ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Τετάρτη 15 Μαΐου 2019

Ολυμπιακό Κέντρο Πάλης στα Λιόσια περνάει στη ΓΓΑ


Στην Βουλή ψηφίστηκε εχθές Δευτέρα 13/5, τροπολογία του Υφυπουργείου Αθλητισμού για το κλειστό Ολυμπιακό Κέντρο Πάλης στα Άνω Λιόσια, κατά την οποία το αθλητικό κέντρο περνάει στα χέρια της ΓΓΑ από την ΕΤΑΔ που ανήκε μέχρι χθες.

Πρόκειται για μια πολύ σημαντική πρωτοβουλία της Κυβέρνησης και του Υφυπουργού Αθλητισμού κ. Γιώργου Βασιλειάδη, στο πλαίσιο της αξιοποίησής των αθλητικών ολυμπιακών εγκαταστάσεων προς όφελος των πολιτών. Η εξέλιξη αυτή ανοίγει τον δρόμο να παραχωρηθεί το Κέντρο Πάλης στην μπασκετική ΑΕΚ, δεδομένου ότι  υπάρχει μια καταρχήν συμφωνία ανάμεσα στις δύο πλευρές.
Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ και συντονιστής της Επιτροπής Παρακολούθησης και Ελέγχου Κυβερνητικού Έργου για τον Αθλητισμό, Γιώργος Πάντζας έκανε την ακόλουθη δήλωση.
«Είναι πολύ σημαντικό στις μέρες μας να βρίσκονται λύσεις και τρόποι προκειμένου να αξιοποιηθούν οι εγκαταλελειμμένες Ολυμπιακές εγκαταστάσεις οι οποίες κάποτε κοσμούσαν και αποτελούσαν στολίδι για την ίδια την χώρα και το αθλητικό κίνημα. Σήμερα λοιπόν μια ακόμα σημαντική πρωτοβουλία της κυβέρνησης έχει ως πυρήνα την διαχείριση και την εκμετάλλευση του Ολυμπιακού Κλειστού Πάλης στα Άνω Λιόσια. Πρόκειται για ένα κλειστό γήπεδο που θα μπορέσει με τις κατάλληλες υποδομές και παρεμβάσεις να μετατραπεί στο ‘’σπίτι’’ της ομάδας μπάσκετ της ΑΕΚ. Εύχομαι οι όποιες συζητήσεις να καταλήξουν σε συμφωνία και μετά το γήπεδο στη Νέα Φιλαδέλφεια να έχουμε σύντομα και το γήπεδο μπάσκετ στα Άνω Λιόσια».     

Δεν υπάρχουν σχόλια: