Αφού χαρακτήρισε τον ΣΥΡΙΖΑ από την μια «αριστερά του χαβιαριού» και από την άλλη «κόμμα με κοινοβουλευτικό μανδύα» που από κάτω κρύβει ρόπαλο και στιλιάρι… που νωρίτερα είχε φροντίσει να ενημερώσει ότι πρόκειται για δολοφονικό όπλο.
Επιπλέον χρειάστηκε και την βοήθεια ηγετών της Λατινικής Αμερικής τους οποίους χαρακτήρισε φυσικά «δικτάτορες».
Όλα αυτά όμως δεν τα θεώρησε αρκετά και θέλοντας να συνεισφέρει ακόμα περισσότερο στην στοχοποίηση που διενεργείται από Ν.Δ. και ΣΚΑΪ είπε προς τον Κ. Ζαχαριάδη, μέλος της ΚΕ του ΣΥΡΙΖΑ, ότι τάχα τομ κόμμα μεταμορφώθηκε από τη στιγμή που έγινε αντιπολίτευση:
-«Ναι παιδί μου, μεταμορφώνονται… ο «Βελζεβουλ»! είπε για τον ΣΥΡΙΖΑ στο ΣΚΑΙ, η κα Σοφία (πρόσχομεν).
Διότι ήταν η στιγμή να επιβεβαιωθεί ότι: Το γήρας, ουκ έρχεται μόνον! Όπως και ο Βελζεβούλ της κυρίας Σοφίας!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου