ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2019

Κ. Μάρκου σε Αλεξοπούλου και Φωτήλα: Δεν κατανοείτε!

Θα υπερασπίζομαι τα ελεύθερα πανεπιστήμια

Με δεδομένη αυτήν την έλλειψη τους, ας μην επιχειρήσουν ποτέ πάλι να ζητήσουν από εμένα «να σοβαρευτώ»" αναφέρει σε δήλωση - απάντηση ο βουλευτής Αχαΐας Κ. Μάρκου στους βουλευτές ΝΔ της Αχαΐας, Χρ. Αλεξοπούλου και Ι. Φωτήλα. 
 
Αναλυτικά η δήλωση-απάντηση του βουλευτή Αχαΐας του ΣΥΡΙΖΑ, Κ. Μάρκου, στους βουλευτές Αχαΐας της ΝΔ Χριστίνα Αλεξοπούλου και Ιάσονα Φωτήλα σχετικά με την είσοδο των φοιτητών του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών στη σχολή τους:

Oι συνάδελφοι μου βουλευτές Αχαΐας κ. Αλεξοπούλου και κ. Φωτήλας, μου έκαναν την τιμή να ασχοληθούν με τις απόψεις μου για την είσοδο των φοιτητών του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών στη σχολή τους, αίροντας τα εμπόδια που είχαν τοποθετηθεί στην πόρτα του προαυλίου της.

Κατανοώ πλήρως ότι τα ιδεολογικά τους εφόδια και τα πολιτικά τους προτερήματα ως βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας είναι φτωχά και ανεπαρκή για να τους βοηθήσουν να κατανοήσουν έννοιες δύσκολες όπως «ελεύθερη διακίνηση ιδεών», «πανεπιστημιακό άσυλο», «φοιτητικό κίνημα», «παιδεία». Με δεδομένη αυτήν την έλλειψη τους, ας μην επιχειρήσουν ποτέ πάλι να ζητήσουν από εμένα «να σοβαρευτώ».

Την «σοβαρότητα» που ζητάνε δεν την είχα ούτε σαν φοιτητής το 1973 όταν βγήκα από το Πολυτεχνείο μαζί με τους συντρόφους μου μετά την είσοδο του άρματος της χούντας, ούτε βέβαια θα την αποκτήσω τώρα που σαν καθηγητής της Ιατρικής Σχολής Πατρών υπερασπίζομαι με φανατισμό τα ελεύθερα από κάθε είδους αλυσίδες Πανεπιστήμια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: