ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2019

Προσαγωγή του Γραμματέα της Νεολαίας του ΣΥΡΙΖΑ

Φοιτητές-διαδηλωτές, με κεντρικό σύνθημα «Κάτω τα χέρια από το άσυλο, το άσυλο ανήκει σε όλο το λαό», διαμαρτυρήθηκαν για την εισβολή των ΜΑΤ στην ΑΣΟΕΕ τις προηγούμενες ημέρες, το ζήτημα του πανεπιστημιακού ασύλου καθώς και τις αλλαγές που προωθεί η κυβέρνηση στα ΑΕΙ.
Η πορεία ξεκίνησε από τα Προπύλαια, κατευθύνθηκε μέχρι τη Βουλή και κατέληξε στο Πολυτεχνείο.


Προσαγωγή του Γραμματέα της Νεολαίας του ΣΥΡΙΖΑ
 
Το γραφείο τύπου της Νεολαίας ΣΥΡΙΖΑ, εξέδωσε την παρακάτω ανακοίνωση:
 
«Στο πλαίσιο των δράσεων ενόψει του τριημέρου εορτασμού του Πολυτεχνείου, φοιτητές και φοιτήτριες από τους Φοιτητικούς Συλλόγους της Αθήνας και μελη του Bloco Ριζοσπαστικής Αριστεράς πραγματοποίησαν δράση ενάντια στην καταστολή.

Η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, πιστή στο δόγμα της καταστρατηγησης των δημοκρατικών ελευθεριών και στοχοποίησης των νέων ανθρώπων, απέδειξε για άλλη μια φορά το ακροδεξιό της πρόσωπο. Στο τέλος της δράσης αστυνομικοί πλησίασαν το αυτοκίνητο, του Ε.Λ., μέλος του Bloco και γραμματέα σπουδάζουσας της Νεολαίας ΣΥΡΙΖΑ Και τον προσήγαγαν αδικαιολόγητα.

Η στάση της αστυνομίας τον τελευταίο καιρό δεν είναι τυχαία και σίγουρα δεν αποτελεί μεμονωμένο γεγονός. Πρώτα, μπουκαραν σε κινηματογράφους, μετά σε νυχτερινά μαγαζιά, μετά ξυλοφόρτωσαν φοιτητές στην Ασοεε, μετα συνελαβαν φοιτητή έξω από το σπίτι του, τώρα προσαγάγουν άνευ λόγου και αιτίας ξανά φοιτητή επειδή συμμετείχε σε δράση που αμφισβητεί τις πολιτικές της κυβέρνησης. Ενόψει του Πολυτεχνείου η Κυβέρνηση θέλει να δημιουργήσει κλίμα φόβου και τρομοκρατίας σε όσους και όσες αντιδρούν και αγωνίζονται.

Καμία ανοχή στο δόγμα τρομολαγνειας Μητσοτάκη-Χρυσοχοιδη-Βοριδη. Η απάντηση μας θα είναι ο δρόμος. Η απάντηση μας θα είναι ο μαζικός αγώνας απέναντι σε αυτούς που στοχοποιουν τη νέα γενιά και και καταστρατηγούν τα δικαιώματά της.
Καλούμε τους νέους και τις νέες να δώσουν μαζικά το παρόν στις τριημερες εκδηλώσεις για τον εορτασμό του Πολυτεχνείου.

Η τρομοκρατία δεν θα περάσει, θα υπερασπιστούμε τη δημοκρατία μέχρι τέλους!».

Όπως οι φοιτητές και οι φοιτήτριες το '73 έγραφαν συνθήματα στα τρόλεϊ
Αναλυτικά η ανακοίνωση του Bloco ΑΕΙ-ΤΕΙ:

Σήμερα Πέμπτη 14/11 ως BLOCΟ κάναμε έναν ακτιβισμό με αφορμή τόσο τα γεγονότα καταστολής την Δευτέρα στην ΑΣΟΕΕ όσο και εν όψει της επετείου του Πολυτεχνείου.
Συγκεκριμένα φοιτητές και φοιτήτριες από την Αθήνα κολλήσαμε χάρτινα πανό σε λεωφορεία και τρόλεϊ.

Όπως οι φοιτητές και οι φοιτήτριες το '73 έγραφαν συνθήματα στα τρόλεϊ και τα λεωφορεία για να δει όλος ο λαός ότι ο αντιδικτατορικός αγώνας συνεχίζεται με μπροστάρηδες τους νέους και τις νέες, έτσι κι εμείς θέλαμε να κάνουμε ξεκάθαρη για άλλη μια φορά την εναντίωση μας στην καταστολή (με χημικά και ξύλο), την οποία βιώσαμε την Δευτέρα 11/11 μέσα κι έξω από την ΑΣΟΕΕ. Όλοι και όλες πρέπει να γνωρίζουν αυτό που πραγματικά συνέβη την Δευτέρα στην ΑΣΟΕΕ.

Η απάντηση στη δράση αυτή ήταν η παράνομη προσαγωγή του συντρόφου μας Ε.Λ. σταματώντας τον ενώ βρισκόταν στο αυτοκίνητό του. Η τρομοκρατία τους δεν θα περάσει! Καταγγέλλουμε την αδικαιολόγητη προσαγωγή του Ε.Λ.

Η κυβέρνηση Μητσοτάκη υιοθετεί την πιο ακραία πολιτική «μηδενικής ανοχής» που εφάρμοσαν κατά το παρελθόν απολυταρχικά καθεστώτα. Την πολιτική αυτή προσπαθεί να την πλασάρει ως την νέα «κανονικότητα». Είναι, πλέον, φανερό ότι η κυβέρνηση θέλει να δημιουργήσει κλίμα φόβου και τρομοκρατίας για να καταστείλει το φοιτητικό κίνημα.

ΛΑΕ ΧΤΥΠΑΝΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΟΥ!
ΕΜΠΡΟΣ ΓΙΑ ΤΗΣ ΓΕΝΙΑΣ ΜΑΣ ΤΑ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΑ!

Δεν υπάρχουν σχόλια: