Έχει ιδιαίτερη σημασία και αξία η σημερινή παρέμβαση του Δημ. Γιαννακόπουλου, πρώην Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου επι δημαρχίας Δημαρά, ο οποίος μέσω της σελίδας του στο facebook, για το θέμα του ΧΥΤΑ
Ξερόλακκας αναφέρει:
"Μετά το χθεσινό Δημοτικό Συμβούλιο της Πάτρας που ασχολήθηκε και με τον σχεδιασμό διαχείρισης των απορριμμάτων της πόλης τα ερωτηματικά που γεννώνται είναι πάρα πολλά.
Καλούνται λοιπόν όλοι αυτοί που με την ψήφο τους έδωσαν την πλειοψηφία στην πρόταση της Δημοτικής
Αρχής για τον σχεδιασμό διαχείρισης των απορριμμάτων να εξηγήσουν στους συμπολίτες μας τι άλλαξε απο το 2010 και τους οδήγησε να ψηφίσουν την επέκταση του χρόνου ζωής του ήδη κορεσμένου ΧΥΤΑ της Ξερόλακκας.
Αυτοί δεν ήσαν που έστηναν στον τοίχο την προηγούμενη Δημοτική Αρχή αξιώνοντας να κλείσει άμεσα η Ξερόλακκα; Αυτοί δεν ήσαν που σιγοντάριζαν να γίνεται το μπάχαλο στο Δημοτικό Συμβούλιο κάθε φορά που συζητείτο το θέμα της Ξερόλακκας;
Δυστυχώς για μια ακόμη φορά το Δημοτικό Συμβούλιο δεν στάθηκε αντάξιο της ιστορίας της πόλης ψηφίζοντας ένα σχεδιασμό που όλα αυτά τα χρόνια τον είχε παντοιοτρόπως πολεμήσει. Γεννάται όμως και ένα άλλο ερώτημα. Μεμονωμένοι Δημοτικοί Σύμβουλοι ψήφισαν υπέρ της συνέχισης της λειτουργίας του ΧΥΤΑ. Η πολιτική της παράταξης που πρόσκειται στον ΣΥΡΙΖΑ σχετικά με το θέμα είναι τέτοια που της έδωσε το δικαίωμα να ψηφίσει θετικά την πρόταση της Δημοτικής Αρχής;; Απορίας άξιον!!!!!!!!!".
Το δημοσίευμα (post) του Δημήτρη Γιαννακόπουλου ακολουθούν και σχολιάζουν ήδη γνωστοί από τα Δημοτικά πράγματα της πόλης Πατρινοί, ενώ απάντηση δίνει ο Κώστας Σπαρτινός, επικεφαλής της παράταξης του ΣΥΡΙΖΑ, "ΡΑΠ Πάτρα Ανθρώπινη Πόλη" καθόσον ο Δημ. Γιαννακόπουλος είναι από τους προτεργάτες του εγχειρήματος Δημαρά. Στο μεταξύ ο ίδιος ο Γ. Δημαράς κωφεύει στα όσα ακούγονται γύρω του.
Στην απάντηση του Κ. Σπαρτινού περιλαμβάνονται τα παρακάτω:
"Η ΡΑΠ εξήγησε αναλυτικά την τοποθέτησή της για το θέμα με δελτίο τύπου την επομένη της συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου. Όσοι ενδιαφέρονται να συζητήσουμε το θέμα, καλόν είναι να το διαβάσουν.
Επιπλέον να απαντήσουν χωρίς περιστροφές : είναι υπέρ ή κατά του εργοστασίου επεξεργασίας ΣΥΜΜΕΙΚΤΩΝ απορριμμάτων ;
Προεκλογικά η ΡΑΠ είχε με παρρησία δηλώσει ότι η Ξερολακα δεν μπορεί να κλείσει σε διάστημα μικρότερο από 1-2 χρόνια.
Ειδικότερα οι υποψήφιοι και τα μέλη της ΡΑΠ και του ΣΥΡΙΖΑ, θα έπρεπε αυτά να τα γνωρίζουν".
"Μετά το χθεσινό Δημοτικό Συμβούλιο της Πάτρας που ασχολήθηκε και με τον σχεδιασμό διαχείρισης των απορριμμάτων της πόλης τα ερωτηματικά που γεννώνται είναι πάρα πολλά.
Καλούνται λοιπόν όλοι αυτοί που με την ψήφο τους έδωσαν την πλειοψηφία στην πρόταση της Δημοτικής
Αρχής για τον σχεδιασμό διαχείρισης των απορριμμάτων να εξηγήσουν στους συμπολίτες μας τι άλλαξε απο το 2010 και τους οδήγησε να ψηφίσουν την επέκταση του χρόνου ζωής του ήδη κορεσμένου ΧΥΤΑ της Ξερόλακκας.
Αυτοί δεν ήσαν που έστηναν στον τοίχο την προηγούμενη Δημοτική Αρχή αξιώνοντας να κλείσει άμεσα η Ξερόλακκα; Αυτοί δεν ήσαν που σιγοντάριζαν να γίνεται το μπάχαλο στο Δημοτικό Συμβούλιο κάθε φορά που συζητείτο το θέμα της Ξερόλακκας;
Δυστυχώς για μια ακόμη φορά το Δημοτικό Συμβούλιο δεν στάθηκε αντάξιο της ιστορίας της πόλης ψηφίζοντας ένα σχεδιασμό που όλα αυτά τα χρόνια τον είχε παντοιοτρόπως πολεμήσει. Γεννάται όμως και ένα άλλο ερώτημα. Μεμονωμένοι Δημοτικοί Σύμβουλοι ψήφισαν υπέρ της συνέχισης της λειτουργίας του ΧΥΤΑ. Η πολιτική της παράταξης που πρόσκειται στον ΣΥΡΙΖΑ σχετικά με το θέμα είναι τέτοια που της έδωσε το δικαίωμα να ψηφίσει θετικά την πρόταση της Δημοτικής Αρχής;; Απορίας άξιον!!!!!!!!!".
Το δημοσίευμα (post) του Δημήτρη Γιαννακόπουλου ακολουθούν και σχολιάζουν ήδη γνωστοί από τα Δημοτικά πράγματα της πόλης Πατρινοί, ενώ απάντηση δίνει ο Κώστας Σπαρτινός, επικεφαλής της παράταξης του ΣΥΡΙΖΑ, "ΡΑΠ Πάτρα Ανθρώπινη Πόλη" καθόσον ο Δημ. Γιαννακόπουλος είναι από τους προτεργάτες του εγχειρήματος Δημαρά. Στο μεταξύ ο ίδιος ο Γ. Δημαράς κωφεύει στα όσα ακούγονται γύρω του.
Στην απάντηση του Κ. Σπαρτινού περιλαμβάνονται τα παρακάτω:
"Η ΡΑΠ εξήγησε αναλυτικά την τοποθέτησή της για το θέμα με δελτίο τύπου την επομένη της συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου. Όσοι ενδιαφέρονται να συζητήσουμε το θέμα, καλόν είναι να το διαβάσουν.
Επιπλέον να απαντήσουν χωρίς περιστροφές : είναι υπέρ ή κατά του εργοστασίου επεξεργασίας ΣΥΜΜΕΙΚΤΩΝ απορριμμάτων ;
Προεκλογικά η ΡΑΠ είχε με παρρησία δηλώσει ότι η Ξερολακα δεν μπορεί να κλείσει σε διάστημα μικρότερο από 1-2 χρόνια.
Ειδικότερα οι υποψήφιοι και τα μέλη της ΡΑΠ και του ΣΥΡΙΖΑ, θα έπρεπε αυτά να τα γνωρίζουν".

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου