Τα δύο μέλη του
ΔΣ του ΕΚΠ, από συνδικαλιστική παράταξη ζητούν συνεδρίαση με θέμα το κλείσιμο του εργοστασίου
Ο Γιώργος
Παπασπυρόπουλος και η Βανέσα Αλιχού μέλη
της διοίκησης του Εργατικού Κέντρου Πάτρας
και καλούν «τη διοίκηση του Εργατικού Κέντρου Πάτρας να συνεδριάσει άμεσα μαζί με το σωματείο των
εργαζομένων για να αποτρέψουμε το
κλείσιμο του εργοστασίου και να υπερασπιστούμε τα δίκαια αιτήματα των
εργαζομένων».
Αναλυτικότερα
στην ανακοίνωση τους αναφέρουν:
«Στο κλείσιμο
της μονάδας παραγωγής της στην Κάτω Αχαΐα προχωρά η Frigoglass και 90
εργαζόμενοι θα βρεθούν στο δρόμο της ανεργίας.
Αυτή την απαράδεκτη αυθαίρετη απόφαση της η
εταιρεία την βαφτίζει αναδιάρθρωσή με στόχο τη βελτίωση του κόστους λειτουργίας
και την ενίσχυση της μακροπρόθεσμης ανταγωνιστικότητάς της!! Οι εργαζόμενοι δεν
υπάρχουν πουθενά τους θεωρεί αναλώσιμα υλικά στο βωμό της ανταγωνιστικότητας!
Οι
εργαζόμενοι δεν είναι άγραφα χαρτιά, ούτε αναλώσιμα υλικά .
Η Εργατική Ενότητα
ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΈΚΕΤΑΙ και βρίσκεται στο πλευρό
τους.
Καλούμε το
υπουργείο εργασίας να παρέμβει άμεσα για την προστασία των εργαζομένων απέναντι
στην ασυδοσία της εργοδοσίας
Καλούμε τη
διοίκηση του Εργατικού Κέντρου Πάτρας να
συνεδριάσει άμεσα μαζί με το σωματείο των εργαζομένων για να αποτρέψουμε το κλείσιμο του εργοστασίου
και να υπερασπιστούμε τα δίκαια αιτήματα των εργαζομένων».
Φωτογραφικό τεκμήριο από την κομματική συνεύρεση στα γραφεία του ΕΚ Πατρών.
Στο μεταξύ από τις 7 Ιουνίου του 2019, το Σωματείο των εργαζομένων στην Frigoglass ζητεί την συνέχιση λειτουργίας του εργοστασίου, στο οποίο έχουν παρουσιαστεί τα προβλήματα εδώ και τουλάχιστον δύο χρόνια, από τότε που η προηγουμένη διοίκηση του ΕΚΠ συγκάλεσε συνάντηση με τους εργαζομένους υπό την... εποπτεία του βουλευτή ΠΑΣΟΚ κ. Παπαθεοδώρου, εντός αιθούσης του ΕΚΠ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου