ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Παρασκευή 1 Νοεμβρίου 2019

Η πιο συμφέρουσα λύση είναι να βολέψουμε τον δικό μας!


Το πιο ασφαλές ΙΧ στην Πατρών-Πύργου, του Αχ. Καραμανλή!



Σε νέες περιπέτειες οδηγείται από τον Αχ. Καραμανλή η κατασκευή της Πατρών-Πύργου, με κίνδυνο να χαθεί η ευρωπαϊκή χρηματοδότηση!


Ποιος ξεχνά αυτές τις εφιαλτικές ταμπέλες στην ΕΟ Κορίνθου-Πατρών;
Αν δεν κάνουμε λάθος, η Ολυμπία Οδός, δεν είναι η κατασκευάστρια εταιρεία, που έκανε μόνον μία... δεκαετία με εκείνες τις περίφημες ταμπέλες στον υπό κατασκευή δρόμο, μέχρι το 2016, που έγραφαν, με μεγάλα γράμματα: Προσοχή, γιατί στα επόμενα δύο χιλιόμετρα μπορεί να γίνετε μακαρίτες, επειδή η κυβέρνησή σας είναι άχρηστη, μπίτι για τα μπάζα. Γι αυτό περιμένετε να έρθει η κυβέρνηση του Τσίπρα να φτιάξουμε το δρόμο;
Αυτά περιληπτικά και για να μην ξεχνιόμαστε. Ο δρόμος έγινε επί Τσίπρα, επίσης η Παλιοβούνα (Κλόκοβα επί το ευγενικότερο, διότι οι απέναντι  μόλις ακούνε Παλιοβούνα δυστροπούν, αλλά εμείς τι να κάνουμε, έτσι την μάθαμε έναν αιώνα πια) τρυπήθηκε εντός τριών μηνών για το πέρασμα του δρόμου για Γιάννενα. 
Φυσικά και η Πατρών - Πύργου που είναι η φυσική οδική συνέχεια της Κορίνθου - Πατρών, μέχρι την Τσακώνα, έμεινε στα χαρτιά, αφού βρήκε πάτημα η ΝΔ, για να φιλέψει τα κολλητάρια της, εργολάβους. Την πείραζε που ο Χρ. Σπρίτζης, προηγούμενος υπουργός, κατάτμησε σε οκτώ εργολαβίες το έργο, που σημειωτέον με ευθύνη της ΝΔ είχε απενταχθεί της Ευρωπαϊκής χρηματοδότησης. 
Τώρα εδώ και καιρό αναζητά τρόπους να το αναθέσει σε φίλο της ΝΔ. Διότι είπαμε: Δεξιά ίσον Κουτούπωμα, Μάσα και Βόλεμα ημετέρων!Το εμπεδώσαμε πια...
Και εκεί βρήκε τη δικαιολογία. Πρέπει να το πάρει μία εταιρεία το έργο, να ξέρουμε κι εμείς με ποιον θα κάνουμε το νταραβέρι!
Τώρα λοιπόν, ο υπουργός του Κούλη, βρήκε τη λύση. Θα ενσωματώσουμε το έργο (ε, τι να έλεγε, θα το κάνουμε πάσα;) στην Ολυμπία Οδό, είπε στους δημοσιογράφους χθες, για να γίνει γρήγορα σε τριάντα μήνες και να μην χάσουμε την Ευρωπαϊκή χρηματοδότηση. Μόνον, ίσως, λέει ίσως, χρειαστεί να βάλουμε χέρι και στα κεφάλαια του επόμενου ΕΣΠΑ.
Μα τι θα φτιάξετε χριστιανέ μου; Το φράγμα του Ασουάν; ρωτάνε οι παθόντες πολίτες, που αναπολούν αναστενάζοντας, στην σκέψη, πως η κυβέρνηση Τσίπρα, τρύπησε την Παλιοβούνα και πέρασε το δρόμο για τα Γιάννενα μέσα σε τρεις μήνες, που εσείς για την Κορίνθου-Πατρών κάνατε κοντά μία δεκαετία και δεν την ολοκληρώσατε!
Από τις οκτώ εργολαβίες οι πέντε είναι ενεργές  και οι τρεις ήσαν έτοιμες, ακόμη και η εγκαταλειμμένη εργολαβία του Σαββίδη είχε βρεθεί εταιρεία που μετέχει στο έργο, να την πάρει στα χέρια της με το ίδιο κόστος που έχει εγκριθεί, χωρίς επιπλέον.
Εάν δεν ερχόσανται στην κυβέρνηση τα... κοράκια της ΝΔ, και δεν την σταματούσαν το έργο, αυτό θα έφθανε στο τέλος του πολύ σύντομα, μέχρι τις αρχές του 2020. Και δεν θα κινδύνευε να χαθεί η ευρωπαϊκή χρηματοδότηση, εάν περάσει ανενεργά το 2023, όπως έγινε πριν το 2015, που η κυβέρνηση της ΝΔ το παράτησε.  
Όπως εξήγησε ο κ. Καραμανλής, η Κοινοπραξία της Ολυμπίας Οδού δέχεται να πάρει όλο το έργο δεδομένου, όπως είπε, ότι θα χρειαστεί να βάλει και «βαθειά το χέρι στην τσέπη».
Φυσικά μάλλον δεν ρωτήθηκε, για το τι θα γίνει με τις ήδη ενεργές εργολαβίες. Κι ακόμα ένα το έργο το δώσει σε υπεργολαβίες, η Ολυμπία Οδός και δεν ανταποκριθούν στην ώρα τους οι υπεργολάβοι, όπως γίνεται συνήθως, οι εκβιασμοί που θα ακολουθήσουν  για πρόσθετο τίμημα, προς αποπεράτωση του έργου, από που θα πληρωθούν;
«Εμείς, πρόσθεσε, περιμένουμε την απόφαση της ΕΕ δεδομένου ότι έχουμε ενημερώσει την Επίτροπο Μεταφορών και για τις τρεις λύσεις που υπάρχουν. Οι άλλες δύο είναι: Νέος διαγωνισμός για ενιαίο έργο ή κατάτμηση σε τέσσερα ζευγάρια εταιριών. (Σημείωση: Δηλαδή, όπως ήταν οι εργολαβίες επί Σπίρτζη, που δεν άρεσαν στη ΝΔ!).
Είπε όμως καιμ κάτι άλλο, πολύ σημαντικό ο Αχ. Καραμανλής: «Εκεί που σκόνταψε» ήταν με το τρίτο τμήμα του Ε65 γιατί εκφράστηκαν αμφιβολίες από την ΕΕ για την βιωσιμότητα του έργου . Και τούτο διότι για να χαρακτηριστεί εθνικός δρόμος ένα έργο απαιτείται η καθημερινή διέλευση ενός συγκεκριμένου αριθμού οχημάτων και πάνω και τούτο δεν φαίνεται να εκπληρώνεται στον συγκεκριμένο δρόμο!  
Αυτό πως θα ξεπεραστεί; Πάντως με την κατάτμηση του έργου, που έγινε επί κυβέρνησης Τσίπρα, είχε λυθεί το ζήτημα της χρηματοδότησης!
Σε κάθε περίπτωση, πρόσθεσε ο Αχ. Καραμανλής, στα τέλη του έτους θα έχει ξεκάθαρη εικόνα για το τι θα γίνει με την Πατρών -Πύργου και αυτό που προέχει τώρα είναι να μετακινήσουμε προς τα πίσω το χρονικό όριο του 2023.
Αυτό φυσικά που δεν είπε είναι ότι χρειάζεται χρόνος, για να βολέψει τον κολλητό της εργολάβο η ΝΔ. Και στάχτη και μπούρμπερι εάν δεν γίνει το έργο!

Δεν υπάρχουν σχόλια: