ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Πέμπτη 13 Ιουνίου 2019

«Ο κ. Μητσοτάκης κλείνει το μάτι στην παραβατικότητα»



«Ο Κυριάκος Μητσοτάκης κλείνει το μάτι στην παραβατικότητα» δήλωσε η Έφη Αχτσιόγλου, αναφερόμενη στην εργασιακή νομοθεσία, τα εργασιακά δικαιώματα και τους ελέγχους του ΣΔΟΕ, μετά από σχετικό βίντεο που είδε χθες το φως της δημοσιότητας.


«Το πρόγραμμα της ΝΔ οδηγεί την χώρα σε χρεοκοπία με μαθηματική ακρίβεια» πρόσθεσε η Υπουργός Εργασίας και νέα εκπρόσωπος τύπου του ΣΥΡΙΖΑ μιλώντας στο ραδιόφωνο News 24/7 στους 88.6. Είπε μάλιστα ότι το γαλάζιο πρόγραμμα προβλέπει μεγάλα βάρη για την πλειοψηφία και φοροελαφρύνσεις και παραβατικότητα σε λίγες επιχειρήσεις.

Η Έφη Αχτσιόγλου, σημείωσε ότι είναι αντιφατική η γαλάζια δέσμευση για προσλήψεις σε παιδεία και υγεία και παράλληλα να θέλει μείωση των δαπανών μέσω της αναλογίας 1 προς 5 στο Δημόσιο.

Συγκεκριμένα είπε ότι εάν ισχύσει το 1/5 μπορούν να γίνουν 1500 προσλήψεις στο Δημόσιο. Εάν από αυτόν τον αριθμό αφαιρέσεις τις 1300 προσλήψεις για τις οποίες δεσμεύτηκε ο Κυριάκος Μητσοτάκης, μένουν μόνο 200 προσλήψεις για όλο τον δημόσιο τομέα.

Έκανε λόγο για κοστολογημένο και εντός στόχων πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ, για στοχευμένες φοροελαφρύνσεις, κοινωνική ασφάλεια και κοινωνικό κράτος.

Τέλος η Έφη Αχτσιόγλου, τόνισε ότι, με βάση τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ η φτωχοποίηση της μεσαίας τάξης έγινε μεταξύ 2010-2014 ενώ κατά τη διακυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ το εισόδημα αυξήθηκε έστω και λίγο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: