Σε μαζική συμμετοχή των ψηφοφόρων στις προσεχείς εθνικές εκλογές κάλεσε ο υπηρεσιακός υπουργός Εσωτερικών, Αντώνης Ρουπακιώτης, κατά τη σύντομη ομιλία του στην τελετή παράδοσης παραλαβής στο υπουργείο Εσωτερικών, παρουσία του προκατόχου του, Αλέξη Χαρίτση, μετά την ορκωμοσία του, ενώπιον του Πρωθυπουργού Αλ. Τσίπρα, από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας.
Ο κ. Ρουπακιώτης εξέφρασε βεβαιότητα ότι, όπως οι ευρωεκλογές και οι αυτοδιοικητικές εκλογές «κατά γενική ομολογία διεξήχθησαν άψογα», έτσι και οι προσεχείς εθνικές εκλογές «θα διεξαχθούν στην εντέλεια». Πρόσθεσε, ωστόσο, ότι «το πρώτιστο και το μέγιστο» είναι όλοι οι ψηφοφόροι να προσέλθουν στις κάλπες διότι, όπως εξήγησε, «στο νέο κοινωνικό και οικονομικό περιβάλλον που διαμορφώνεται από τον Αύγουστο που 2018 έως σήμερα δοκιμάζονται κόμματα και προγράμματα και καλούνται όλοι να τα κρίνουν και να αποφασίσουν».
«Γιατί παρά το γεγονός ότι υπάρχουν δικαιολογημένες ενστάσεις ή και ενδεχομένως και υπερβολές ως προς την ποιότητα λειτουργίας του δημοκρατικού μας συστήματος, ας το αντιληφθούμε ότι αυτό είναι και οφείλουμε να το βελτιώσουμε και να το υπερασπιστούμε», κατέληξε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου