![]() |
| Το σημερινό πρωτοσέλιδο της ΑΥΓΗΣ, αφιερωμένο εξαιρετικά. |
Αφιέρωση στον ακροδεξιό Μ. Βορίδη από την εφημερίδα της Αριστεράς ΑΥΓΗ
Με μία αφιέρωση στην πρώτη της σελίδα υπέρ του πρώην ΕΠΕΝίτη Βορίδη, της χουντικής Νεολαίας του Παπαδόπουλου, κυκλοφόρησε η εφημερίδα ΑΥΓΗ της Αριστεράς, η οποία δείχνει, φυσικά με επιτυχημένο φωτομοντάζ, την φωτογραφία του βουλευτή της ΝΔ σήμερα, πάνω σε ένα τσεκούρι, παραπέμποντας σε αλήστου μνήμης σκηνές από τον τσεκουροφόρο πρώην νεολαία.
Με αφορμή λοιπόν την επικαιρότητα των ημερών ετέθην το ερώτημα: Πώς σχολιάζετε τις δηλώσεις του ακροδεξιού Μ. Βορίδη για τη βία των αστυνομικών
δυνάμεων; Και κύκλοι του ΣΥΡΙΖΑ, απαντούν με το παρακάτω μακροσκελές επίκαιρο σχόλιο :
Η δήλωση του Υπουργού του κ. Μητσοτάκη, Μ. Βορίδη, ο
οποίος αναφερόμενος σε φοιτητές δήλωσε πως: «... το λέω γλυκά. Το ξύλο
είναι στοιχείο αναγκαστικότητας», δεν προξενεί καμία εντύπωση για τον επικεφαλής της νεολαίας του δικτάτορα
Παπαδόπουλου, τον ακροδεξιό που πριν κάποια χρόνια κυνηγούσε τσεκουροφόρος τους
φοιτητές της Νομικής.
Η δήλωση αυτή, ωστόσο, στιγματίζει κατά τρόπο ανεξίτηλο τον
ίδιο τον κ. Μητσοτάκη και την κυβέρνησή του. Ο ακροδεξιός κατήφορος της ΝΔ που
για να αποπροσανατολίσει από το μπάχαλο που έχει δημιουργήσει στο προσφυγικό,
σκόπιμα συγχέει φοιτητές με κάθε λογής “μπάχαλους” και προβοκάτορες,
συνεχίζεται ανεύθυνα και επικίνδυνα. Εάν ο κ. Μητσοτάκης διέθετε έστω και
ψήγματα δημοκρατικής ευαισθησίας και προοδευτισμού θα είχε ήδη αποπέμψει τον κ.
Βορίδη από την κυβέρνησή του.
Ο κ. Χρυσοχοΐδης
στη συνεδρίαση της ΚΟ της ΝΔ το Σάββατο είπε ότι "κάποιοι επιδιώκουν έναν
νέο Γρηγορόπουλο". Τι απαντάτε;
Είναι ντροπιαστική και μόνο η αναφορά του Υπουργού
Προστασίας του Πολίτη. Κανένας Γρηγορόπουλος δεν θα είχε υπάρξει και δεν μπορεί
να υπάρξει εάν δεν υπάρξει ένας νέος Κορκονέας. Με την αδικαιολόγητη και
πρωτοφανή αστυνομική βία κατά απλών φοιτητών που θέλησαν να συγκαλέσουν Γενική
Συνέλευση στην ΑΣΟΕΕ - και όχι κατά μπαχαλάκηδων όπως θέλει να διαστρεβλώνει
διαρκώς η ΝΔ - η κυβέρνηση διολισθαίνει σε επικίνδυνες ατραπούς. Μέσα σε λίγες
μέρες έχουμε δει δεκάδες σοβαρές καταγγελίες για αστυνομική αυθαιρεσία. Επώνυμα
άνθρωπος κατήγγειλε ότι τον έγδυσαν, τον έδειραν και τον μετέφεραν γυμνό στο
κρατητήριο. Αστυνομικοί μπήκαν σε νυχτερινό κέντρο διασκέδασης και έβαλαν 300
νέα παιδιά στα γόνατα λες και απευθύνονταν σε ναρκεμπόρους κολομβιανού καρτέλ,
για να βρουν τελικά κάποιες μικροποσότητες ναρκωτικών. Αντί να τα βάλουν με το
οργανωμένο έγκλημα και τους ναρκεμπόρους στα Εξάρχεια, το μόνο που κάνουν είναι
να επιτίθενται σε πρόσφυγες μετανάστες και μωρομάνες.
Είναι άλλο η αστυνόμευση που πρέπει να υπάρχει για να
διασφαλίζει την κοινωνική ειρήνη και άλλο η αστυνομοκρατία, που πυροδοτεί την
κοινωνική ειρήνη και που καλλιεργεί ως κλίμα η κυβέρνηση ως αντιπερισπασμό προς
τα συντηρητικά ακροατήρια για το μπάχαλο που έχει δημιουργήσει στο προσφυγικό.
Είναι επικίνδυνα αυτά τα μονοπάτια που ακολουθεί η κυβέρνηση.
Πώς σχολιάζετε δηλώσεις
κυβερνητικών στελεχών που υπεραμύνονται της επέμβασης των ΜΑΤ στην ΑΣΟΕΕ και
επικρίνουν τον ΣΥΡΙΖΑ για ανοχή της ανομίας;
Αυτές οι δηλώσεις των κυβερνητικών στελεχών καταδεικνύουν
τις ιδεοληπτικές εμμονές της κυβέρνησης που οδηγούν στον αυταρχικό παροξυσμό
των τελευταίων ημερών.
Τα στελέχη της ΝΔ και τα φιλικά τους μίντια αποκαλούν τους
φοιτητές και τις φοιτήτριες "μπαχαλάκηδες", απαξιώνοντας έτσι τους
εκατοντάδες νέους ανθρώπους που διεκδίκησαν χτες το αυτονόητο -ένα ανοιχτό
πανεπιστήμιο, δίχως λουκέτα και αποκλεισμούς.
Οι ίδιες δηλώσεις απαξιώνουν τα δημόσια
πανεπιστήμια, χαρακτηρίζοντάς τα "άσυλα ανομίας και παρανομίας".
Πρόκειται για συστηματική συκοφαντία που στρέφεται εναντίον της ακαδημαϊκής
έρευνας και διδασκαλίας, του έργου και της προσφοράς των ελληνικών
πανεπιστημίων, με μοναδικό σκοπό την αλλοίωση του δημόσιου χαρακτήρα τους και
την υποβάθμισή του δημόσιου πανεπιστημίου χάριν των ιδιωτικών κολλεγίων.
Η κυβέρνηση οξύνει το κλίμα σε βαθμό που κανείς απορεί πού
αλήθεια αποσκοπεί η Νέα Δημοκρατία;
Εμείς την προειδοποιούμε. Η προσπάθειά της να
εκτρέψει τη δημόσια συζήτηση από την πρωτοφανή ανεπάρκειά της στο προσφυγικό,
με ενέργειες βίας και καταστολής, είναι ανεύθυνη και επικίνδυνη. Η κυβέρνηση
της ΝΔ φέρει ακέραια την ευθύνη για τις θύελλες που θα φέρουν οι άνεμοι του
αυταρχισμού που τόσο ανεύθυνα η ίδια σπέρνει σήμερα.
Πώς σχολιάζετε την πολιτική της
έντασης που επιδεικνύει τις τελευταίες ημέρες η ΕΛ.ΑΣ;
Η κυβέρνηση της ΝΔ επιχειρεί να καλύψει την πασίδηλη
ανικανότητά της στη διαχείριση του προσφυγικού με μια άλλη, εξίσου απίστευτη
ανικανότητα: να προωθήσει την κοινωνική ειρήνη και να εγγυηθεί την ασφάλεια των
πολιτών. Οι λόγοι της κυβερνητικής ανικανότητας τόσο στο προσφυγικό όσο και
στην ασφάλεια είναι κοινοί:
(α) Η ανεύθυνη επιλογή του κ. Μητσοτάκη να επικεντρωθεί
στην επικοινωνιακή διαχείριση αντί να εκπονήσει και εφαρμόσει τον σοβαρό,
πολυεπίπεδο κυβερνητικό προγραμματισμό που απαιτούν τόσο σύνθετα ζητήματα.
(β) Η εξίσου ανεύθυνη επιλογή του κ. Μητσοτάκη να
χειριστεί τα σύνθετα αυτά ζητήματα με όρους ακροδεξιού λαϊκισμού και
επικίνδυνων ιδεοληψιών.
Στο προσφυγικό, ήδη ο κ. Μητσοτάκης θερίζει τις θύελλες
που ο ίδιος και το κόμμα του έσπειραν, υποδαυλίζοντας και ενισχύοντας
μισαλλόδοξες, ξενοφοβικές κι εν τέλει ρατσιστικές ιδέες και συμπεριφορές.
Πολύ φοβόμαστε ότι το ίδιο θα συμβεί και στα ζητήματα που
αφορούν στην ασφάλεια των πολιτών. Διότι τα ζητήματα αυτά είναι επίσης
εξαιρετικά σύνθετα για να αντιμετωπίζονται με επικοινωνιακά σόου και ακροδεξιές
ιδεοληψίες αχαλίνωτου αυταρχισμού. Αν μη τι άλλο διότι μια τέτοια ανεύθυνη
αντιμετώπιση δυναμιτίζει τα θεμέλια της κοινωνικής ειρήνης και άρα υπονομεύει
ευθέως την ασφάλεια των πολιτών. Το ίδιο ισχύει και για άλλες εξίσου
επικίνδυνες επιλογές της κυβέρνησης ΝΔ, όπως είναι για παράδειγμα η παντελής
έλλειψη μιας σοβαρής αντι-εγκληματικής πολιτικής (όπως αποδεικνύει π.χ. το
γεγονός ότι ο κ. Μητσοτάκης μετέφερε το σωφρονιστικό σύστημα ως αρμοδιότητα από
το Υπουργείο Δικαιοσύνης στο Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη) ή η υπονόμευση
πετυχημένων θεσμών αναφορικά με τις εξαρτήσεις όπως το ΚΕΘΕΑ.
Σκεφτείτε τι έλεγε ο κ. Μητσοτάκης προεκλογικά για τα
Εξάρχεια: ότι θα «καθαρίσει» τα Εξάρχεια μέσα σε έναν μήνα, ότι θα βάλει τέλος
στο «άβατο» των Εξαρχείων κ.λπ. Και τι έχει καταφέρει 4 μήνες μετά; Να τελεί η
περιοχή υπό διαρκή ένταση εξαιτίας της απίστευτης αστυνομοκρατίας και της
αυθαιρεσίας των ΜΑΤατζήδων. Όσον αφορά την εγκληματικότητα, έχουμε δει επί
κυβέρνησης Μητσοτάκη αστυνομικούς να συλλαμβάνουν και να τρομοκρατούν μανάδες
και παιδιά πρόσφυγες, έχουμε δει αστυνομικούς να συλλαμβάνουν εφήβους σε
κινηματογράφους, αστυνομικούς να διαλύουν βίαια συναυλίες και ειρηνικές
εκδηλώσεις πολιτών, ΜΑΤατζήδες να βασανίζουν πολίτες, αστυνομικούς να
μπουκάρουν σε νυχτερινά κέντρα και να φέρονται σε 300 νεολαίους σα να ήταν μέλη καρτέλ κοκαΐνης στην Κολομβία,
έχουμε δει τα ΜΑΤ να εισβάλουν στην ΑΣΟΕΕ και να επιτίθενται σε φοιτητές,
δημοσιογράφους και πολίτες θυμίζοντας ανατριχιαστικά άλλες σκοτεινές περιόδους.
Το μόνο που δεν έχουμε δει είναι να συλλαμβάνονται οι ναρκέμποροι των Εξαρχείων
και των γύρω περιοχών. Είναι προφανές ότι όλη αυτή η στρατηγική της έντασης, η
αστυνομική αυθαιρεσία, ο κυβερνητικός αυταρχισμός όχι μόνο δεν μπορούν να
εγγυηθούν την ασφάλεια των πολιτών αλλά, πολύ χειρότερα, την υπονομεύουν ευθέως
καθώς δυναμιτίζουν τα θεμέλια της κοινωνικής ειρήνης, ιδιαίτερα στον ευαίσθητο
χώρο της νεολαίας.
Το ίδιο ισχύει και με άλλες απαράδεκτες επιλογές του κ.
Μητσοτάκη οι οποίες, αν και πρώτης όψεως φαίνεται να μην σχετίζονται με την
ασφάλεια, ωστόσο, εξαιτίας της προκλητικότητάς τους, δυναμιτίζουν την κοινωνική
ειρήνη και υπονομεύουν και αυτές την ασφάλεια των πολιτών. Για παράδειγμα, η
ανοχή (και το θέτουμε πολύ ευγενικά) στην υψηλή διαφθορά (π.χ. προσπάθεια
συγκάλυψης του σκανδάλου της Novartis, άρνηση της πρότασης του Αλ. Τσίπρα να
αποσαφηνιστεί στο Σύνταγμα ότι δεν ανήκει στα καθήκοντα των Υπουργών να
χρηματίζονται, ασυλία για καταχρηστικές επιλογές των τραπεζιτών κλπ, κλπ). Άλλο
παράδειγμα είναι οι κατάφορες αδικίες, όπως η βάση του 10 και ο αποκλεισμός από
τα πανεπιστήμια των φοιτητών που δυσκολεύονται να ολοκληρώσουν εγκαίρως τις
σπουδές τους, με μοναδικό στόχο να δημιουργηθεί πελατεία για τα ιδιωτικά
κολλέγια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου