ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2022

Περεμιέρα στο Καλάθι της νοικοκυράς με «@ρχ@δι@ καπαμά!

Έξαλλος παππούς με την χονδροϊδέστατη προπαγάνδα απάντησε με τον... παραδοσιακό τρόπο στην ερώτηση του ρεπόρτερ για την απάτη κατά του νοικοκυριού!


 Ξεκίνησε σήμερα Τετάρτη 2 Νοεμβρίου η εφαρμογή για το «καλάθι του νοικοκυριού» με παρέλαση της ηγεσίας του υπουργείου Ανάπτυξης και κυβερνητικών στελεχών σε καταστήματα του λιανεμπορίου, προκειμένου να «πείσουν» ότι πρόκειται για κυβερνητικό μέτρο που θα ωφελήσει τους πολίτες. 

Ωστόσο πρόκειται για προπαγάνδα με το «καλάθι νοικοκυριού» με με τους καταναλωτές να μην είναι ικανοποιημένοι με τις προσφορές των σούπερ μάρκετ. Καιμε το δίκιο τους!

Από σήμερα, λοιπόν, ξεκινά να εφαρμόζεται το «καλάθι του νοικοκυριού» σύμφωνα με την Υπουργική Απόφαση, με τους καταναλωτές να περιμένουν με αγωνία τις προσφορές των σούπερ μάρκετ.

Η κάμερα της εκπομπής «Καλημέρα Ελλάδα» του Γιώργου Παπαδάκη στον αέρα του ΑΝΤ1 βρέθηκε νωρίς έξω από σούπερ μάρκετ προκειμένου να μιλήσει με τους καταναλωτές για τις νέες τιμές. Ωστόσο, δεν έλειψαν και τα απρόοπτα.

Ο ρεπόρτερ σταμάτησε έναν ηλικιωμένο και τον ρώτησε: «Καλή σας ημέρα, τι κάνετε; Πως τις είδατε τις τιμές;», για να πάρει την κλασική αφοπλιστική απάντηση: «@ρχ@δι@ καπαμά! Καμία διαφορά».

Ο ρεπόρτερ τα έχασε και ξαναρώτησε για να σιγουρευτεί, πιστεύοντας ότι δεν είναι αυτό που άκουσε, αλλά ο παππούς επανελαβε: «Καμία διαφορά».

 


Η απάντηση του παππού προκάλεσε γέλια στο στούντιο της εκπομπής με την Μαρία Αναστασοπούλου να σχολιάζει: «Καλά πήγε αυτό…» και τον Γιώργο Παπαδάκη να πιάνει το κεφάλι του, αναλογιζόμενος τις συνέπειες από πιθανή επέμβαση του ΕΣΡ!

Στην προσπάθεια να πείσουν τους καταναλωτές οι κυβερνητικοί τα δίνουν όλα. Το απέδειξη Σοφία (πρόσχομεν) που ήταν στο πάνελ του ΑΝΤ1 σε αντιπαράθεση με τον Παν. Σκουρλέτη του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, ο οποίος κατήγγειλε την ξενδιάντροπη στάση ψεμάτων του Βούλτεψη κια της αντέτεινε με έμφαση: «Φάγατε το καταπέτασμα» στην θητεία σας! Είναι κοροϊδία το Καλάθι!    

Στο θίασο των περιηγητών της κυβέρνησης συμμετέχουν τόσο ο υπουργός Ανάπτυξης Άδωνις Γεωργιάδης που βγήκε βόλτα στην γειτονιά του, σε γνωστό του σούπερ μάρκετ δήθεν για να αστυνομεύσει την προσπάθεια, όσο και ο αναπληρωτής υπουργός Νίκος Παπαθανάσης, ο Γενικός Γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή Σωτήρης Αναγνωστόπουλος, καθώς και υπηρεσιακοί παράγοντες όπως ο διοικητής της Διϋπηρεσιακής Μονάδας Ελέγχου της Αγοράς (ΔΙΜΕΑ) Χαράλαμπος Μελισσινός και ελεγκτές της ΔΙΜΕΑ.

Στην πραγματικότητα, πρόκειται απλώς για μία μετονομασία των πάγιων προσφορών που κάνουν οι λιανέμποροι στα προϊόντα τους, επώνυμα και ιδιωτικής ετικέτας. Τελικός στόχος της κυβέρνησης Μητσοτάκη και του υπουργείου Ανάπτυξης είναι να μετατεθεί η δυσφορία των πολιτών για την ακρίβεια από την πολιτική ηγεσία στις διοικήσεις των αλυσίδων.

Στο διαδίκτυο οι τιμές των προσφορών αναρτώνται στο e-katanalotis.gov.gr, το οποίο ωστόσο εμφανίζεται σήμερα να «αγκομαχεί» καθώς δεν μπορεί να διαχειριστεί επαρκώς την μεγάλη επισκεψιμότητα.

Για «κοροϊδία» σχετικά με το καλάθι του νοικοκυριού κατηγορεί την κυβέρνηση ο τομεάρχης Ανάπτυξης του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Αλέξης Χαρίτσης. Σε ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αναφέρει: «Ξεκινά αύριο το "καλάθι του νοικοκυριού" και η κυβέρνηση ετοιμάζει ένα ακόμα επικοινωνιακό σόου. Αφού πλέον οι έλεγχοι για την αισχροκέρδεια πραγματοποιούνται κατόπιν ραντεβού, ας μας πει η κυβέρνηση και πόσα εικονικά πρόστιμα πρόκειται να επιβάλλουν. Η κοροϊδία έχει και τα όριά της!».

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: