ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Κυριακή 9 Νοεμβρίου 2014

Το ανακοινωθέν της τριμερούς συνάντησης στο Κάιρο για τον καθορισμό των ΑΟΖ Αιγύπτου-Κύπρου-Ελλάδας

Ταραχοποιός της Μεσογείου 
εμφανίζεται ο Τ. Ερντογάν

Αθήνα-Λευκωσία-Κάιρο προχώρησαν σε κοινό ανακοινωθέν μετά την τριμερή συνάντηση του Σαββάτου χθες, αναφέροντας ότι «οι τρεις χώρες υπογραμμίζουμε την καθολική ισχύ της Σύμβασης των Ηνωμένων Εθνών για το Δίκαιο της Θάλασσας και αποφασίζουμε να προχωρήσουμε το ταχύτερο τις διαπραγματεύσεις μας για την οριοθέτηση των θαλασσίων ζωνών μας όπου αυτό δεν έχει ακόμη γίνει».


Το ανακοινωθέν περιλαμβάνει ακόμη αναφορά στην ανάγκη σεβασμού των κυριαρχικών δικαιωμάτων και καλεί την Τουρκία να σταματήσει όλες τις εν εξελίξει σεισμογραφικές έρευνες εντός της θαλάσσιας ζώνης της Κύπρου και να αποφύγει παρόμοιες δραστηριότητες στο μέλλον. Κάνει επίσης αναφορά σε μία δίκαιη συνολική και διαρκή λύση του κυπριακού σύμφωνα με το διεθνές δίκαιο.

Επόμενο βήμα στη συνεργασία των τριών χωρών θα είναι η συνάντηση των υπουργών Ενέργειας στις 24 Νοέμβριου στην Κύπρο, με επίκεντρο το πεδίο της ενέργειας και της αξιοποίησης των κοιτασμάτων υδρογονανθράκων στην ανατολική Μεσόγειο.

Οι τρεις ηγέτες επεσήμαναν την ανάγκη δίκαιης λύσης επί τη βάση του διεθνούς δικαίου και των αποφάσεων του ΟΗΕ και ζήτησαν από την Τουρκία να σταματήσει τις προκλήσεις στην ΑΟΖ της Κύπρου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: