Μια μικρή ομάδα
ακτιβιστών που συνδέονται με τα κινήματα αντίστασης σε χωριά βορειοδυτικά της Ιερουσαλήμ προκάλεσαν ρωγμή στο «Τείχος
του Απαρτχάιντ», ως μια συμβολική χειρονομία για τον εορτασμό της πτώσης του
Τείχους του Βερολίνου και για να επιστήσουν την προσοχή στα δεινά του
παλαιστινιακού λαού.
Δυτική Όχθη: Συμβολικό ρήγμα στο «Τείχος του Απαρτχάιντ» (φωτ.)
Μια ομάδα Παλαιστινίων ακτιβιστών έσκαψαν
μια τρύπα στο ισραηλινό τείχος, στη Δυτική Όχθη για την 25η επέτειο από
την πτώση του Τείχους του Βερολίνου
Μια μικρή ομάδα
ακτιβιστών που συνδέονται με τα κινήματα αντίστασης σε χωριά
βορειοδυτικά της Ιερουσαλήμ προκάλεσαν ρωγμή στο «Τείχος του
Απαρτχάιντ», ως μια συμβολική χειρονομία για τον εορτασμό της πτώσης του
Τείχους του Βερολίνου και για να επιστήσουν την προσοχή στα δεινά του
παλαιστινιακού λαού.


- See more at: http://left.gr/news/dytiki-ohthi-symvoliko-rigma-sto-teihos-toy-aparthaint-fot#sthash.mfFRqXB5.dpuf

Δυτική Όχθη: Συμβολικό ρήγμα στο «Τείχος του Απαρτχάιντ» (φωτ.)
Μια ομάδα Παλαιστινίων ακτιβιστών έσκαψαν
μια τρύπα στο ισραηλινό τείχος, στη Δυτική Όχθη για την 25η επέτειο από
την πτώση του Τείχους του Βερολίνου
Μια μικρή ομάδα
ακτιβιστών που συνδέονται με τα κινήματα αντίστασης σε χωριά
βορειοδυτικά της Ιερουσαλήμ προκάλεσαν ρωγμή στο «Τείχος του
Απαρτχάιντ», ως μια συμβολική χειρονομία για τον εορτασμό της πτώσης του
Τείχους του Βερολίνου και για να επιστήσουν την προσοχή στα δεινά του
παλαιστινιακού λαού.


- See more at: http://left.gr/news/dytiki-ohthi-symvoliko-rigma-sto-teihos-toy-aparthaint-fot#sthash.mfFRqXB5.dpuf




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου