Από τον Απρίλη του 2019 ο Κούλης έδειξε ξεκάθαρα ότι η ΝΔ είναι εναντίον του Δώρου Χριστουγέννων, για τους νέους. ΔΕΙΤΕ το βίντεο.
Έρχεται αυτή θέση να «δέσει» με την δήλωση Σαμαρά για... μαθητεία των νέων, που τελικά κατέληξε στην πληρωμή τους, μέσω της εξευτελιστικής θεσμοθέτησης, με τον υποκατώτατο μισθό.
Φυσικά αυτό το μέτρο ήρθε η κυβέρνηση Τσίπρα και το αντικατέστησε, ευθύς ως βγήκαμε από την εξάρτηση των μνημονίων, με την κατάργηση της απαγόρευσης υπογραφής ΣΣΕ.
Αυτά τα μέτρα συζητάνε στις τάξεις της ΝΔ, αυτά ακούν οι αποθρασυμένοι νεοφιλελεύθεροι ντόπιοι εργοδότες, με την παρότρυνση των πιο ακραίων αντιδραστικών κύκλων της ΕΕ.
Γι αυτό έχουν βάλλει στο... μάτι δώρα, μισθούς, επιδόματα ενοικίου, συσσιτίου, ΔΕΗ, νερού, κάρτες ΚΕΑ. Κατάργηση του χαμηλού ΦΠΑ 6%, διατηρώντας μόνον δύο κλίμακες ήτοι το 115 κια το 22%, που σημαίνει αύξηση της τιμής του ηλεκτρικού ρεύματος, των φαρμάκων και μέρους αυτής των τροφίμων κ.α.
Δυστυχώς δείτε τι γίνεται μερικές μέρες τώρα με τον παράνομο εκβιασμό των διαγνωστικών κέντρων, που ζητούν να πληρώνουν οι ασφαλισμένοι του ΕΟΠΥΥ τις εξετάσεις, παρά την σύναψη συμφωνίας διαγνωστικών κέντρων και Υπουργείου Υγείας!.
Αμφιβάλλει κανείς ότι το Μητσοτακέικο άμα του δώσουμε την ευκαιρία θα τα κάνει και πράξη;
Στο χέρι μας είναι να το αρνηθούμε.
Έρχεται αυτή θέση να «δέσει» με την δήλωση Σαμαρά για... μαθητεία των νέων, που τελικά κατέληξε στην πληρωμή τους, μέσω της εξευτελιστικής θεσμοθέτησης, με τον υποκατώτατο μισθό.
Φυσικά αυτό το μέτρο ήρθε η κυβέρνηση Τσίπρα και το αντικατέστησε, ευθύς ως βγήκαμε από την εξάρτηση των μνημονίων, με την κατάργηση της απαγόρευσης υπογραφής ΣΣΕ.
Αυτά τα μέτρα συζητάνε στις τάξεις της ΝΔ, αυτά ακούν οι αποθρασυμένοι νεοφιλελεύθεροι ντόπιοι εργοδότες, με την παρότρυνση των πιο ακραίων αντιδραστικών κύκλων της ΕΕ.
Γι αυτό έχουν βάλλει στο... μάτι δώρα, μισθούς, επιδόματα ενοικίου, συσσιτίου, ΔΕΗ, νερού, κάρτες ΚΕΑ. Κατάργηση του χαμηλού ΦΠΑ 6%, διατηρώντας μόνον δύο κλίμακες ήτοι το 115 κια το 22%, που σημαίνει αύξηση της τιμής του ηλεκτρικού ρεύματος, των φαρμάκων και μέρους αυτής των τροφίμων κ.α.
Δυστυχώς δείτε τι γίνεται μερικές μέρες τώρα με τον παράνομο εκβιασμό των διαγνωστικών κέντρων, που ζητούν να πληρώνουν οι ασφαλισμένοι του ΕΟΠΥΥ τις εξετάσεις, παρά την σύναψη συμφωνίας διαγνωστικών κέντρων και Υπουργείου Υγείας!.
Αμφιβάλλει κανείς ότι το Μητσοτακέικο άμα του δώσουμε την ευκαιρία θα τα κάνει και πράξη;
Στο χέρι μας είναι να το αρνηθούμε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου