Ήταν τότε που η συγκυβέρνηση ΝΔ, με ΠΑΣΟΚ και ΛΑΟΣ, έβαζαν στο κούτσουρο του Σόι Μπλε, χασάπη των Βρυξελλών, τους μισθούς και τις συντάξεις, που τις περιέκοψαν έντεκα φορές.
Και τώρα, ως μωρές Παρθένες, κατηγορώντας τον ΣΥΡΙΖΑ, ξέχασαν ότι αυτοί βούτηξαν στον εφιάλτη τον Έλληνα πολίτη!
Τώρα ο ΓΑΠ, με την κάλυψη του ΚΙΝΑΛ θα ζητήσει τον ψήφο μας στην Αχαΐα, για να στηρίξει την κα Φώφη, την... δουλευταρού(!) ώστε να γίνει πάλι το δεκανίκι της Δεξιάς!
Να μην τους ξεχάσουμε. Αυτούς και τα έργα τους σαν ήσαν συγκυβέρνηση με την Δεξιά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου