ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ gmosxos1@hotmail.com στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα άνοιξε και ισχύει πάλι το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε σε περίπτωση που αδυνατείτε να κάνετε χρήση του hotmail.com
ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Πέμπτη 27 Ιουλίου 2023

Νεολαία ΣΥΡΙΖΑ Αχαΐας: έπεσαν στη μάχη με τις φλόγες

 


Σήμερα  η κηδεία του 27χρονου ανθυποσμηναγού Περικλή Στεφανίδη, αύριο του 34χρονου κυβερνήτη Χρήστου Μουλά


Σε κλίμα βαθιάς οδύνης τελέστη σήμερα  η κηδεία του 27χρονου ανθυποσμηναγού Περικλή Στεφανίδη, ο οποίος έχασε τη ζωή του μαζί με τον 34χρονο κυβερνήτη Χρήστο Μουλά στην συντριβή του Κάναντερ στη διάρκεια κατάσβεσης πυρκαγιάς σε χαράδρα στον Πλατανιστό Καρύστου, ενώ από την πολιτεία κηρύχτηκε τριήμερο πένθος.

Συγγενείς, φίλοι και συνάδελφοι είπαν το τελευταίο αντίο στον συγκυβερνήτη του μοιραίου αεροσκάφους, ενώ στην κηδεία έδωσαν το παρών ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και ο υπουργός Άμυνας Νίκος Δένδιας.

Αύριο Παρασκευή θα τελεστεί η κηδεία του κυβερνήτη Χρήστου Μουλά στον Αποκόρωνα Χανίων, ενώ η Βουλή υιοθέτησε το αγέννητο παιδί του, που κυοφορεί στους τρεις μήνες η χήρα του.

Σε συλλυπητήρια ανακοίνωσή της η Νεολαία ΣΥΡΙΖΑ Αχαΐας επισημαίνει: «Στόχος πρέπει να είναι, να μη γίνει ήρωας ούτε ένας ακόμα. Αυτό μπορεί να γίνει μόνο αν ληφθεί κάθε δυνατή μέριμνα για την ασφάλεια των ανθρώπων που επιχειρούν κάτω από τις δυσκολότερες συνθήκες, χωρίς να γνωρίζουν αν θα επιστρέψουν στο σπίτι τους το βράδυ».

Αναλυτικά στην ανακοίνωση αναφέρεται:

Ο ανθυποσμηναγός (Ι) Περικλής Στεφανίδης

Ο σμηναγός (Ι) Χρήστος Μουλάς


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Ο Χρήστος Μουλάς και ο Περικλής Στεφανίδης, ήταν οι πιλότοι του Canadair που κατέπεσε στην Κάρυστο. Δυστυχώς ανασύρθηκαν νεκροί από τα συντρίμμια, βυθίζοντας στο πένθος ολόκληρη τη χώρα.

Δύο νέοι άνθρωποι, μόλις 34 και 26
χρονών αντίστοιχα, έπεσαν στη μάχη, επιχειρώντας να σβήσουν τη φωτιά, πραγματοποιώντας ρίψεις με ένα απαρχαιωμένο αεροσκάφος χωρίς βοηθητικά όργανα και αυτοματισμούς.

Στόχος πρέπει να είναι, να μη γίνει ήρωας ούτε ένας ακόμα. Αυτό μπορεί να γίνει μόνο αν ληφθεί κάθε δυνατή μέριμνα για την ασφάλεια των ανθρώπων που επιχειρούν κάτω από τις δυσκολότερες συνθήκες, χωρίς να γνωρίζουν αν θα επιστρέψουν στο σπίτι τους το βράδυ.

Με την αγορά νέων αεροσκαφών και οχημάτων, με τη στελέχωση του πυροσβεστικού σώματος των χιλιάδων κενών, με τον έγκαιρο και αποτελεσματικό επιχειρησιακό σχεδιασμό.

Σήμερα πενθούμε. Συλλυπητήρια και κουράγιο στις οικογένειές τους».

 Το Canadair CL-215 που συνετρίβη έκανε ρίψεις μαζί με ακόμη ένα Καναντέρ στη συγκεκριμένη εστία φωτιάς (καθώς επιχειρούν πάντα σε ζεύγη). Στην διάρκεια τη κατάσβεσης χτύπησε το δεξιό του φτερό σε δένδρο με αποτέλεσμα να χάσει τον πλωτήρα του και να καταπέσει.

Είχαν απογειωθεί από τη Νέα Αγχίαλο, πέρασαν πάνω από τη Χαλκίδα και έφτασαν στην Κάρυστο για να επιχειρήσουν στο συγκεκριμένο σημείο. Από την πρώτη στιγμή απογειώθηκαν από τον Βόλο, την Χίο και το Κοτρώνι Μαραθώνα  ελικόπτερα έρευνας και διάσωσης για τον άμεσο εντοπισμό των δυο ιπταμένων. 

Λίγη ώρα αργότερα είχαν φτάσει στο σημείο της συντριβής, σύμφωνα με την ΕΡΤ. Ελικόπτερο από την ομάδα διάσωσης που επιχειρούσε –  αποβίβασε από αέρος με γάντζο, διασώστη ανάμεσα στα διασκορπισμένα κομμάτια του καναντέρ. Υπήρχε  μεγάλη επικινδυνότητα λόγω των καυσίμων του αεροσκάφους που είχε καταπέσει. Μαζί με τα πυροσβεστικά οχήματα, έσπευσαν και ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ.

Το βίντεο που τράβηξε ο εικονολήπτης της ΕΡΤ θα εξεταστεί από ομάδα εμπειρογνωμόνων της Πολεμικής Αεροπορίας, οι οποίοι θα εξετάσουν και άλλα στοιχεία προκειμένου να διαπιστωθούν τα ακριβή αίτια της τραγωδίας.

Υπάρχουν πολλοί άλλοι παράγοντες οι οποίοι θα συνυπολογιστούν στο τελικό πόρισμα για το τι έχει φταίξει για την συγκεκριμένη πτώση του μοιραίου καναντέρ. Ανάμεσα σε αυτούς, το ανάγλυφο της περιοχής την μοιραία στιγμή, η φορά των ανέμων, το μικροκλίμα που δημιουργεί η φωτιά, αν τυχόν αναφέρθηκε κάτι στην ενδοεπικοινωνία είτε με το ζευγάρι του στον αέρα, είτε με το κέντρο επιχειρήσεων.

Δεν υπάρχουν σχόλια: