ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Δευτέρα 10 Ιουνίου 2019

Επικοινωνία Σπαρτινού με το ΓΓ του Υπ. Εργασίας για την Frigoglass


Ο βουλευτής Κ. Σπαρτινός επικοινώνησε με τον ΓΓ του Υπ. Εργασίας Α. Νεφελούδη και επισήμανε στον Γ.Γ. την ανάγκη εξάντλησης όλων των δυνατοτήτων τόσο για την προστασία των εργαζομένων στη Frigoglass και των οικογενειών τους όσο και για την αναπτυξιακή διάσταση για το νομό Αχαΐας.

Και ένα σχόλιο για την έναρξη “απεργίας” των Διαγνωστικών κέντρων, με στόχο την κυβέρνηση, προεκλογικά!

Μετά την ανακοίνωση της εταιρείας Frigoglass για το κλείσιμο του εργοστασίου της στην Δυτική Αχαΐας, ο βουλευτής Αχαΐας του ΣΥΡΙΖΑ, Κώστας Σπαρτινός, επικοινώνησε με τον Γ.Γ. του Υπουργείου Εργασίας, κ. Ανδρέα Νεφελούδη και τον πρόεδρο του σωματείου εργαζομένων κ. Θανάση Παπαστεφανόπουλο.
Ο Γ.Γ. τον ενημέρωσε ότι πρόκειται να γίνει τριμερής συνάντηση (Υπουργείο Εργασίας-εργαζόμενοι-εργοδοσία) την προσεχή Πέμπτη, 13/9/2019. Ο βουλευτής επεσήμανε στον Γ.Γ. την ανάγκη εξάντλησης όλων των δυνατοτήτων τόσο για την προστασία των εργαζομένων και των οικογενειών τους όσο και για την αναπτυξιακή διάσταση για το νομό Αχαΐας.
Το γεγονός αυτό δεν είναι τυχαίο. Αποτελεί ένα ακόμα κρίκο σε αλυσίδα γεγονότων που εμφανίστηκαν μετά το αποτέλεσμα των ευρωεκλογών.
Υπέρμαχοι της νεοφιλελεύθερης λιτότητας σε Ευρώπη και Ελλάδα, αναθάρρησαν μετά το αποτέλεσμα των Ευρωεκλογών, ελπίζοντας στην ολική επαναφορά της λιτότητας. Μετά την επισήμανση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για απολύσεις συμβασιούχων, για τις οποίες τοποθετήθηκε ο ίδιος ο Πρωθυπουργός, έχουμε το κλείσιμο 2 εργοστασίων και την “απεργία” των διαγνωστικών κέντρων (σ.σ.: σχετικές και οι σημερινές 10-6-2019, δηλώσεις της προέδρου του Ιατρικού Συλλόγου Πατρών κας Μαστοράκου, προσκείμενη στη ΝΔ, στο ραδιοσταθμό Ράδιο Γάμμα, περί απεργίας των ακτινοδιαγνωστικών κέντρων, που δεν γηνωρίζει πότε θα λήξει, με αίτημα το χαμήλωμα του κλόου μπαγκ και την επιβάρυνση των ασφαλιστικών νταμείων κια του Δημοσίου).
Ο στόχος είναι διπλός και σαφής. Αφενός να πληγεί η Κυβέρνηση και ο ΣΥΡΙΖΑ και αφετέρου να δοθούν σαφή μηνύματα για την αποδιάρθρωση του χώρου της εργασίας και των υπηρεσιών υγείας. Δύο από τους τομείς όπου το νεοφιλελεύθερο σχέδιο της ΝΔ δεν μπορεί να κρυφτεί. Οι προοπτικές για το αύριο της κοινωνίας είναι σαφείς. Τα δύο εναλλακτικά σχέδια είναι μπροστά στους πολίτες. Στις 7 Ιουλίου η επιλογή θα είναι κρίσιμη και καθοριστική για την πορεία της χώρας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Δεν υπάρχουν σχόλια: