![]() |
Ο Ιερώνυμος ισχυρίστηκε ότι η κοινωνική
ειρήνη και συνοχή «δεν μπορούν να ποδοπατούνται χάριν της
"δικαιωματιστικής" λογικής της ελευθερίας του λόγου, που εμπεριέχει
ύβρεις, μίσος και φανατισμό».
|
Όπισθεν για τα
περί βλασφημίας
ΠΑΝΤΩΣ Ο ΥΠ. ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ Κ. ΤΣΙΑΡΑΣ, ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ, ΔΕΝ
ΕΙΧΕ ΠΡΟΘΕΣΗ ΝΑ ΜΑΣ ΓΥΡΙΣΕΙ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΠΑΠΑΓΟΥ, ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΤΩΝ
ΚΑΒΑΛΑΡΗΔΩΝ ΜΕ ΣΠΙΓΟΥΝΙΑ, ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕ ΤΟ «Ή ΠΑΠΑΣ Ή ΖΕΥΓΑΣ»!
Του ΓΙΩΡΓΟΥ ΔΗΜ. ΜΟΣΧΟΥ
![]() |
| Του ΤΑΣΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ, από την ΑΥΓΗ. |
Την πρόθεσή του να μην προχωρήσει τελικά στην
επαναφορά της διάταξης για την ποινικοποίηση της βλασφημίας, υπό την πίεση των
αντιδράσεων, εξέφρασε ο υπουργός Δικαιοσύνης Κώστας Τσιάρας, καθώς ο λόγος της
αξιωματικής αντιπολίτευσης, λογικός και δίκαιος, εύρισκε ευήκοα ώτα στην εποχή
μας.
Δημιουργήθηκε θέμα εκ του μη όντως, όταν στην
μεγάλη κοινωνική εικόνα των
Πανεπιστημίων είδαμε την αστυνομική αυθαιρεσία της εποχής των ΤΕΑ και των επίορκων
δικτατόρων να αναβιώνει μεταδίδοντας στο κοινό, εικόνες μίας άλλης εφιαλτικής
εποχής, που τείναμε να ξεχάσουμε τουλάχιστον την τελευταία πενταετία!
Από αυτή την άποψη ίσως ήταν επωφελές για το καθεστώς
της ΝΔ του μικρού Κούλη το δημιουργηθέν θέμα, αφού προβάλλοντας αυτό, τα ανυπόληπτα
κανάλια μπορούν να προστατεύουν το ίματς
της κυβέρνησης!
Αλλά, πως να το κάνουμε; Δεν συνάδουν η απαγόρευση περί βλασφημίας με το προκλητικό ψήσιμο κοψιδιών, με την
συνδρομή της ΝΔ, μπροστά σε πεινασμένους
ανθρώπους, που έχουν και αυτοί την δική τους πίστη. Πολύ περισσότερο που είναι
πλέον γνωστό ότι η πίστη χρησιμοποιήθηκε ανά τους αιώνας ως εργαλείο εξανδραποδισμού των μη αρεστών της
εκάστοτε εξουσίας, την απ' οπουδήποτε προερχόμενη .
Αντιθέτως έχουμε πολλά παραδείγματα συμβίωσης
λαών στην ίδια επικράτεια και με διαφορετικές θρησκευτικές πεποιθήσεις.
Την ίδια ώρα, σαν να τα ξεχνά αυτά ο
Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος, σε μία απρόσμενη μετάλλαξη της προσωπικότητάς του, υπερασπίστηκε την επαναφορά της αναχρονιστικής διάταξης, στο
όνομα της... «κοινωνικής ειρήνης».
Αλλά τι σόι κοινωνική ειρήνη μπορεί να είναι
αυτή, όταν στο όνομα της θρησκείας ασκείται πρόκληση κατά του «πιστεύω» ατόμων
με διαφορετική θρησκευτική πεποίθηση;
Αλλά ακόμη και ανάμεσα στους ομονοούντες, πως
μπορεί να υπάρχει «κοινωνική ειρήνη», όταν ο εκφυλισμός της παιδοφιλίας έχει
κάνει την εμφάνισή του και στο Σώμα των
ιερωμένων, λες και βάλθηκε να
συναγωνισθεί αντίστοιχα φαινόμενα που
διασύρουν την Καθολική εκλησία;
Μιλώντας στον ΣΚΑΪ, ο υπ. Δικαιοσύνης Κ. Τσιάρας παραδέχτηκε ότι αποσύρει τη διάταξη
για την ποινικοποίηση της βλασφημίας λόγω των αντιδράσεων που έχουν προκληθεί
υποστηρίζοντας ότι η πρόθεσή του δεν ήταν η επαναφορά σε ένα θεοκρατικό
παρελθόν, αλλά η υπεράσπιση των θρησκευτικών μειονοτήτων!
Δηλαδή δεν είχε πρόθεση να μας γυρίσει στην
εποχή του Παπάγου, της Δημοκρατίας των καβαλάρηδων με σπιγούνια, τότε που δεν
ίσχυε το «ή παπάς ή ζευγάς» και ταυτόχρονα μπορούσαν οι ιερείς να παρίστανται
σε εκτελέσεις πολιτικών αντιπάλων του καθεστώτος της Δεξιάς, που προηγουμένως
είχαν εξομολογήσει κοινωνήσει.
Ούτε στην μετέπειτα εποχή της ΕΡΕ και του
δόγματος περί πατρίδας, θρησκείας κλπ, που ακόμη και ο ομόδοξός τους Κωνσταντίνος
Καραμανλής είχε αποδοκιμάσει, για την εξάρτησή
του από την καμαρίλα της έκφυλης βασιλίσσης Φρειδερίκης!
![]() |
| Του ΒΑΓΓ. ΧΕΡΟΥΒΗΜ, από την ΑΥΓΗ. |
Ιερώνυμος: Η κοινωνική
ειρήνη και συνοχή «δεν μπορούν να ποδοπατούνται»
Ο Ιερώνυμος ισχυρίστηκε ότι η κοινωνική
ειρήνη και συνοχή «δεν μπορούν να ποδοπατούνται χάριν της
"δικαιωματιστικής" λογικής της ελευθερίας του λόγου, που εμπεριέχει
ύβρεις, μίσος και φανατισμό». Υποστήριξε ακόμα ότι «το όλο ζήτημα είναι ζήτημα
πολιτισμού, κάτι το οποίο κάθε άνθρωπος μπορεί εύκολα να αντιληφθεί, αρκεί να
πετάξει από πάνω του το πέπλο των ιδεοληπτικών εμμονών και των μηδενιστικών
αγκυλώσεων».
Να που και ο Αρχιεπίσκοπος βρήκε την ευκαιρία
να ταυτιστεί με την προπαγάνδα της «Δεξιάς
του Κυρίου» περί αγκυλώσεων και εμμονών!
Από την άλλη πλευρά, επικαλούμενη το «δίκαιο
της πλειοψηφίας», η ευρωβουλευτής της Ν.Δ. Ελίζα Βόζενμπεργκ ισχυρίστηκε ότι «η
πλειονότητα του ελληνικού λαού, που είμαστε Χριστιανοί Ορθόδοξοι, θεωρούμε ότι
είναι μια προστασία το να υπάρχει μια ποινική διάταξη που τιμωρεί εκείνους που
ασεβούν με τέτοιο τρόπο χυδαίο κατά των θείων».
Τουτέστιν αφού είμαστε πλειοψηφία εμείς θα
αποφασίσουμε για ότι κάνουμε για σας και αδιαφορούμε για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα! Και πριν ρωτήσει
κανείς την ανεγκέφαλη κυρία, εάν καταλαβαίνει σε τι ατραπούς οδηγεί τον ανά την
υφήλιο Ελληνισμό, καλό θα ήταν να μας πει εάν εκεί στο Ευρωκοινοβούλιο ήσαν κουτοί
αυτοί που καθιέρωσαν την ανεξιθρησκία των κρατών τους, καταργώντας το θρήσκευμα
από τις ταυτότητες.
Αλλά εάν αυτή η ιδεοληψία της Δεξιάς γίνονταν
κανόνας, φαντάζεται κανείς τι θα συνέβαινε με τον Ελληνισμό που διαβιοί στην
μουσουλμανική Τουρκία στο όνομα της προστασίας του Αλλάχ;
Γι αυτό και βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Σπ. Λάππας,
αναρωτήθηκε: Ο Θεός έχει ανάγκη εισαγγελικής προστασίας;
«Καλώς το πήραν πίσω, κάκιστα το έφεραν
αρχικά.. Είναι απαράδεκτο ο δήθεν φιλελεύθερος κ. Μητσοτάκης να κλείνει και πάλι
το μάτι στις ακραίες φωνές» με την εν λόγω διάταξη. «Είναι αναχρονιστική και
άχρηστη στην εποχή του Διαδικτύου» αυτή η διάταξη περί βλασφημίας, λέει το
ΚΙΝΑΛΛ.
Αυτά βέβαια χθες αφού πλέον είχε γίνει γνωστή
η πρόθεση του Υπ. Δικαιοσύνης Κ. Τσιάρα να ανακρούσει πρύμνα και στην βουλευτή
και τομεάρχη του ΚΙΝ.ΑΛΛ. για τη Δημόσια Διοίκηση, τη Δημόσια Τάξη και
Δικαιοσύνη Ν. Γιαννακοπούλου. Ε, να μην
χαλάσουμε και το συναινετικό κλίμα και μας πουν, μπαχαλάκηδες!
Και όπως σχολιάζει η εφημερίδα ΑΥΓΗ:
«Η (σ.σ.: προσπάθεια) επαναφορά της
βλασφημίας στον Ποινικό Κώδικα, την οποία η κυβέρνηση αναγκάστηκε να αποσύρει
κατόπιν της κατακραυγής που ξεσηκώθηκε ακόμα και μεταξύ των υποστηρικτών της
Ν.Δ., δεν εντάσσεται στην προσπάθεια της κυβέρνησης να αποπροσανατολίσει λόγω
του αδιεξόδου στην πολιτική της στο προσφυγικό.
Αντιθέτως, ήταν μια επιλογή απολύτως
ευθυγραμμισμένη με το ιδεολογικό ψύχος που επικρατεί όλο και περισσότερο στο
κυβερνών κόμμα. Δεν το κάνανε δηλαδή για να κάνουν εντύπωση και να χαϊδέψουν
αυτιά, αλλά επειδή αυτά πιστεύουν. Βρίσκονται σταθερά αγκυροβολημένοι
στο 1950.
Εiναι στο πολιτικό τους DNA».



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου