ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Τρίτη 5 Δεκεμβρίου 2023

Κινδυνεύει με λουκέτο ο Προαστιακός Πάτρας

Εικόνες διάλυσης στον Προαστιακό της Πάτρας, με τους μηχανοδηγούς να καταγγέλλουν την «ουσιαστική εγκατάλειψη» του σιδηροδρόμου, τόσο στην Αχαϊκή πρωτεύουσα, όσο και σε όλη την χώρα, ρίχνοντας βολές προς τον ΟΣΕ και την πολιτεία.

Ενδεικτικό είναι ότι λόγω των προβλημάτων και της κατάστασης της γραμμής επιβάλλονται καθημερινά βραδυπορίες, με τους μηχανοδηγούς να καλούνται να κινούνται με πολύ χαμηλές ταχύτητες, με αποτέλεσμα να υπάρχουν καθυστερήσεις, ακόμα και ακυρώσεις δρομολογίων. 

Με αφορμή τον ρκτροχιασμό του τρένου στη συμβολή των οδών Όθωνος Αμαλίας και Γούναρη στα τέλη Νοεμβρίου, η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης (ΠΕΠΕ), σε ανακοίνωσή της επισημαίνει ότι αυτός ήταν ο 6ος εκτροχιασμός συρμού στον Προαστιακό της Πάτρας τα τελευταία 4 χρόνια και υπογραμμίζει ότι «παρά τις επαναλαμβανόμενες εξαγγελίες για έργα που θα γίνουν, ο Προαστιακός της Πάτρας συνεχώς απαξιώνετε με μειώσεις ταχύτητας να επιβάλλονται καθημερινά λόγω της ελλιπούς συντήρησης της σιδηροδρομικής υποδομής».

«Με τον τρόπο αυτό το έτος 2023, η ελληνική πολιτεία και ο ΟΣΕ παραδέχονται ότι αδυνατούν επί της ουσίας να συντηρήσουν 20 χιλιόμετρα σιδηροδρομικής γραμμής» τονίζουν οι μηχανοδηγοί και προσθέτουν μεταξύ άλλων ότι:

«Οι καθυστερήσεις στα δρομολόγια εξαιτίας των επιβαλλόμενων μέτρων μείωσης της ταχύτητας, έχουν γίνει συνώνυμο της ζωής των εργαζομένων και επιβατών στην Πάτρα  με την πολιτική ηγεσία (Υπουργείο – Δημοτική – Περιφερειακή  Αρχή) να επιδεικνύουν πρωτοφανή αδιαφορία στις εκκλήσεις των σιδηροδρομικών».

Όπως επισημαίνει η ΠΕΠΕ: «Δεν είναι καθόλου τυχαίο λοιπόν, ότι εδώ και 14 χρόνια η Πάτρα δεν συνδέεται σιδηροδρομικά με την Αθήνα και κανείς δεν δείχνει να ενδιαφέρεται για την απαράδεκτη αυτή κατάσταση, που  δημιουργεί σημαντικά οφέλη στους ανταγωνιστές του τρένου (Οδικό λόμπι, διόδια κλπ) πολλαπλασιάζοντας όμως σημαντικά  το κόστος μετακίνησης των πολιτών».

Παράλληλα οι εργαζόμενοι τονίζουν ότι «ο Προαστιακός της Πάτρας κινδυνεύει με λουκέτο, αν δεν παρθούν άμεσα μέτρα για την συντήρηση της σιδηροδρομικής υποδομής και την επαναφορά των δρομολογιακών χρόνων στα κανονικά τους επίπεδα».

Τέλος στην ανακοίνωση η ΠΕΠΕ απαντά σε δημοσιεύματα του τοπικού Τύπου, που επικαλούμενα «ανώνυμες πηγές στελεχών του ΟΣΕ» ανέφεραν ότι η «απειρία των μηχανοδηγών» ευθύνεται για τις καθυστερήσεις στα δρομολόγια, κάνοντας λόγο για «ένα ψέμα που υποκρύπτει σαφή σκοπιμότητα, υπηρετεί την πολιτική απαξίωσης του μέσου και θέλει να ενοχοποιήσει τους εργαζόμενους στα μάτια του επιβατικού κοινού της πόλης».

Αναλυτικά η ανακοίνωση της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης

Ο 6ος εκτροχιασμός συρμού στον Προαστιακό της Πάτρας τα τελευταία 4 χρόνια φανέρωσε για ΑΚΟΜΗ μια φορά την ουσιαστική εγκατάλειψη του σιδηροδρόμου στην Αχαϊκή Πρωτεύουσα -και την χώρα εν γένει.

Παρά τις επαναλαμβανόμενες εξαγγελίες για έργα που ΘΑ γίνουν, ο Προαστιακός της Πάτρας συνεχώς απαξιώνετε με μειώσεις ταχύτητας να επιβάλλονται καθημερινά λόγω της ελλιπούς συντήρησης της σιδηροδρομικής υποδομής.

Με τον τρόπο αυτό το έτος 2023, η Ελληνική Πολιτεία και ο ΟΣΕ παραδέχονται ότι αδυνατούν επί της ουσίας να συντηρήσουν 20 χιλιόμετρα σιδηροδρομικής γραμμής.

Οι καθυστερήσεις στα δρομολόγια εξαιτίας των επιβαλλόμενων μέτρων μείωσης της ταχύτητας, έχουν γίνει συνώνυμο της ζωής των εργαζομένων και επιβατών στην  Πάτρα  με την πολιτική ηγεσία (Υπουργείο – Δημοτική – Περιφερειακή  Αρχή) να επιδεικνύουν πρωτοφανή αδιαφορία στις εκκλήσεις των σιδηροδρομικών.

Δεν είναι καθόλου τυχαίο λοιπόν, ότι εδώ και 14 χρόνια η Πάτρα δεν συνδέεται σιδηροδρομικά με την Αθήνα και κανείς δεν δείχνει να ενδιαφέρεται για την απαράδεκτη αυτή κατάσταση, που  δημιουργεί σημαντικά οφέλη στους ανταγωνιστές του τρένου (Οδικό λόμπι, διόδια κλπ) πολλαπλασιάζοντας όμως σημαντικά  το κόστος μετακίνησης των πολιτών.

Ο Προαστιακός της Πάτρας κινδυνεύει με λουκέτο, αν δεν παρθούν άμεσα μέτρα για την συντήρηση της σιδηροδρομικής υποδομής και την επαναφορά των δρομολογιακών χρόνων στα κανονικά τους επίπεδα.

Οι πολίτες της Πάτρας και οι εργαζόμενοι στον σιδηρόδρομο δεν είναι -και ούτε θα επιτρέψουμε να λογίζονται ως - πολίτες 2ης κατηγορίας και δεν μπορούν να ανέχονται απαθείς την διαμορφωθείσα κατάσταση.

Δεν θα αφήσουμε ασχολίαστα τα όσα γράφτηκαν στον τοπικό τύπο, επικαλούμενα «ανώνυμες πηγές στελεχών του ΟΣΕ» για απειρία των μηχανοδηγών στην Πάτρα που έχει συνέπεια καθυστερήσεις στα δρομολόγια.

Ένα ψέμα που υποκρύπτει σαφή σκοπιμότητα, υπηρετεί την πολιτική απαξίωσης του μέσου και θέλει να ενοχοποιήσει τους εργαζόμενους στα μάτια του επιβατικού κοινού της πόλης. Δεν είναι η πρώτη φορά που μια που μια τέτοια προσπάθεια λαμβάνει χώρα σε βάρος των μηχανοδηγών.

Καλούμε τους δημοσιογράφους που αναπαράγουν ανυπόστατες ειδήσεις, να ζητήσουν από τα «ανώνυμα» στελέχη του ΟΣΕ να τους δώσουν τον πίνακα με τις καθημερινές βραδυπορίες (μείωσης ταχύτητας) στον Προαστιακό της Πάτρας, λόγω της κατάστασης της υποδομής και κατόπιν να ανασκευάσουν ΑΜΕΣΑ τα όσα έγραψαν.

Απαιτούμε από την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών και την Διοίκηση του ΟΣΕ  να «μαζέψουν» αυτά τα «ανώνυμα» στελέχη που με αυτές τους τις δηλώσεις προκαλούν θυμό και αγανάκτηση στους εργαζόμενους που προσπαθούν να κρατήσουν καθημερινά όρθιο τον Προαστιακό στην Πάτρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: