ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Τρίτη 5 Μαρτίου 2019

Ο. Γεροβασίλη: Σημαντικές επιτυχίες της ΕΛΑΣ, έχει βελτιωθεί η κατάσταση



«Παραμύθι» και «ανοησίες» χαρακτήρισε η υπουργός Προστασίας του Πολίτη Όλγα Γερόβασιλη τις κατηγορίες της ΝΔ περί ανοχής της κυβέρνησης στη βία και την ανομία και ανέφερε ότι η αξιωματική αντιπολίτευση έχει χάσει τη ψυχραιμία της.


«Ποτέ δε θα είμαστε στην ίδια πλευρά με τη ΝΔ και το δόγμα της περί νόμου και τάξης. Δεν πρόκειται να συμφωνήσουμε στη λογική του τι σημαίνει ασφάλεια, είναι ιδεολογική μας διαφορά. Η ΝΔ προσπαθεί να πει ότι υπάρχει ανοχή. Δεν υπάρχει καμιά ανοχή, ας βγει να καταγγείλει ποιος αστυνομικός διατάχθηκε από ποιον να μην κάνει τη δουλειά του» τόνισε η Όλγα Γεροβασίλη μιλώντας στην ΕΡΤ1 και σημείωσε ότι στο τέλος θα φτάσουν στο σημείο να πουν ότι η ίδια πετάει τις μολότοφ.

Με καυστικό τρόπο σχολίασε επίσης τη δήλωση της Μ. Σπυράκη, κάνοντας λόγο για «ανοησία» ότι η επιτυχή έξοδος της Ελλάδας στις αγορές οφείλεται στο ότι πιθανόν θα κυβερνήσει η ΝΔ. «Άλλοι έβγαλαν τη χώρα από τα μνημόνια, άλλοι προσπαθούν για την ασφάλεια και άλλοι καρπώνονται την επιτυχία. Δεν γίνεται αυτό, δεν έχει ξανακουστεί μεγαλύτερη ανοησία» τόνισε η Ο. Γεροβασίλη.

«Πολλές προληπτικές προσαγωγές έχουν ονοματεπώνυμο»

Η υπουργός Προστασίας του Πολίτη χαρακτήρισε τις προληπτικές προσαγωγές στα Γιαννιτσά μέρος του σχεδίου ασφάλειας της ΕΛΑΣ και υπογράμμισε ότι η πολιτική ηγεσία δεν παρεμβαίνει στον σχεδιασμό. Όπως είπε, τον τελευταίο καιρό οργανωμένες ομάδες καλούν σε βίαιη δράση μέσω διαδικτύου. «Πολλές προληπτικές προσαγωγές το τελευταίο μήνα στη Βόρεια Ελλάδα έχουν ονοματεπώνυμο. Οι περισσότερες προσαγωγές  δεν ήταν τυχαίες» επισήμανε και συμπλήρωσε ότι οι ίδιοι οι προσαχθέντες ξέρουν γιατί και τι ετοιμάζονταν να κάνουν.

«Δεν μπορεί τη μία να κατηγορείται η αστυνομία ότι δεν κάνει τη δουλειά της και την άλλη ότι την κάνει» ανέφερε χαρακτηριστικά η Ο. Γεροβασίλη.  Η υπουργός παραδέχτηκε ότι υπάρχει μεγαλύτερη δυσαρέσκεια στη Βόρεια Ελλάδα σχετικά με τη Συμφωνία των Πρεσπών, ωστόσο εκτίμησε πως όσο περνάει ο καιρός, ο κόσμος θα συνειδητοποιήσει ότι υπάρχει ψευδής πληροφόρηση, θα εκτιμήσει τα οφέλη της Συμφωνίας και θα αντιστραφεί το κλίμα.

«Σημαντικές επιτυχίες της ΕΛΑΣ, έχει βελτιωθεί η κατάσταση»

«Η ελληνική αστυνομία με επιχειρησιακά σχέδια που μεδοθεύει και υλοποιεί αντιμετωπίζει αναλογικά τα διάφορα περιστατικά καταγράφοντας σημαντικές επιτυχίες και στο κομμάτι της μεγάλης παραβατικότητας αλλά και σε αυτό της μικρής» υπογράμμισε η Όλγα Γεροβασίλη. Όπως είπε, τα στοιχεία που υπάρχουν δείχνουν ότι ήδη έχει βελτιωθεί η κατάσταση στο κέντρο της Αθήνας, κάτι το οποίο το βλέπει και όποιος κυκλοφορεί.

Η υπουργός Προστασίας του Πολίτη αναφέρθηκε στην πρόσφατη εξάρθρωση του μεγάλου κυκλώματος που δρούσε στο κέντρο της πρωτεύουσας, ληστεύοντας αλλά και διακινώντας μικροποσότητες ναρκωτικών, κάνοντας λόγο για ένα οργανωμένο σχέδιο της αστυνομίας με παρακολούθηση επί μήνες. «Αυτή η επιχείρηση αποδεικνύει ότι τα Εξάρχεια δεν είναι άβατο» επισήμανε και υπενθύμισε ότι επί υπουργίας Ν. Τόσκα είχαν γίνει άλλες τρεις μεγάλες αντίστοιχες επιχειρήσεις.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης επισκέφθηκε το Α.Τ. Ακροπόλεως

Με φόντο το Α.Τ. Ακροπόλεως και τα επεισόδια του περασμένου Σαββάτου στη Θεσσαλονίκη, η αξιωματική αντιπολίτευση προσπάθησε για άλλη μια φορά να στρέψει την πολιτική ατζέντα στα θέματα «νόμου και τάξης».

Έτσι, χθες ο πρόεδρος της Ν.Δ. Κυριάκος Μητσοτάκης επισκέφθηκε το Α.Τ. Ακροπόλεως και έσπευσε να κάνει λόγο για «πρωτοφανή φαινόμενα βίας» και να επαναλάβει τα περί μη ανοχής της βίας από τη Ν.Δ., συμπληρώνοντας ότι «θα στηρίξουμε την Ελληνική Αστυνομία και θα της παρέχουμε απόλυτη πολιτική κάλυψη για να μπορεί να κάνει τη δουλειά της σωστά, έτσι ώστε οι Έλληνες πολίτες να αισθάνονται ασφαλείς στις γειτονιές τους και οι Έλληνες αστυνομικοί να αισθάνονται ότι η Πολιτεία μεριμνά γι' αυτούς οι οποίοι είναι από το σύνταγμα επιφορτισμένοι με την επιβολή του νόμου και της τάξης». Αναφέρθηκε επίσης στη λήξη των συμβάσεων καθαριότητας στο αστυνομικό τμήμα και μίλησε για «μια εικόνα θλιβερή και τριτοκοσμική ως προς τις συνθήκες καθαριότητας που επικρατούν στο αστυνομικό τμήμα».

Η δε εκπρόσωπος Τύπου της Ν.Δ. Μ. Σπυράκη επανέλαβε τα περί ανοχής της κυβέρνησης στους «μπαχαλάκηδες» προσθέτοντας ότι «οι αστυνομικοί είναι απροστάτευτοι, η κοινωνία είναι φοβισμένη και η ευθύνη ανήκει στην κυβέρνηση». Ανάλογες ήταν και οι δηλώσεις του αρμόδιου τομεάρχη της Ν.Δ. Μάξ. Χαρακόπουλου.

Και συνδικαλιστές αστυνομικοί στην πολιτική αντιπαράθεση

Στο μεταξύ ασυγχώρητη φαίνεται πως θεωρούν κάποιοι συνδικαλιστές την κατάργηση της ομάδας Δέλτα από τον πρώην αναπληρωτή υπουργό Προστασίας του Πολίτη Νίκο Τόσκα, καθώς χθες, με φόντο τα γεγονότα στο Α.Τ. Ακροπόλεως και την πολιτική αντιπαράθεση κυβέρνησης - Ν.Δ., ο γ.γ. του Σωματείου των Ειδικών Φρουρών Στράτος Μαυροειδάκος έσπευσε να δηλώσει στον ρ/σ Θέμα 104,6 ότι "διέλυσε την ομάδα Δέλτα, μας έκανε 'ταξιτζήδες' του Ρουβίκωνα. Αυτά περνάνε στο DNA του αστυνομικού μια άλλη νοοτροπία».

Απαντώντας στον συνδικαλιστή αστυνομικό ο Ν. Τόσκας σημείωσε πως, παρότι δεν υπάρχουν πια ειδικοί φρουροί, υπάρχουν ακόμα συνδικαλιστές που μιλούν εξ ονόματός τους, αλλά και ολόκληρης της αστυνομίας, ενώ συμπλήρωσε ότι: «Σίγουρα είναι χρήσιμοι στους υποβολείς τους και το κάνουν σε κάθε ευκαιρία. Όπως έσπευσαν να δημιουργήσουν θόρυβο όταν αφαιρέθηκαν αστυνομικοί από 'επίσημους' ή μέχρι του σημείου να δικαιολογούν παραβατικές ενέργειες αστυνομικών. Και αυτούς φιλοξενούν συστηματικά ορισμένα μέσα ενημέρωσης μεταδίδοντας άκριτα μέχρι και ακραίες απόψεις ως δήθεν αστυνομικό θέσφατο».


Δεν υπάρχουν σχόλια: