![]() |
| Η νέα κατανομή εδρών Διοικούσας Παραρτήματος Πελοποννήσου. |
Πραγματοποιήθηκαν
την Κυριακή 2 Νοεμβρίου 2014 οι εκλογές για την ανάδειξη νέων οργάνων διοίκησης
(Διοικητικό Συμβούλιο, Διοικούσες Επιτροπές Παραρτημάτων, Συνέλευση Αντιπροσώπων
των Κλάδων) του Γεωτεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας (ΓΕΩΤ.Ε.Ε.).
Η ΓΕΩΤΕΧΝΙΚΗ ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ, παράταξη
υποστηριζόμενη από τον ΣΥΡΙΖΑ, διπλασίασε την επιρροή της και τετραπλασίασε τις
έδρες της (από 1 σε 4), καταλαμβάνοντας τη 2η θέση στην 11-μελή σύνθεση
της νέας Διοικούσας του παραρτήματος Πελοποννήσου.
Η ΑΔΕΣΜΕΥΤΗ ΚΙΝΗΣΗ, παράταξη προερχόμενη
από τη ΔΑΚΕ που στηρίζεται από τη ΝΔ,
διατηρεί την πλειοψηφία στην νέα Διοικούσα και θα συνεχίσει να ελέγχει
τις 6 έδρες που είχε από τις εκλογές του 2011.
Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΜΠΑΡΑΤΑΞΗ, προερχόμενη
από την ΠΑΣΚ, η οποία στηρίζεται από το ΠΑΣΟΚ (νυν Δημοκρατική Παράταξη βλ. για
περισσότερες λεπτομέρειες τις άλλες επωνυμίες που χρησιμοποιήθηκαν από το ΠΑΣΟΚ
μέσα στο 2014 στο http://left.gr/news/paremvasi-anell-gia-ta-diadohika-afm-sto-pasok,
υπέστη συντριβή αφού έχασε τις 3 από τις 4 έδρες που κατείχε.
Οι υπόλοιπες
παρατάξεις της Αριστεράς, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ
και ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ, δεν
κατάφεραν να αποκτήσουν πρόσβαση στη διοίκηση του παραρτήματος.
Ανακοίνωση της Γεωτεχνικής Ενωτικής Κίνησης Αχαΐας
"Για άλλη μια φορά η αποχή κυριάρχησε και σ’ αυτές τις εκλογές με το ποσοστό των ψηφισάντων να αγγίζει μόλις το 15,1% (!!!) πανελλαδικά και τοπικά μόλις το 20%. Φυσικά το γεγονός αυτό αποδίδεται στη χρόνια απαξίωση του επιμελητηρίου από τα ίδια του τα μέλη, αφού τόσα χρόνια αποτελεί ένα «φάντασμα», χωρίς να έχει σταθεί στο ύψος των περιστάσεων. Χωρίς να έχει πάρει ουσιαστική θέση σε εργασιακά θέματα που θίγουν τους συναδέλφους, στην ανεργία των κλάδων, στη γεωργική έρευνα και σε πληθώρα άλλων ζητημάτων. Πολλές φορές μάλιστα έχει πάρει αποφάσεις που θίγουν τα συμφέροντα μας, π.χ. υπέρ της σύμβασης έργου στον Ο.Π.Ε.Κ.Ε.Π.Ε. το 2009-2010 που άνοιξε τους ασκούς του Αιόλου για «ελαστικές» σχέσεις εργασίας, καταπατώντας θεμελιώδη εργασιακά κεκτημένα
"Για άλλη μια φορά η αποχή κυριάρχησε και σ’ αυτές τις εκλογές με το ποσοστό των ψηφισάντων να αγγίζει μόλις το 15,1% (!!!) πανελλαδικά και τοπικά μόλις το 20%. Φυσικά το γεγονός αυτό αποδίδεται στη χρόνια απαξίωση του επιμελητηρίου από τα ίδια του τα μέλη, αφού τόσα χρόνια αποτελεί ένα «φάντασμα», χωρίς να έχει σταθεί στο ύψος των περιστάσεων. Χωρίς να έχει πάρει ουσιαστική θέση σε εργασιακά θέματα που θίγουν τους συναδέλφους, στην ανεργία των κλάδων, στη γεωργική έρευνα και σε πληθώρα άλλων ζητημάτων. Πολλές φορές μάλιστα έχει πάρει αποφάσεις που θίγουν τα συμφέροντα μας, π.χ. υπέρ της σύμβασης έργου στον Ο.Π.Ε.Κ.Ε.Π.Ε. το 2009-2010 που άνοιξε τους ασκούς του Αιόλου για «ελαστικές» σχέσεις εργασίας, καταπατώντας θεμελιώδη εργασιακά κεκτημένα
Η ΓΕΩΤΕΧΝΙΚΗ ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΑΧΑΪΑΣ,
χαιρετίζει τα ιδιαίτερα θετικά αποτελέσματα σε ολόκληρη την περιοχή του
παραρτήματος. Ιδιαίτερα χαιρετίζει αυτά
της περιφερειακής ενότητας Αχαΐας που όχι μόνο άντεξε στη σφοδρή πίεση και
επίθεση των δύο κυβερνητικών παρατάξεων αλλά βελτίωσε σημαντικά την επιρροή
της, συγκριτικά με τα αποτελέσματα του 2011. Ενδεικτικά σημειώνουμε ότι, στην
Αχαΐα εδράζεται η συντριπτική πλειοψηφία των γεωτεχνικών που στελέχωσαν τα ψηφοδέλτια των δύο κυβερνητικών παρατάξεων
και εδώ βρίσκεται η έδρα του παραρτήματος, που λειτούργησε διαχρονικά αλλά και
κατά την προεκλογική περίοδο ως μηχανισμός προβολής των δύο κυβερνητικών
παρατάξεων.
Συνάδελφε Γεωτεχνικέ,
Η ΓΕΩΤΕΧΝΙΚΗ ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ, θα δουλέψει υπεύθυνα μέσα και έξω από τη
Διοίκηση του Παραρτήματος για αυτά τα οποία δεσμεύτηκε στη διακήρυξή της. Θα
παλέψουμε για:
Ένα Τοπικό
Παράρτημα που κύριο καθήκον θα έχει την διαφύλαξη των συμφερόντων των μελών του
και την ανάδειξη του αναπτυξιακού ρόλου της επιστήμης μας.
Ένα Τοπικό
Παράρτημα που να προωθεί λύσεις για την καταπολέμηση της ανεργίας των
Γεωτεχνικών και όχι να κλείνει τα αυτιά και τα μάτια, στις απολύσεις και τις
καταργήσεις των δημόσιων γεωτεχνικών
δομών.
Ένα Τοπικό
Παράρτημα που να αναδεικνύει τον επιστημονικό ρόλο των Γεωτεχνικών ελευθέρων
επαγγελματιών και να δρα έμπρακτα ενάντια στις κυβερνητικές προσπάθειες
απαξίωσης των πτυχίων μας. Η επιστήμη μας δεν μπορεί να είναι αντικείμενο
εκπαίδευσης σε ΚΕΚ.
Ένα Τοπικό
Παράρτημα που το κύριο καθήκον του θα είναι η ανόρθωση του κύρους του στο ύψος
που του αρμόζει, με την τεκμηριωμένη παρέμβασή του σε όλα τα τοπικά αναπτυξιακά
θέματα.
Ένα Τοπικό
Παράρτημα που η διοίκησή του θα προασπίζεται σθεναρά τα τοπικά συμφέροντα και
θα καταγγέλλει την ηγεσία του κεντρικού ΓΕΩΤΕΕ για όλες τις ενέργειές της που
λειτουργούν ενάντιά μας και ενάντια στην τοπική ανάπτυξη.
Συνάδελφε Γεωτεχνικέ,
θα προσπαθήσουμε να
φανούμε αντάξιοι της εμπιστοσύνης και των προσδοκιών σου.
ΓΕΩΤΕΧΝΙΚΗ ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΑΧΑΪΑΣ"

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου