ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2013

Σεξιστική επίθεση από την «Ψυχαριάδα» του ΔΟΛ κατά της ανεξάρτητης βουλευτού Θ. Τσάγκρη!

Δημοσιεύτηκε στα "ΝΕΑ" στις 7 Ιουλίου 2011. Σε εικόνα, η χυδαιολογία, που φιλοδοξεί να αντικαταστήσει την πολιτικό λόγο. Σκίτσο του Δ. Χαντζόπουλου, που ξεσήκωσε διαμαρτυρίες του Πανεπιστημίου Αθηνών, καθώς σε διάλογο δύο περιθωριακών το παρουσιάζει ως οίκο ανοχής!


Αγγίζει τα όρια του ρατσισμού, με στόχο την αποχώρησή της από το ΠΑΣΟΚ





Οι σεξιστικές επιθέσεις της κυβερνητικής εφημερίδας «ΤΑ ΝΕΑ» κατά γυναικών βουλευτών του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φθάνει τα όρια του ρατσισμού, δεν έχουν σταματημό. Νέο θύμα αυτής της άθλιας πολιτικής που εκπορεύεται από τα βορβορώδη υπόγεια της «Ψυχαριάδας» είναι η ανεξάρτητος πλέον, από την π. Κυριακή, πρώην βουλευτής ΠΑΣΟΚ Θ. Τσάγκρη.

Οι… φοβερές ανακαλύψεις της εφημερίδας έχουν να κάνουν με την ενδυματολογική εμφάνισή της, πλην όμως η στόχευση είναι οι πολιτικές απόψεις της, οι οποίες έγιναν αντικείμενο πολεμικές από τα οικονομικώς υπόδουλα ΜΜΕ, όπως «ΤΑ ΝΕΑ», που την παρουσιάζουν ως «καχέκτυπο της Κάρι Μπράντσο»!

Ήδη «ΤΑ ΝΕΑ» μετά τις επιθέσεις στις γυναίκες βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ και των ΑΝΕΛ, επεκτείνουν την χυδαιολογία και σε επίπεδο «δημοσιογραφικού» λόγου, ενώ εκκρεμεί αγωγή του Πανεπιστημίου Αθηνών, καθώς ο σκιτσογράφος Χατζόπουλος, που έχει αντικαταστήσει τον απολυμένο από τον ΔΟΛ συνάδελφό του Αναστασίου, επιδίδεται συστηματικά σε χυδαιολογία, με θύμα ακόμη και τον πρύτανη Θ. Πελεγρίνι, παρουσιάζοντας το ΑΕΙ ως οίκο ανοχής!

Αλλά όταν η κυκλοφορία του εντύπου σου σημειώνει κάμψη και τα έσοδα από τις διαφημίσεις σε εγκαταλείπουν, εάν σου λείπει και η πολιτική φιλοσοφική συγκρότηση, τότε μοιραία καταλήγεις να γίνεις εφάμιλος των λαϊκιστικών, πουπουλίστικων εφημερίδων, τύπου «βαθύ λαρύγγι» κ.απ. Που αφθονούν σε Ελλάδα και εξωτερικό! Και πάντως, μόνον πολιτική εφημερίδα δεν μπορεί να λογίζεσαι!         
                   Η χυδαιολογία

«Οι ειρωνικοί ψίθυροι για τις ενδυματολογικές επιλογές της βουλευτού Πέλλας έγιναν κραυγές μετά την ψηφοφορία της Κυριακής. Ας πρόσεχε ώστε να μη χάριζε εν καιρώ ειρήνης τα όπλα που θα χρησιμοποιούσαν εναντίον της όταν θα ξεσπούσε ο πόλεμος.

Τα πατώματα της Βουλής είναι στα γραφεία από ξύλο, στους διαδρόμους από μάρμαρο. Και στα δύο υλικά ο θόρυβος του τακουνιού είναι, αν και διαφορετικός, εκκωφαντικός.

Φαντάζομαι λοιπόν ότι η ανεξάρτητη πλέον βουλευτής Πέλλας Θεοδώρα Τζάκρη θα ακούγεται... από μακριά.

Καθώς θα πλησιάζει όμως απειλητικά και θα συνδυάζεις ήχο με εικόνα, θα συνειδητοποιείς (για άλλη μια φορά) ότι το «Sex and the City» έχει καταστρέψει στρατιές γυναικών.

Δέκα σχεδόν χρόνια αφότου έπεσε η αυλαία στο διάσημο σίριαλ, τα κακέκτυπα της Κάρι Μπράντσο (Σάρα Τζέσικα Πάρκερ) κυκλοφορούν ακόμη ανάμεσά μας διαιωνίζοντας όχι ακριβώς ένα στυλ, αλλά έναν τρόπο ερμηνείας της κομψότητας που ελαχιστοποιεί τις πιθανότητες να θεωρηθεί καλοντυμένη η γυναίκα που τον υιοθετεί.

Η ψηφοφορία της περασμένης Κυριακής έφερε στην επικαιρότητα τη Θεοδώρα Τζάκρη με «άρμα» το «ναι» της στην πρόταση μομφής του ΣΥΡΙΖΑ αλλά με «όπλα» ή μάλλον με «σφεντόνες» αυτά που η ίδια έχει δώσει στους καλοπροαίρετους ή μη αντιπάλους της.
Την επιτηδευμένη εμφάνισή της, αυτό το «υπερβολικά κομψή για να την πεις καλοντυμένη» του Οσκαρ Γουάιλντ που τη διακατέχει. Θα έπρεπε να ξέρει η ίδια, ως πολιτικός, πως τα 12ποντα τα αγαπάνε όλοι μέχρι ο βηματισμός τους να παρεκκλίνει της προκαθορισμένης πορείας.
Η βουλευτής, θεωρητικά, είναι μια ωραία γυναίκα.

Ο τρόπος όμως που... επικοινωνεί αυτό που η φύση τής χάρισε είναι πέρα από το λάθος - αισθητική αμαρτία θα το έλεγες. Οχι με τους νόμους μιας αυστηρής και ξεπερασμένης πια αστυνομίας μόδας αλλά με την κοινή στυλιστική λογική.

Ιδού λοιπόν τα επτά στραβοπατήματα (με Louboutin γόβες) της Θεοδώρας Τζάκρη.

Overdressed. Ή «υπερντυμένη» σε ελεύθερη (και κάκιστη) ελληνική μετάφραση. Που σημαίνει ότι δεν πας το πρωί στη Βουλή σαν να πρόκειται μετά να πεταχθείς και στα βαφτίσια του διαδόχου Γιώργου.

Λάθος κόμµωση. Είναι σαφές ότι μιλάμε για λίγα, λεπτά και εύθραυστα μαλλιά. Επιμένοντας στο ντεκαπάζ και στην απέλπιδα προσπάθεια να τα μακρύνει, έχουμε το φαινόμενο των «ποντικοουρών» που τα κάνει να φαίνονται ακόμη πιο λίγα και ταλαιπωρημένα. «Κάν' το ένα κοντό καρέ, αγάπη μου», που έλεγε και μια γνωστή μου κομμώτρια.

Λάθος ρούχο σε λάθος χώρο. Το αντιλαμβάνεστε μόνο με παράδειγμα. Δεν πας για κατάθεση στεφάνου για τη γενοκτονία των Ποντίων κρατώντας στο ένα χέρι το στεφάνι και στο άλλο τη Louis Vuitton, φορώντας μάλιστα κατακόκκινο ταγέρ.

Πολύ στενά ρούχα. Kαμία γυναίκα δεν φαίνεται πιο αδύνατη όταν τα ρούχα της είναι έτοιμα να εκραγούν. Το αντίθετο μάλιστα!

Λάθος συνδυασµοί. Υπάρχουν συγκεκριμένες μπλούζες που φοριούνται κάτω από σακάκια, εκτός και αν το στυλιστικό σου είδωλο είναι η τηλεαστρολόγος Βίκυ Παγιατάκη. Επίσης ρούχο κοκτέιλ με τσάντα γραφείου, ποτέ! Η κυρία Τζάκρη πάντα!

Λάθος μακιγιάζ. Η βουλευτής Πέλλας, αν και η αρχική της πρόταση είναι να υιοθετήσει ένα ελαφρύ μακιγιάζ, του δίνει και καταλαβαίνει στο ρουζ και στο περίγραμμα των ματιών (υποψιάζομαι ότι χρησιμοποιεί κολ που το αποχαιρετήσαμε από τη δεκαετία του 1980).
Από φυσικού της, όταν μιλάει, κάνει μορφασμούς. Ομως μορφασμός συν σκούρο τριανταφυλλί στο μάγουλο και γραμμή στο μάτι ίσον Τσάκι, η κούκλα του Σατανά.

Ψηλά τακούνια. Το 9ποντο τονίζει τη θηλυκότητα και διαβαίνει άνετα το κατώφλι της Βουλής. Το 12ποντο είναι μόνο για κόκκινο χαλί επειδή δεν φαίνεται κάτω από τα μακριά ρούχα. Αν φαίνεται, είναι μόνο για πίστα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: