ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2016

Ο προϋπολογισμός έδειξε το μηδενικό αποτύπωμά της

«Σήμερα που η κοινωνία μας βιώνει μια παρατεταμένη κρίση όχι μόνο οικονομική αλλά και κρίση αξιών και αρχών η τοπική αυτοδιοίκηση έχει υποχρέωση να τη βοηθήσει να ανασάνει και όχι να κάνει την Κασσάνδρα όπως η δημοτική αρχή Πελετίδη» τονίζει η δημοτική σύμβουλος της ΡΑΠ Πάτρα Ανθρώπινη Πόλη Ουρανία Μπίρμπα. (Φωτογραφία).

 

Η δημοτική σύμβουλος Ουρανία Μπίρμπα για τη δημοτική αρχή της Πάτρας




«ΛΕΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟΥ ΠΑΡΕΙ ΤΑ ΑΠΟΘΕΜΑΤΙΚΑ, ΠΟΥ Ο ΙΔΙΟΣ ΙΣΧΥΡΙΖΕΤΑΙ» Ο Κ. ΠΕΛΕΤΙΔΗΣ; ΡΩΤΑΕΙ Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΤΗΣ ΡΑΠ, ΑΠΑΝΤΩΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΑΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΠΑΤΡΕΩΝ

 

Με κοινή ανακοίνωση η ΡΑΠ "Πάτρα Ανθρώπινη Πόλη", "Τώρα για την Πάτρα" και "Αγωνιζόμενοι Πολίτες" αναφέρουν ότι δεν υπάρχει καμία ενέργεια για την αντιμετώπιση της ανεργίας από την δημοτική αρχή, ενώ δεν έχει κινηθεί η διαδικασία για τους μεγάλους οφειλέτες των 50.000 ευρώ, που τα χρέη τους φτάνουν τα 50 εκατομμύρια.

Όπως αναφέρεται στην κοινή ανακοίνωση των παρατάξεων: "ήρθε στο Δημοτικό Συμβούλιο ένας προϋπολογισμός του Δήμου για το 2017, κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή, εντελώς πρόχειρος, με προφανή λάθη, που αποκάλυψε όμως και τις πολιτικές κατευθύνσεις που έχουν δοθεί προς τις υπηρεσίες. Έδειξε περίτρανα το μηδενικό αποτύπωμα της δημοτικής αρχής Πελετίδη δυόμιση χρόνια μετά χωρίς τις τομές και τις ανατροπές που δήλωνε ως αντιπολίτευση χρόνια τώρα." Η δημοτική σύμβουλος της παράταξης ΡΑΠ "Πάτρα Ανθρώπινη Πόλη" Ουρανία Μπίρμπα μίλησε "Στο Κόκκινο Πάτρας 107.7" κάνοντας λόγο για λάθος διαχείριση από πλευράς της δημοτικής αρχής:
 
"Μπαίνει ένα ζήτημα διαχείρισης, οράματος για την πόλη. Ο κ. Πελετίδης και το ΚΚΕ, που σήμερα διοικεί τον Δήμο, κάνει, κατά την άποψή μας μια φθηνή, μίζερη αντιπολίτευση, δεν έχει ένα όραμα για την πόλη, κάνει έργα για τα οποία έχουν περισσότερο θέαμα και φωτογραφία, και λιγότερο ουσία. Δεν παρεμβαίνει στο να βελτιώσει την ποιότητα του πολίτη."
 
Στην υπόλοιπη ανακοίνωση αναφέρονται τα εξής:
 
"Ήρθε μαζί με μια εισήγηση, ένα καθαρά πολιτικό κείμενο του ΚΚΕ, το συνηθισμένο μανιφέστο, που δυστυχώς δεν έχει καμία σχέση ούτε με τη πολιτική σημασία και το όραμα για τη πόλη μας, ούτε με τη καθαρά τεχνοκρατική διαδικασία,που είναι η κατάρτιση του προϋπολογισμού του Δήμου.

Έτσι επί των δεδομένων που παρουσιάσθηκαν τι φάνηκε:

-Καμιά ενέργεια για την αντιμετώπιση της ανεργίας που μαστίζει τη πόλη αλλά και την έλλειψη προσωπικού στο δήμο μας δεν έγινε. Αποκρύπτουν ότι εδώ και μήνες έχουν επιτραπεί οι μόνιμες προσλήψεις για Υ.Ε. και Δ.Ε. στις ανταποδοτικές υπηρεσίες (καθαριότητα, ηλεκτροφωτισμός κ.λ.π.) και τη ΔΕΥΑΠ.

-Την άρνηση της δημοτικής αρχής για ενίσχυση και χρηματοδότηση των πολιτιστικών και αθλητικών συλλόγων που είναι κύτταρα πολιτισμού και κοινωνικής αλληλεγγύης .

- Πολύ λίγα εισπραχθέντα, σε σχέση με τα βεβαιωθέντα από τέλη κατάληψης Κοινοχρήστων χώρων, για το έτος 2016, γιατί δεν έστελναν σημειώματα στους διάφορους επιχειρηματίες που οφείλουν.

- Ακόμη δεν έχει κινηθεί η διαδικασία για τους μεγάλους οφειλέτες των 50.000 ευρο που τα χρέη τους φτάνουν τα 50εκ παρόλο που είχεεπισημανθεί κ πέρσι από τους αρμόδιους υπηρεσιακούς

- Πολύ μικρή εισπραξιμότητα για καταλήψεις στον αιγιαλό

- Μικρή εισπραξιμότητα από ενοίκια Δημοτικών χώρων σε σχέση με βεβαιωθέντα,αναξιοποίητη δημοτική περιουσία

- Μηδενική απορρόφηση (!!!) στην φύλαξη Δημοτικών κτιρίων (Πολιτεία – Παμπελοποννησιακό)

- Καμία προμήθεια βασικών υλικών : χρώματα, υδραυλικών, σίδερα, αδρανή υλικά, ηλεκτρολογικών, σκυροδέματος κλπ) γιατί δεν προχώρησαν οι μελέτες (!!!)

- Τη μη είσπραξη θεσμοθετημένων πόρων υπέρ του δήμου από τέλη διαφήμισης και λατομεία.

- Μηδενικόςπροϋπολογισμός για το ΒΙΟΠΑ (αλήθεια πως θα λειτουργήσει;)

- Προβλήματα στη διαχείριση και στη κατάρτιση των προϋπολογισμών του ΔΗΠΕΘΕ, Κοινωνικού οργανισμού, Πολιτιστικού οργανισμούκ.λ.π.

Πολλά θα μπορούσε κανείς να επισημάνει σε έναν τέτοιο προϋπολογισμό.

Γνωρίζοντας τα λίγα χρήματα που διαχειρίζεται ο Δήμος εδώ και εξι (6) χρόνια, ο προϋπολογισμός που ήρθε και το «συνηθισμένο μανιφέστο» εκ Περισσού, ξέχωρα των προφανών λαθών, είναι ξεκάθαρος σε ΤΡΙΑ σημεία :

- μίζερη και φτηνή αντιπολίτευση που καταδικάζει τη Πάτρα και τους Πατρινούς σε ρόλο κομματικής ντουντούκας,

- ανικανότητα ή ατολμία εισπραξιμότητας,

- κατευθύνσεις προς υπηρεσίες που σκοπό έχουν : να προχωρήσουν τα έργα που έχουν θέαμα και όχι έργα ουσίας και υποδομών που θα βελτιώνουν τη καθημερινότητα της χειμαζόμενης κοινωνίας μας.

Τέλος είμαστε οι τελευταίοι που θα αποκρύψουμε την οικονομική καταστολή που έχει υποστεί τα τελευταία 6χρόνια η τοπική αυτοδιοίκηση αλλά και την ακύρωση πολλών προοδευτικών κομματιών του ρόλου της. Γνωρίζουμε ότι είμαστε μια χώρα υπό επιτροπεία κι αυτό δεν αλλάζει με συνθήματα και κατάρες θέλει δουλειά και αγώνα.

Σήμερα που η κοινωνία μας βιώνει μια παρατεταμένη κρίση όχι μόνο οικονομική αλλά και κρίση αξιών και αρχών η τοπική αυτοδιοίκηση έχει υποχρέωση να τη βοηθήσει να ανασάνει και όχι να κάνει την Κασσάνδρα όπως η δημοτική αρχή Πελετίδη.

Εμείς θα είμαστε εδώ για συγκρούσεις και συνεργασίες τόσο εντός της Αυτοδιοίκησης όσο και με την κάθε κυβέρνηση.Με ένα και μόνο γνώμονα. Την υπεράσπιση των συμφερόντων της κοινωνίας."
 
Παράλληλα η δημοτική σύμβουλος της ΡΑΠ δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στην σύμβαση έργου, που έχει συνάψει η δημοτική αρχή με τον καλλιτεχνικό διευθυντή του ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας Κώστα Καζάκο, οι ετήσιες αμοιβές του οποίου αγγίζουν τις 52.000 ευρώ:
 
«Δεν αμφισβητώ την τέχνη του, ούτε το μέγεθος της προσφοράς του, αλλά άλλο ΔΗΠΕΘΕ και άλλο δικό του θέατρο ο Καζάκος. Έκανε υπερπαραγωγές και σε αυτό θα πρέπει να απαντήσει η δημοτική αρχή. 250.000 στοίχισε η παράσταση "Γαλιλαίος" και 70.000 ευρώ ήταν οι εισπράξεις από τα εισιτήρια. Οι παραγωγές του ΔΗΠΕΘΕ ποτέ δεν ήταν ανταποδοτικές, δεν μπορεί όμως να είναι τόσο τεράστια η ψαλίδα. Το δεύτερο ουσιαστικό ζήτημα για την αμοιβή του κ. Καζάκου επέλεξαν να παρουσιάσουν οτι είναι αμισθί, ενώ έφεραν σύμβαση έργου, ακριβώς επειδή είναι συνταξιούχος, δεν του έκαναν σύμβαση εργασίας για να μην κοπεί η σύνταξή του. Αυτό επέλεξαν οι κύριοι της δημοτικής αρχής να το γλιτώσει ο κ. Καζάκος και έφεραν αυτή την σύμβαση έργου των 52.000 ευρώ τον χρόνο. Εμείς την καταψηφίσαμε πέρυσι».
 
Για την άρνηση του Κ. Πελετίδη περί τα οικονομικά
 
Τέλος, η κ. Μπίρμπα απαντά στην ανακοίνωση της δημοτικής αρχής της Πάτρας, η οποία αρνείται να δώσει τα οικονομικά της στοιχεία, που με έγγραφο του, ο Υπουργός Εσωτερικών Πάνος Σκουρλέτης, καλεί τον Δήμο της πόλης, όπως και τους υπόλοιπους Δήμους και Περιφέρειες της χώρας, να τα αποστείλουν μέχρι τις 16 Δεκεμβρίου:
 
«Λέει πουθενά ότι θα του πάρει τα αποθεματικά, που ο ίδιος ισχυρίζεται; Απαγορεύεται στον πολιτικό προιστάμενο των Δήμων να στείλει έγγραφο και να έχει ενημέρωση για τα οικονομικά των Δήμων; Γιατί ο κ. Πελετίδης σπεύδει ως "Κασσάνδρα" κι αυτό το κάνει σε όλα τα ζητήματα, να πει  ότι μέσω αυτού του εγγράφου θέλει να βάλει χέρι στα αποθεματικά; Το ίδιο έκανε και με το θαλάσσιο μέτωπο. 
 
Δεν είχε τόλμη, ούτε καν στον προϋπολογισμό να πει, ότι αυτή η κυβέρνηση, ναι και με τους αγώνες του λαού της Πάτρας, κι όχι μόνο αυτής της δημοτικής αρχής, αυτή η κυβέρνηση έδωσε το θαλάσσιο μέτωπο. Όπως δεν είπε ότι αυτός ο Υπουργός (σ.σ. Πάνος Σκουρλέτης), που του έστειλε το έγγραφο ως όφειλε, έστειλε στην Πάτρα 1,7 εκατ. ευρώ για τα ληξιπρόθεσμα του Καρναβαλιού. Αυτό είναι μικροψυχία. Φθηνή αντιπολίτευση. Είναι μιζέρια»

Δεν υπάρχουν σχόλια: