ΕΡΓΑΤΟΫΠΑΛΛΗΛΙΚΟ
ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΤΡΑΣ
Κολοκοτρώνη
20, 262 21 Πάτρα, Τηλ.: 2610.226300, 2610.276783
Fax.: 2610-277.626
WORKERS UNION OF PATRAS
DEPARTMENT G.S.E.E
20, KOLOKOTRONI ST., 262 21 PATRAS, TEL.: 2610.226300, 2610.276783 FAX.: 2610.277626
|
Πάτρα, 10/06/2019
Αρ. πρωτ.: 202
Και την
Πέμπτη 13 Ιούνη, 12μ στην κινητοποίηση των εργαζομένων έξω από το Υπουργείο
Εργασίας στην Αθήνα
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,
Το κλείσιμο του εργοστασίου της Φριγκογκλάς
στην περιοχή μας, πετάει στο δρόμο σήμερα 90 οικογένειες. Πετάει στην ανεργία
90 εργαζόμενους που με τον ιδρώτα τους, ο όμιλος ΔΑΥΙΔ τα τελευταία χρόνια
μεγιστοποίησε τα κέρδη του.
Η
απόφαση της εργοδοσίας να κλείσει το εργοστάσιο δείχνει ότι οι επιχειρηματίες
δε λογαριάζουν τίποτα μπροστά στην αύξηση και διασφάλιση των κερδών τους. Γι’
αυτό και με την ανοχή της κυβέρνησης κλείνουν το ένα εργοστάσιο και επενδύουν
αλλού, σε άλλους κλάδους, αλλά και χώρες με μειωμένα μεροκάματα. Αφού πρώτα
ξεζούμισαν για δεκαετίες τους εργαζόμενους, τώρα τους πετούν σαν στημένες
λεμονόκουπες.
Όλα
τα παραπάνω δείχνουν με το πιο ξεκάθαρο τρόπο ότι τα εργοστάσια δεν τα κλείνουν
οι αγώνες των εργαζομένων άλλα η φαγωμάρα μεταξύ μεγάλων επιχειρήσεων για το
ποιος θα βγάλει περισσότερα κέρδη, η ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας και της
αύξησης των κερδών τους. Αυτή είναι η περιβόητη "ανάπτυξη" που κλείνει
σε όλους τους τόνους η κυβέρνηση. Μια ανάπτυξη που σημαίνει για τους
βιομήχανους και τα μονοπώλια ακόμα πιο φτηνή εργατική δύναμη, νέες
φοροαπαλλαγές, νέα χρηματοδότηση με δισ. ευρώ, ενώ για τους εργάτες φέρνει
φτώχεια, ανεργία και εξαθλίωση.
Απευθύνουμε
κάλεσμα σε όλους τους εργαζόμενους του κλάδου και σε όλα τα συνδικάτα να
καταδικάσουν τους σχεδιασμούς της εργοδοσίας στη Frigoglass. Καλούμε
όλους τους συναδέλφους να μείνουν ενωμένοι και μαζί με το Εργατικό Κέντρο
Πάτρας να υπερασπιστούμε τη δουλειά μας, τη ζωή των οικογενειών μας, να
παλέψουμε για να μη χαθεί κανένα δικαίωμά μας.
Στηρίζουμε και συμμετέχουμε στις αγωνιστικές δραστηριότητες
του Σωματείου Εργαζομένων στη ΦΡΙΓΚΟΓΚΛΑΣ που συνεχίζονται αυτές τις μέρες,
ενάντια στις απολύσεις και το κλείσιμο του εργοστασίου.
Στηρίζουμε την απόφαση του Σωματείου για
κινητοποίηση την Τρίτη 11 Ιούνη, στις 7:30 στο Εργατικό Κέντρο Πάτρας και την
Πέμπτη 13 Ιούνη, 12μ στην κινητοποίηση των εργαζομένων έξω από το Υπουργείο
Εργασίας στην Αθήνα, όπου το ΕΚ Πάτρας έχει κλείσει τριμερής συνάντηση. Καλούμε
όλη την εργατική τάξη της πόλης μας και τα σωματεία τους να πάρουν μαζικά
μέρος, να εκφράσουν την αλληλεγγύη και συμπαράστασή τους στο δίκαιο αγώνα τους.
Όλοι και όλες, την Τρίτη 11
Ιουνίου, 7:30μμ
στο
Εργατικό Κέντρο Πάτρας
Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΑΤΟΫΠΑΛΛΗΛΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΠΑΤΡΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου