ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Παρασκευή 14 Ιουνίου 2019

Η πολιτική γραμμή της ΝΔ μας οδηγεί στη χρεοκοπία

Επίθεση στον Κυριάκο Μητσοτάκη και στη ΝΔ καθώς το σχέδιό της «θα οδηγήσει με μαθηματική ακρίβεια τη χώρα πίσω, στη δημιουργία ελλειμμάτων και στη χρεοκοπία, και τελικά εκ νέου σε σκληρή λιτότητα» εξαπολύει η εκπρόσωπος Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία, Έφης Αχτσιόγλου.


«Για πρώτη φορά από την έναρξη της κρίσης η Ελλάδα έχει κερδίσει την αυτοπεποίθηση μιας χώρας που μπορεί να σταθεί στα πόδια της.

Ακριβώς επειδή έχουμε βάλει σε τάξη τα δημόσια οικονομικά μπορούμε και προχωράμε σε ουσιαστικά μέτρα ελάφρυνσης και στήριξης της κοινωνίας.

Την ίδια στιγμή βλέπουμε τη ΝΔ και ιδίως τον κ. Μητσοτάκη στη νησιωτική περιοδεία του να δεσμεύεται σ' ένα σχέδιο επιστροφής σε ό,τι χρεοκόπησε τη χώρα» αναφέρει η Ε. Αχτσιόγλου και εξηγεί.

«Δηλαδή, στο μείγμα των μονομερών φοροαπαλλαγών υπέρ των μεγάλων οικονομικών συμφερόντων, της επιχειρηματικότητας των κρατικοδίαιτων εργολάβων, του αθέμιτου ανταγωνισμού και της παραβατικότητας στην αγορά εργασίας.

Η δήλωση του κ. Μητσοτάκη στο Καστελλόριζο είναι πραγματικά αποκαλυπτική. Η παράταξη που επί χρόνια συκοφάντησε όλους τους εργαζόμενους και μικροεπιχειρηματίες ως φοροφυγάδες, τώρα επιστρέφει δηλώνοντας ότι το κράτος πρέπει να αποσυρθεί από τον έλεγχο της αγοράς.

Η στάση του αυτή είναι δηλωτική μιας πολιτικής που στοχοποιεί τους συνεπείς και την ίδια στιγμή υπόσχεται ασυλία στην παραβατικότητα υπονοώντας ότι οι επιχειρήσεις που φοροδιαφεύγουν δεν θα ελέγχονται και θα δημιουργηθούν «άβατα» για τους ελεγκτικούς μηχανισμούς.

Αυτό το σχέδιο θα οδηγήσει με μαθηματική ακρίβεια τη χώρα πίσω, στη δημιουργία ελλειμμάτων και στη χρεοκοπία, και τελικά εκ νέου σε σκληρή λιτότητα για τους πολλούς, για τους εργαζόμενους, τους συνεπείς εργοδότες και επιχειρηματίες, τους συνταξιούχους».

«Δεν μπορούμε να το επιτρέψουμε αυτό» διαμηνύει η Ε. Αχτσιόγλου, σημειώνοντας ότι «στο σχέδιο του ΣΥΡΙΖΑ οι κανόνες και η τήρησή τους από όλους είναι εγγυήσεις ότι ζούμε σε μία κοινωνία που προστατεύει τα δίκαια όλων.

Τώρα μπορούμε να οραματιστούμε μια χώρα ανάπτυξης για όλους, με σεβασμό των δικαιωμάτων και με ελεγκτικούς μηχανισμούς στην υπηρεσία των πολιτών.

Η πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ είναι ένα βήμα μπροστά, για μία κοινωνία με αυτοπεποίθηση, με τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας με αυξημένους μισθούς και ενισχυμένα δικαιώματα, με δικαιότερη φορολογία και αποτελεσματικότερο κράτος, με ανάπτυξη για όλους και ασφάλεια για την κοινωνία».

Δεν υπάρχουν σχόλια: