"Η ίδρυση του νομικού προσώπου, στο οποίο συμμετέχουμε ήταν αναγκαία και απορρέουσα υποχρέωση" απαντά ο Δημ. Καραγεωργόπουλος.
Συγκεκριμένα απαντώντας σε σχετικές καταγγελίες, στις 16 Φεβρουαρίου του 2016, ο Δημ. Καραγεωργόπουλος αναφέρει: «Η ίδρυση του νομικού προσώπου (πρότυπου για
τα Ελληνικά δεδομένα) που έχουν συστήσει οι εργαζόμενοι της εν λόγω εταιρείας,
από τις αρχές του 2014, αποτελεί
απορρέουσα υποχρέωση διατάξεων και όρων της Συμφωνίας Εξυγίανσης με τους
πιστωτές της εταιρείας» προκειμένου να διασφαλιστούν
οι θέσεις εργασίας και οι οικονομικές απαιτήσεις
από την πτωχευμένη εταιρία. (Βλέπε: Απάντηση στην καταγγελία για Δ. Καραγεωργόπουλο)
Μήνυση εκπροσώπου Τύπου της ΓΣΕΕ στον σύμβουλο του κ.
Πελετίδη και παρέμβαση του Βασ. Παπασημακόπουλου
Από τον εκπρόσωπο Τύπου της ΓΣΕΕ Δημ. Καραγεωργόπουλο, εστάλη στο Istologio G. Mosxou ενημερωτικό δελτίο, το Σάββατο
8-6-2019, ημέρα που το μπλογκ βρίσκεται σε αργία, στο οποίο αναφέρει πως προσέφυγε σε μήνυση κατά του
συμβούλου του δημάρχου Πατρέων Στάθη Κεραμιδά επί συκοφαντική δυσφήμιση για
ανάρτησή του στην προσωπική του σελίδα στο fb.
Η απάντηση εκ μέρους του μηνυόμενου ήρθε μέσω της ίδιας σελίδας του, με την
υπογράμμιση ότι περιμένει να έρθει η ώρα του δικαστηρίου για να ξεκαθαρίσουν τα
πράματα.
Ο Βασίλης Παπασημακόπουλος στην εκπομπή του Γιάννη Γεωργόπουλου (07-06-2019)
Από την πλευρά του ο Βασ. Παπασημακόπουλος, σε παρέμβαση του στο Ράδιο
Γάμμα ως μέλος του ΔΣ του ΕΚΠ και της ΔΑΣ καταγγέλλει τον Δημ. Καραγεωργόπουλο
ως έχοντα εργοδοτική ιδιότητα, πράγμα που οδήγησε σε δικαστική απόφαση με την
οποία ο ίδιος και άλλα δύο μέλη της Ομοσπονδίας Ιδιωτικών Υπαλλήλων τέθηκαν
εκτός Διοίκησης. Πρόκειται για την ομάδα Βασιλόπουλου-Κυριακούλια της ΝΔ, που
εργάζονται ως διευθυντές σε μεγάλο γνωστό S/M. Παράλληλα αναμένεται ο
ορισμός νέας Διοίκησης στον Σύλλογο με απόφαση του Δικαστηρίου.
Η επίμαχη ανάρτηση είναι η παρακάτω:
Η ανακοίνωση του Δημ.
Καραγεωργόπουλου
«Πριν από λίγη ώρα, παρουσία της δικηγόρου μου και συναδέλφων μου
συναγωνιστών, προσήλθα στο Β’ Αστυνομικό Τμήμα Πατρών και κατέθεσα μήνυση σε
βάρος του κ. Στάθη Κεραμιδά - Υπεύθυνου Γραφείου Τύπου του Δήμου Πατρέων, για
τα αδικήματα της συκοφαντικής δυσφήμισης και της εξύβρισης σε βάρος μου.
Η ως άνω μήνυση είναι η απάντηση μου στον πόλεμο λάσπης που έχουν
εξαπολύσει κάποιοι σε βάρος μου, με χαρακτηρισμούς και πράξεις που εκδηλώνουν
σαφή αμφισβήτηση της τιμής και της υπόληψής μου και ξεπερνούν κάθε ανεκτό και
επιβαλλόμενο μέτρο κριτικής και ελέγχου.
Πρόκειται για προσωπική επίθεση, με φανερό σκοπό να με μειώσουν προσωπικά
και ως συνδικαλιστή, με ειδικό σκοπό να με προσβάλλουν και να με συκοφαντήσουν
κατ’ εξακολούθηση.
Όσα διακινούνται τους τελευταίους μήνες είναι απολύτως ψευδή και
συκοφαντικά, και εντάσσονται στο πλαίσιο μιας ενορχηστρωμένης προσπάθειας
κατασυκοφάντησης και δυσφήμισης απέναντι στους συναδέλφους μου, την οικογένειά
μου, τον κοινωνικό μου περίγυρο και τους συναγωνιστές συνδικαλιστές συναδέλφους
μου, τους χιλιάδες εργαζομένους που εκπροσωπώ και γενικότερα απέναντι σε
ολόκληρο τον συνδικαλιστικό και εργατικό κόσμο τόσο της πόλεως των Πατρών αλλά
και πανελληνίως.
Η πολιτική αναισχυντία έχει και τα όριά της. Οι αναρτήσεις του κ. Κεραμιδά
δείχνουν το μέγεθος της πολιτικής αδιαντροπιάς ορισμένων που στην απελπισία και
στην αμηχανία προς την δημόσια κριτική που ασκείται στην μηδέποτε λανθάνουσα
παράταξή του και τα στελέχη της δεν διστάζουν να σπιλώνουν με ανοίκειες και
παντελώς προσβλητικές εκφράσεις.
Λησμονούν, όμως, ορισμένοι ότι η Δημοκρατία δεν κινδυνεύει από την κριτική
και την αντίθετη άποψη. Κινδυνεύει από αυτούς που αρνούνται την κριτική και
συκοφαντούν τον συνδικαλιστικό τους αντίπαλο, βάζοντας κατά παντελώς αυθαίρετο
τρόπο “ταμπέλες” όπου τους βολεύει.
Στον κ. Κεραμιδά όπως και ο ίδιος πλέον αντιλαμβάνεται, δεν θα μπορέσω να του ευχηθώ «καλή τύχη» στις νέες του περιπέτειες με τη δικαιοσύνη...».
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ
Μέλος ΔΣ ΓΣΕΕ - Εκπρόσωπος Τύπου
Πρόεδρος Συλλόγου Ιδιωτικών Υπαλλήλων «Η ΕΝΩΣΗ»
κιν.6944658965».
Και η απάντηση στην μήνυση Καραγεωργόπουλου




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου