ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ gmosxos1@hotmail.com στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα άνοιξε και ισχύει πάλι το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε σε περίπτωση που αδυνατείτε να κάνετε χρήση του hotmail.com
ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου 2021

Μετά θάνατον αποκαθήλωση την μνήμης Θεοδωράκη

«Βόμβα» από την ανιψιά του Μίκη Θεοδωράκ...

 

 «Ανατροπή» από την ανιψιά του μεγάλου συνθέτη, που ισχυρίζεται ότι: «Όλοι ξέραμε για τον Νίκο» εξώγαμο γιο του! Και ζητά την εξέταση DNA!

Ανατροπή στην υπόθεση του εκτός γάμου γιου του Μίκη Θεοδωράκη, και μετά θάνατον αποκαθήλωση της μνήμης του συνθέτη, που σύρεται στα δικαστήρια, έφεραν οι δηλώσεις της ανιψιάς του Άννας Θεοδωράκη, κόρης του αδερφού Γιάννη, του Μίκη Θεοδωράκη, η οποία επιβεβαίωσε σχετικά τους ισχυρισμούς του Νίκου Κουρή, που ισχυρίζεται ότι είναι γιος του συνθέτη.  

Όπως είπε μιλώντας στην Τατιάνα Στεφανίδου η Άννα Θεοδωράκη, ήδη από μικρή ηλικία ήξερε για την ύπαρξη του Νίκου, της είχε μιλήσει για αυτόν ο πατέρας της και της είχε πει να μην μιλάει για την υπόθεση γιατί ήταν μυστικό. Αλλά της είχε διευκρινίσει ότι είναι εξάδελφό της και ότι είναι μέλος της οικογένειας.

«Ήξερα από μικρό παιδί για τον Νίκο Κουρή- Θεοδωράκη. Είχα δει τη φωτογραφία του στο σπίτι του πατέρα μου Γιάννη, αδελφού του Μίκη Θεοδωράκη. Ο πατέρας μου μού είχε πει ότι ο Νίκος είναι γιος του Μίκη και είναι εξάδελφός μου. Ηδη από τα 12 μου το ήξερα και μου είχε πει ο πατέρας μου να μην μιλάω γι αυτό» δήλωσε χαρακτηριστικά η ίδια και συνέχισε: 

«Το ήξερε όλη η οικογένεια. Άλλωστε και η ομοιότητα είναι μεγάλη. Δεν ξέρω αν το ήξεραν η Μαργαρίτα και ο Γιώργος. Αν ήξεραν για την ύπαρξη του Νίκου. Ηθελα να ζητήσω από την οικογένεια να γίνει ένα DNA να λήξει όλη αυτή η ιστορία. Εγώ τον δέχομαι ως εξάδελφό μου. Τα άλλα παιδιά (τα παιδιά του Μίκη) τι ξέρουν, δεν το γνωρίζω. Επειδή με ρωτάνε πολλοί, εγώ νομίζω ότι είναι γιος του Μίκη».

Στο μεταξύ, προσωρινά δεκτό έκανε το αίτημα της Μαργαρίτας Θεοδωράκη το δικαστήριο και απαγόρευσε στον Νίκο Κουρή να χρησιμοποιεί το όνομα Θεοδωράκης. Η αίτηση των ασφαλιστικών θα εκδικαστεί στις 30 Νοεμβρίου, ενώ η οριστική λύση στο θέμα που έχει προκύψει με τον Νίκο Κουρή που ισχυρίζεται ότι είναι γιος εκτός γάμου του μεγάλου συνθέτη, θα δοθεί αφού γίνει εξέταση DNA.

Δεν υπάρχουν σχόλια: