Η εκπρόσωπος Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ υπουργός Εργασίας Έφη Αχτσιόγλου, σχετικά με την οικονομική πολιτικής της ΝΔ, φέρνοντας ως παράδειγμα την αντίληψη Μητσοτάκη, που εκφράστηκε στο Καστελόριζο, έναντι επιχειρηματία που διαμαρτυρηθηκε προ ημερών για ελέγχους που υπέστη από το ΣΔΟΕ, μεταξύ άλλων δήλωσε:
«Η δήλωση του κ. Μητσοτάκη στο Καστελλόριζο είναι πραγματικά αποκαλυπτική. Η παράταξη που επί χρόνια συκοφάντησε όλους τους εργαζόμενους και μικροεπιχειρηματίες ως φοροφυγάδες, τώρα επιστρέφει δηλώνοντας ότι το κράτος πρέπει να αποσυρθεί από τον έλεγχο της αγοράς.
Η στάση του αυτή είναι δηλωτική μιας πολιτικής που στοχοποιεί τους συνεπείς και την ίδια στιγμή υπόσχεται ασυλία στην παραβατικότητα υπονοώντας ότι οι επιχειρήσεις που φοροδιαφεύγουν δεν θα ελέγχονται και θα δημιουργηθούν «άβατα» για τους ελεγκτικούς μηχανισμούς».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου