμε στο πυρ το εξώτερο, θα μας προλάβουν και δημιουργώντας τετελεσμένα θα έχουν βάλει ακόμη ένα ανάχωμα στην ομαλή πορεία της κυβέρνησης της Αριστεράς που νομοτελειακά θα έρθει!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου