![]() |
| Η ανεξάρτητη Νεοδημοκράτισσα κα Άννα Μαστοράκου, πρόεδρος του ΙΣΠ, εκπροσωπεί επαξίως τα συμφέροντα των ιδιωτών της Υγείας, όπως ακριβώς επιδιώκει την στήριξή τους και η ΝΔ του Κυρ. Μητσοτάκη! Αυτό το νόημα έχει η υποστήριξή της στην απεργία που ξεκίνησε σήμερα και είναι άγνωστο πότε θα τερματισθεί! Το εκλογικό αποτέλεσμα της 26ης Μαΐου άνοιξε την όρεξη στα αρπακτικά των ευρωπαϊκών συντηρητικών κύκλων με την προτροπή του Νεοφιλευθερισμού της ΝΔ |
Μιλάει στην εκπομπή του Γιάννη Γεωργόπουλου, στο Ράδιο Γάμμα και τάσσεται υπέρ κατάργησης του κλόου μπαγκ, που προστατεύει το δημόσιο χρήμα και τα ασφαλιστικά Ταμεία
Ακούστε τι δήλωσε η πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου Πατρών, Άννα Μαστοράκου, στην εκπομπή του Γιάννη Γεωργόπουλου για την πανελλαδική απεργία των ιδιωτικών διαγνωστικών και μικροβιολογικών κέντρων που ξεκίνησε από σήμερα κια είναι άγνωστον το πότε θα τερματιστεί.
Η απεργία που ξεκίνησε από δεξιούς κύκλους, στοχεύει στο χτύπημα της κυβέρνησης, ενώ σήμερα ξεκινά ο προεκλογικός αγώνας και στην ουσία κυβέρνηση για να αντιμετωπίσει τέτοιου είδους προβλήματα δεν υπάρχει.
Στόχος των ιδιοκτητών των Ακτινοδιαγνωστικών Κέντρων είναι να στείλει μήνυμα στον Κυριάκο Μητσοτάκη, ότι όταν θα αρχίσει το ξεπούλημα των νοσοκομείων, αν τυχών εκλεγεί κυβέρνηση της ΝΔ, θα είμαστε και εμείς εδώ να πάρουμε μερίδιο κι ας το πληρώσει το Δημόσιο και τα Ασφαλιστικά Ταμεία.
Ειδάλλως θα βρεθούμε απέναντί σου, διότι είναι... δίκαιο να τσαλαβουτήσουμε κι εμείς. Κι ας πάει κατά διαόλου η χώρα. Κι ας οδηγηθούμε και πάλι στο ΔΝΤ για νέο δάνειο!
ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ για να ακούσετε, τι μας επιφυλάσσει η ΝΔ, διά στόματος κας Μαστοράκου:

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου