Με νίκη και ρεκόρ από τον Κενυάτη Φέλιξ Κάντι ολοκληρώθηκε ο 32ος Κλασσικός Μαραθώνιος. Σπάζοντας κάθε προηγούμενο ρεκόρ ο Φέλιξ Κάντι κάλυψε τη διαδρομή σε χρόνο 2.10.37. Πρώτος Έλληνας δρομέας τερμάτισε ο Χριστόφορος Μερούσης (2.25.15) και από τις Ελληνίδες, η Σοφία Ρήγα με χρόνο 2:45.37.

Δεύτερος τερμάτισε ο Ράιμοντ Μπετ ο οποίος στο παρελθόν έχει νικήσει δύο φορές την κλασσική διαδρομή. Τρίτος ο Κενυάτης, Τσομπέι και τέταρτος ο περσινός νικητής, Χίλαρι Γέγκο.

Στις γυναίκες ήταν νικήτρια η Ναόμι Μάγιο από την Κένυα με 2:41.05, δεύτερη η περσινή νικήτρια Νάνσι Τζόαν Ρότιτς με 2:41.28 και τρίτη η Τίντλα.

Στους Έλληνες δρομείς, μετά τον Χριστόφορο Μερούση τερμάτισε – με την κόρη του αγκαλιά - ο Δημήτρης Θεοδωρακάκος (2:29.58), τρίτος ο 42χρονος, Γιώργος Καραβίδας (2:31.05) και τέταρτος ο Κωνσταντίνος Πούλιος (2:32.22).

Από τις Ελληνίδες μαραθωνοδρόμους, πρώτη τερμάτισε η Σοφία Ρήγα με χρόνο 2:45.37, η οποία είχε στεφθεί νικήτρια και στη διαδρομή του 2011. Δεύτερη ήταν η Μάγδα Γαζέα (2:47.27) η οποία είχε νικήσει τα προηγούμενα δύο χρόνια.

Από την Πάτρα συμμετείχαν δρομείς από το Κλαμπ ΦΑΕΘΩΝ, με αξιοπρεπείς παρουσίες.


Μεγάλη ήταν η επιτυχία και για την αθλήτρια από την Πάτρα, την μαραθωνοδρόμο Σοφία Ρήγα που στον Κλασικό Μαραθώνιο της Αθήνας κατάφερε να τερματίσει πρώτη από τις ελληνίδες αθλήτριες.

Η δρομέας του Ελευθέριου Βενιζέλου πέτυχε 2.45.38 και έδειξε σε καλή κατάσταση παίρνοντας το χρυσό σε αυτό για αγώνισμα για δεύτερη φορά στην καριέρα της, ενώ δεύτερη πίσω της ήταν η περσινή νικήτρια Μάγδα Γαζέα με 2.46.39 (είχε νικήσει τα προηγούμενα δύο χρόνια) και τρίτη η  στο  Ουρανία Ρέμπουλη με 2.42.41, η οποία έτρεξε τον πρώτο της Μαραθώνιο. Την απονομή έκανε ο δήμαρχος Μαραθώνα Ηλίας Ψηνάκης.


Χαιρετισμός της Ρένας Δούρου στο 32ο Μαραθώνιο


Στον χαιρετισμό της η Περιφερειάρχη Αττικής Ρένα Δούρου στον 32ο Μαραθώνιο της Αθήνας τόνισε τα παρακάτβ\ω:

«Βρισκόμαστε σήμερα εδώ, για έναν ξεχωριστό αγώνα δρόμου.
Ενός αγώνα ζωής, ιστορίας. 

Ενός αγώνα που διαφέρει από όλους τους άλλους για δύο λόγους. 

Πρώτον γιατί μόνη η συμμετοχή είναι αυτή που μετράει. Και όχι η θέση του τερματισμού. 

Και δεύτερον γιατί έχουμε να κάνουμε με τον μοναδικό, παγκοσμίως, αγώνα που ενώνει το χθες με το σήμερα. 

Τον αρχαίο Τύμβο με τους αγώνες του Γρηγόρη Λαμπράκη για την ειρήνη. 

Έναν αγώνα που στέλνει στις τέσσερις γωνιές του ορίζοντα το πανανθρώπινο μήνυμα της προσπάθειας, της συμμετοχής, ανεξαρτήτως φύλου, φυλής, ηλικίας, στον αγώνα τον καλό. 

Τον αγώνα για την Ειρήνη, τη Δημοκρατία, τον Πολιτισμό».