Πληροφορίες αναφέρουν ότι θα πραγματοποιηθεί έκτακτη γενική συνέλευση των μετόχων προκειμένου να επανεξετάσει το ζήτημα της αύξησης μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας "Τηλέτυπος", η προθεσμία για την οποία έχει λήξει από την περασμένη Παρασκευή. Σημειώνεται ότι τυχόν σύγκληση γενικής συνέλευσης οφείλει να προβλέπει διορία τουλάχιστον είκοσι ημερών από την ημέρα δημοσίευσής της. Ενδεχόμενο το οποίο αφήνει περιθώρια για διεργασίες μεταξύ της "Τηλέτυπος" και των τραπεζών όχι μόνο για την κάλυψη της αύξησης, αλλά και για τη διαχείριση των δανειακών υποχρεώσεων.
Άλλες πληροφορίες, που δεν έρχονται σε αντίθεση με τις παραπάνω, κάνουν λόγο για συμφωνία των μετόχων να προχωρήσουν σε αύξηση μετοχικού κεφαλαίου. Η συμφωνία, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, περιλαμβάνει τις πλευρές Βαρδινογιάννη και Μπόμπολα, οι οποίοι φέρονται διατεθειμένοι υπό προϋποθέσεις να συμμετάσχουν στην αύξηση, ενώ η πλευρά Ψυχάρη θα παραμείνει, αλλά με μειωμένο ποσοστό, δεδομένου ότι εξ αρχής είχε δηλώσει ότι δεν πρόκειται να συμμετάσχει στην αύξηση.
Στο σενάριο περί απόσυρσης του Στ. Ψυχάρη συνηγορεί κατά κάποιον τρόπο και η χθεσινή πολύ έντονη φημολογία περί παραίτησης του διευθύνοντος συμβούλου της "Τηλέτυπος" Νίκου Πεφάνη, ανθρώπου της απολύτου εμπιστοσύνης του προέδρου του ΔΟΛ. Η παραίτηση έχει βαρύνουσα σημασία, όχι μόνο γιατί ήταν το μόνο εκτελεστικό μέλος του Δ.Σ., αλλά ιδίως γιατί αφήνει ανοικτό το θέμα του μάνατζμεντ της "Τηλέτυπος", το οποίο, σε επόμενη φάση, αναμένεται να αποτελέσει το μεγάλο διακύβευμα μεταξύ των μετόχων για το μέλλον του καναλιού.
Έως αργά χθες το βράδυ δεν είχε εκδοθεί καμία επίσημη ανακοίνωση από την "Τηλέτυπος" προς επιβεβαίωση των πληροφοριών, ούτε όμως προς διάψευση.
Νταρζάνου Αγγέλα-avgi.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου