ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2019

Είναι υπεύθυνοι - Στήνουν κλίμα αντιδημοκρατικό

Για προσπάθεια δημιουργίας κλίματος που δεν ευνοεί την Δημοκρατία καταγγέλλει τη ΝΔ η Όλγα Γεροβασίλη, με αφορμή τις πρόσφατες δηλώσεις υπουργών.


«Πολλά από αυτά που λέγονται και πολλά από αυτά που συστήνονται στο δημόσιο λόγο προσβάλλουν την αστυνομία. Η δήλωση του κ. Βορίδη περί βίας προσβάλλει την ελληνική αστυνομία» επισήμανε η γραμματέας της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ μιλώντας στην τηλεόραση του Alpha.

Όπως σημείωσε, η ΕΛΑΣ έχει κανόνες με τους οποίους εργάζεται. Κανόνες που είναι «αυστηρά καθορισμένοι ειδικά για τη χρήση βίας ως μέτρο όχι της κανονικότητας αλλά μέτρο αναγκαίο σε κάποιες ακραίες συνθήκες».

Η Ο. Γεροβασίλη τόνισε ότι κάποιοι επιχειρούν να ταυτίσουν τους μπαχαλάκηδες με τους φοιτητές, δύο έννοιες που όπως είπε δεν ταυτίζονται. «Η κ. Μιχαηλίδου είπε ότι στην ΑΣΟΕΕ βρέθηκαν όπλα τα οποία έχει πρόσβαση ο στρατός της Συρίας. Μία υπουργός εκστομίζει μία τέτοια διατύπωση. Ο κ. Βορίδης μίλησε για τη βία που αποτελεί μέρος της κανονικότητας. Στήνεται κλίμα που δεν ευνοεί ούτε τις επόμενες μέρες που έρχονται, ούτε τη Δημοκρατία» υπογράμμισε η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ.

Παράλληλα επανέλαβε ότι ήταν λάθος η εισβολή της αστυνομίας στην ΑΣΟΕΕ και τόνισε ότι και οι αποφάσεις της πρυτανικής αρχής κρίνονται. «Τα πανεπιστήμια δεν ανήκουν μόνο στην πρυτανεία. Είναι χώροι των φοιτητών. Η Δημοκρατία θα πρέπει να αντιμετωπίσει τη νεολαία γνωρίζοντας τις ανάγκες της και σεβόμενη το φοιτητικό κίνημα. Η Δημοκρατία είναι δύσκολο άθλημα» τόνισε.

Μ. Ξενογιαννακοπούλου: Έχουν δικαίωμα οι φοιτητές

«Η κυβέρνηση έχει μία συγκεκριμένη γραμμή, να απαξιώνει τους φοιτητές και τις φοιτήτριες οι οποίοι διεκδικούν το δικαίωμα για ένα ανοιχτό πανεπιστήμιο, να συνέρχονται και να μπορούν να κάνουν συγκεντρώσεις και γενικές συνελεύσεις, και να απαξιώνει συλλήβδην τα δημόσια πανεπιστήμια της χώρας», τόνισε σύμφωνα με το πρακτορείο ειδήσεων ΑΜΠΕ η κ. Ξενογιαννακοπούλου. 

Παράλληλα, καταλόγισε στη κυβέρνηση «προσπάθεια αποπροσανατολισμού από τα πολλά προβλήματα της διαχείρισής της στο προσφυγικό, για να αλλάξει την ημερήσια διάταξη της δημόσιας συζήτησης και ταυτόχρονα να κάνει μία επίδειξη αυταρχισμού και καταστολής».

Μίλησε ακόμα για ιδεοληψίες της ΝΔ και τόνισε ότι «τώρα θερίζει όλα αυτά που έχει σπείρει, τη μισαλλοδοξία, την ξενοφοβία και τον φανατισμό». 

«Είναι μέρες του Πολυτεχνείου και είναι διπλά ανεύθυνη και απαράδεκτη αυτή η πολιτική και τακτική σας. Αναλαμβάνετε πλήρως την ευθύνη, όταν δημιουργείτε αυτά τα φαινόμενα αυταρχισμού και καταστολής, σε αυτό το τριήμερο που η φοιτητική νεολαία της χώρας μας, μαζί με τον ελληνικό λαό, θα τιμήσει ειρηνικά και δημοκρατικά όλες αυτές τις μέρες».

Δεν υπάρχουν σχόλια: