ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2016

Επιβεβαιώνεται το colpo groso με τις αρθροσκοπήσεις


Φωτογραφία αρχείου.


Από τα 150 ευρώ αξίας τους ανέβαιναν στα 1500 με την συμβολή των υπουργών της ΝΔ Βορίδη και Γρηγοράκου, χρεώνοντας ανύπαρκτη νοσηλεία! Θιγμένος φέρεται ο Μ. Σαλμάς


ΑΠΑΝΤΗΣΗ-ΕΜΠΛΟΚΗ ΤΟΥ Τ. ΓΕΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΥ, ΓΙΑΤΡΟΥ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΑΓ. ΑΝΔΡΕΑΣ

 


Με αφορμή την αήθη συμπεριφορά των κκ Μάριου Σαλμά βουλευτή της ΝΔ, πρ. υπουργού και Άδ. Γεωργιάδη αντιπροέδρου της ΝΔ, στην Βουλή για την πολιτεία του Υπ. Υγείας, εις απάντηση των σοβαρών καταγγελιών του υφ. Υγείας Παύλου Πολάκη και ιδίως της αστήρικτης και ψευδούς αναφοράς  του πρώτου των ομιλητών, το Istologio G. Mosxou έκανε νύξη για ανοικτούς οικονομικούς  λογαριασμούς του συστεγασμένου ιατρείου με αυτό του κ. Σαλμά, με το Υπουργείο Υγείας. Και τιτλοφορούσε: «Ο Μάριος Σαλμάς εξοργίστηκε, φανταστείτε όταν λάβει τη... λυπητερή».

Αυτή η... λυπητερή,  απ' όσο με πληροφόρησαν δεν έχει αποσταλεί ακόμη, καθ' όσον το τέρας της γραφειοκρατείας επιμένει και στις... καθ΄ ημάς ημέρες!

Ωστόσο τα... τέλια έχουν χτυπήσει στ' αυτία του γιατρού και βουλευτή Μ. Σαλμά. Και ανήσυχος κι αλαφιασμένος από την εξέλιξη που έλαβαν τα πράματα  με την συγκρότηση του ΚΕΣΥ, που είναι πια αρμόδιο για την εξέταση κάθε καταγγελίας, ιδίως δε αυτής περί υπερκοστολόγησης εργαστηριακών εξετάσεων, που αφορούν το συστεγασμένο ιατρείο με αυτό του Μάριου Σαλμά.

Με την απάντηση που έστειλε στην εφημερίδα ΑΥΓΗ της Κυριακής, χθες, που αναφέρθηκε στις καταγγελλίες Σαλμά, ο αντιπρόεδρος σήμερα του ΕΟΠΥΥ, ο Πατρινός γιατρός πνευμονολόγος τ. εργαζόμενος του νοσοκομείου Άγ. Ανδρέας, Τάκης Γεωργακόπουλος, επιβεβαιώνεται το colpo groso, που έφερε στο φως η ανάρτηση του Istologiou G. Mosxou και ξεκαθαρίζονται οι λόγοι που... ζορίστηκε στη Βουλή ο Μ. Σαλμάς, οποίος μας προέκυψε και... τρομοκράτης, με την σφραγίδα Βορίδη - Γρηγοράκου!

«Την τιμολόγηση στα 1.500 ευρώ ως ΚΕΝ νοσηλείας δύο ημερών είχε αποφασίσει το ΚΕΣΥ της εποχής επί προηγούμενης διοίκησης και είχε αποδεχθεί η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Μ. Βορίδης και Λ. Γρηγοράκος και συνεπώς ο ΕΟΠΥΥ εφάρμοζε και την αποζημίωνε».

«Έκτοτε και μετά τη δημοσιοποίηση του θέματος ο Μ. Σαλμάς μου έστειλε τέσσερις επιστολές, σχεδόν απειλητικού ύφους, χωρίς να δώσω απάντηση και συνέχεια στο θέμα. Κατανοώ την αντίδρασή του λόγω και της πικρίας που νιώθει για την ανατιμολόγηση της εξέτασης «διαγνωστική αρθροσκόπηση» στα 150 ευρώ (από τα 1.500), αλλά δεν δέχομαι τη λάσπη που πετάει -και μάλιστα από τα έδρανα του Κοινοβουλίου- και του την επιστρέφω».

Αυτά μεταξύ άλλων λέει ο Τάκης Γεωργακόπουλος και πρέπει να διευκρινίσουμε ότι στα 150 ευρώ αξίας της εξέτασης πρέπει να προστεθούν άλλα τόσα για τα συνοδευόμενα.






Απάντηση Τ. Γεωργακόπουλου στον Μ. Σαλμά

Αγαπητή “Αυγή”,

Διάβασα σήμερα 16 Δεκεμβρίου, στο ρεπορτάζ με τίτλο "Προσπάθεια Γεωργιάδη να στήσει επεισόδιο με τον Π. Πολάκη", πως ο πρώην αναπληρωτής υπουργός Υγείας, αρμόδιος για τον ΕΟΠΥΥ και σήμερα βουλευτής της Ν.Δ. Μάριος Σαλμάς αναφέρθηκε, και μάλιστα με άκομψο τρόπο, στο όνομά μου ισχυριζόμενος ότι πληρώθηκα "για τέσσερις μήνες εφημερίες σε ΜΕΘ που δεν λειτουργούσε".

Για την αποκατάσταση της αλήθειας των γεγονότων ενημερώνω τον Μάριο Σαλμά (αν και ως γιατρός το γνωρίζει) πως κάθε γιατρός εκτελεί το πρόγραμμα εφημερίας που καταρτίζει ο διευθυντής του και εγκρίνει με απόφασή του το Δ.Σ. του νοσοκομείου βεβαιώνοντας ότι αυτές έχουν πραγματοποιηθεί.
Για να μην παίζουμε με τις λέξεις, όπως κάνει με ενοχικό τρόπο ο Μάριος Σαλμάς, θα πω ότι ο Τάκης Γεωργακόπουλος πληρώθηκε στο δημόσιο νοσοκομείο, όπου εργάζεται για 16 χρόνια, όσες εφημερίες έχει πραγματοποιήσει και μάλιστα ενεργές στη ΜΕΘ μένοντας εσώκλειστος για τουλάχιστον 24 ώρες στον χώρο εργασίας του.

Το 2008 και μετά τον σεισμό που κατέστρεψε το Γ.Ν. Πατρών «Άγιος Ανδρέας» οι κλινικές του νοσοκομείου μοιράστηκαν σε τρία διαφορετικά κτήρια, στο πρώην Στρατιωτικό 409, στο Ταχύρρυθμο κτήριο και στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο.

Οι γιατροί της ΜΕΘ, κι όχι μόνο εγώ, είχαμε λάβει εντολή από τη διοίκηση του νοσοκομείου (διοικητής ο κ. Ν. Κοτσώνης) με τη σύμφωνη γνώμη του τότε επικεφαλής του ΕΚΕΠΥ να καταρτίζουμε πρόγραμμα ιατρών ΜΕΘ, γιατί αυτό είμαστε, και να πραγματοποιούμε τις εφημερίες σε κλινικές που η διοίκηση μας είχε υποδείξει ανάλογα με την ειδικότητα καθενός.

Εγώ ως πνευμονολόγος πραγματοποιούσα τις εφημερίες στην Παθολογική Κλινική, που κι αυτή λειτουργούσε σε συνθήκες... εκστρατείας, τους πρώτους μήνες μετά τον σεισμό και στις γενικές εφημερίες της κλινικής, μετείχα και στον χώρο των επειγόντων περιστατικών.

Το ΣΕΥΥΠ ασχολήθηκε με το θέμα, έπειτα από ανώνυμη καταγγελία και όλοι οι γιατροί της ΜΕΘ κληθήκαμε και δώσαμε εξηγήσεις. Δεν προέκυψε καμία πειθαρχική ευθύνη εις βάρος μας ούτε ασκήθηκε κάποια πειθαρχική δίωξη και το θέμα έκτοτε θεωρείται λήξαν.

Δυστυχώς, ο βουλευτής Μάριος Σαλμάς το ανακίνησε έπειτα από οκτώ χρόνια, θέλοντας να κάνει αντιπερισπασμό, επειδή ως αντιπρόεδρος ΕΟΠΥΥ ζήτησα από το ΚΕΣΥ να ανατιμολογήσει την αποζημίωση της εξέτασης «Διαγνωστική αρθροσκόπηση» που είχε οριστεί στα 1.500 ευρώ, ως ΚΕΝ νοσηλείας δύο ημερών, ενώ αυτή η εξέταση διενεργείται σε ιδιωτικό ιατρείο, διαρκεί περί τα 20-25 λεπτά, όπως ο ίδιος πρόσφατα υποστήριξε, και χωρίς ανάγκη νοσηλείας!

Την τιμολόγηση στα 1.500 ευρώ ως ΚΕΝ νοσηλείας δύο ημερών είχε αποφασίσει το ΚΕΣΥ της εποχής επί προηγούμενης διοίκησης και είχε αποδεχθεί η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Μ. Βορίδης και Λ. Γρηγοράκος και συνεπώς ο ΕΟΠΥΥ εφάρμοζε και την αποζημίωνε.

Την ημέρα μάλιστα της συζήτησης στο ΚΕΣΥ με επισκέφθηκε στο γραφείο ο βουλευτής Μάριος Σαλμάς μαζί με άλλον βουλευτή Αχαΐας και του εξήγησα γιατί ο Οργανισμός προέβη σε αυτή την ενέργεια, την οποία συμμερίσθηκε.

Έκτοτε και μετά τη δημοσιοποίηση του θέματος ο Μ. Σαλμάς μου έστειλε τέσσερις επιστολές, σχεδόν απειλητικού ύφους, χωρίς να δώσω απάντηση και συνέχεια στο θέμα.

Κατανοώ την αντίδρασή του λόγω και της πικρίας που νιώθει για την ανατιμολόγηση της εξέτασης «διαγνωστική αρθροσκόπηση» στα 150 ευρώ (από τα 1.500), αλλά δεν δέχομαι τη λάσπη που πετάει -και μάλιστα από τα έδρανα του Κοινοβουλίου- και του την επιστρέφω.

Άλλωστε ο Μ. Σαλμάς ως γιατρός δεν ήταν συμβεβλημένος με τον ΕΟΠΥΥ, αλλά ιατρική εταιρεία Α.Ε. με έναν γιατρό και άλλους δύο μη γιατρούς που συστεγαζόταν με το ιατρείο του και στην οποία παρέπεμπαν τους ασθενείς του. Καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του.

Με εκτίμηση
Τάκης Γεωργακόπουλος
γιατρός, αντιπρόεδρος ΕΟΠΥΥ


ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΗ:
Ο Μ. Σαλμάς εξοργίστηκε, φανταστείτε όταν λάβει τη λυπητερή
Η ώρα του Εισαγγελέα για ιατρικές εταιρείες

Δεν υπάρχουν σχόλια: