ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Παρασκευή 1 Μαρτίου 2019

Κανακάρη: Αφήνουν να κυλά ο χρόνος εις βάρος των κατοίκων


Μετατίθεται χρονικά η εφαρμογή της αντιδρόμησης της οδού Κανακάρη, καθώς στις προθέσεις της δημοτικής Αρχής της Πάτρας, είναι το κυκλοφοριακό μέτρο να ισχύσει  από το καλοκαίρι του 2019. Και όχι σε δύο φάσεις όπως αρχικά είχε δημοσιοποιηθεί από τον αντιδήμαρχο κ. Στάμο. 


Ωστόσο η αναμενόμενη εκλογική αναμέτρηση άλλα επιτάσσει! Δηλαδή την τακτική που ακολουθήθηκε στην περίπτωση σφαγής της υπεραιωνόβιας κουκουναριάς της οδού Αρόης. Θα αφήσει τα πράγματα να κυλήσουν στην ήδη διαμορφωμένη κοίτη τους


Έτσι ώστε πιθανότερο, σενάριο να είναι η εφαρμογή της αντιδρόμησης το καλοκαίρι, που οι κάτοικοι θα λείπουν σε διακοπές. Τούτο σημαίνει ότι, ο πιθανότερος χρόνος είναι από τα μέσα Ιουλίου του 2019 έως τα τέλη Αυγούστου, δηλαδή μετά τις αυτοδιοικητικές εκλογές του Μαΐου, ώστε να μην πληρώσει το πολιτικό κόστος των διαμαρτυριών η δημοτική αρχή. Και οι λίγοι κάτοικοι, που δεν θα λείπουν σε διακοπές, ας φωνάζουν! Άλλωστε η δημοτική αρχή δεν εξελέγη μόνον γι αυτούς. Άλλωστε έχουν και αλλού υποχρεώσεις οι άνθρωποι!

Αντίθετοι οι περίοικοι της οδού Κανακάρη


«Το αποτυχημένο πείραμα διέλευσης των λεωφορείων δεν ήταν αρκετό για να πείσει την Δημοτική αρχή ότι είναι παραλογισμός η ιστορία της οδού Κανακάρη. Έγγραψαν ΤΩΡΑ κονδύλι για κυκλοφοριακή μελέτη γεγονός που μας ΔΙΚΑΙΩΣΕ ΑΠΟΛΥΤΑ. Φωνάζαμε ότι δεν υπάρχει επικαιροποιημένη μελέτη», ανέφεραν σε ανακοίνωσή τους οι διαμαρτυρόμενοι περίοικοι της οδού Κανακάρη, πέρυσι στις 20 Ιουλίου 2018. 


«Γιατί δεν παραδέχονται  ότι η μελέτη Δοξιάδη για την διάνοιξη της Κανακάρη είναι παραβιασμένη και τροποποιημένη και δεν έχει καμία σχέση με την αρχική της πρόβλεψη και σχεδιασμό. 
Τεράστια κατασκευαστική απόκλιση από την αρχική.  ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΤΙΚΡΟΥΣΕ. Το μόνο που είδαν από το αποτυχημένο πείραμα ήταν ότι τα Λεωφορεία χτύπησαν κάτω.

Τώρα ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΤΕ ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΛΟΓΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΕΡΩΤΗΜΑ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΤΕ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΔΡΟΜΗΣΗ.  Τώρα  ως συνήθως ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΘΕΣΕΩΝ ΣΑΣ ΜΥΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΚΡΥΦΑ κάνετε μετρήσεις για χαμηλώσετε κι άλλο τις υψομετρικές ανωμαλίες στην Κανακάρη και κάνατε πειράματα με τα φανάρια. Χωρίς να υπάρχει απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου, έστω για τα μάτια του κόσμου.

ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΤΕ, Κάνατε  επέμβαση  πρόχειρα  να διορθώσετε τις ανορθογραφίες. Ενημερώσατε νομίμως τους περιοίκους; Οι αλλαγές ύψους στις παρακείμενες ιδιοκτησίες είναι νόμιμες και ασφαλείς; Τα πεζοδρόμια που ανακατασκευάσατε είναι σωστά και ασφαλή; Τις κολώνες φωτισμού ποιος τις έβαλε στην μέση; Μελέτη υπήρχε; Επιβλέπων μηχανικός υπήρχε; Αποδείξετε την σοβαρότητα τον ενεργειών σας; Νοιώθουμε απροστάτευτοι. Μελέτες δεν υπάρχουν, κακοτεχνίες βλέπουμε, κινδύνους βλέπουμε  τις υποδείξεις του ΤΕΕ στην περίφημη ημερίδα  τις αγνοείται προκλητικά, το ΚΤΕΛ το αγνοείτε, την ΟΕΒΕΣΝΑ, τον Εμπορικό σύλλογο, τους κατοίκους, τους επαγγελματίες δεν τους ακούτε.

ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΤΕ  1) για το πλάτος του δρόμου, δυο λεωφορεία δίπλα – δίπλα δεν περνάνε 2) Δεν είδατε πόσο δυσκολεύτηκε το λεωφορείο χωρίς επιβάτες να ανεβεί την μεγάλη ανηφόρα. 3) Δεν μάς είπατε που θα πάνε οι στάσεις και πως θα εξυπηρετηθεί ο απλός πολίτης κάθε ηλικίας και κατάστασης

ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΑΜΕ τίποτα για την ασφάλεια των περιοίκων σε ένα δρόμο 7 μέτρα πλάτος ταχείας κυκλοφορίας χωρίς νόμιμα πεζοδρόμια. Και δεν μάς απαντήσατε αν είναι ΝΟΜΙΜΟ να γίνει δρόμος ταχείας κυκλοφορίας μέσα σε περιοχή χαρακτηρισμένη πολεοδομικά ΑΜΙΓΩΣ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ.

ΔΕΝ ΕΙΔΑΜΕ μηχανικούς στην διασταύρωση της Μικρή Περιμετρική με Κανακάρη και να δίνουν λύσεις και μελέτες για την προστασία των Μαθητών , (Σας το έχει υποδείξει και το ΤΕΕ). Δεν έχετε συμμεριστεί την αγωνία και το πρόβλημα των (4) διευθυντών των σχολείων που ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΛΑΒΕΙ ΚΑΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ στις αναφορές τους.

ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΤΕ  στα γραφόμενα του ΤΕΕ,  με δεδομένη την γεωμετρία της οδού Κανακάρη όπου παρουσιάζεται στένωση αυτής θα πρέπει να υπάρχει εκ των προτέρων στον κυκλοφοριακό σχεδιασμό εναλλακτικός τρόπος άμεσης διευθέτησης της κυκλοφορίας της οδού όταν  θα υπάρχει παρακώλυση συγκοινωνίας λόγω έκτακτου γεγονότος (π.χ. βλάβης στις υποδομές υπό της οδού, πυρκαγιά, τροχαίο κλπ.»

ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΤΕ  στο αν μπορούμε να κυκλοφορούμε χωρίς κανένα κίνδυνο στην διασταύρωση Κανακάρη με Σατωβριάνδου κάτω από το ερείπιο που υπάρχει εκεί και δεν κατεδαφίστηκε. Γιατί άραγε;

ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΤΕ τί θα γίνει με το θέμα του παρκινγκ. Ναι και για εμάς τους περίοικους. Έχουμε και εμείς δικαιώματα.

ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΤΕ για τα κατασκευαστικά ελαττώματα της οδού Κανακάρη. Υπάρχουν παρανομίες π.χ. στα πεζοδρόμια; Ναι η Όχι; Κάποια στιγμή θα πρέπει κάποιος να μας πει. Γιατί δεν έγιναν σωστά; Υπάρχει κάποια ευθύνη; Γιατί κατεβαίνουν λάσπες από όλα τα σημεία με τις βροχές; Υπάρχει κάποιος κίνδυνός;

ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΤΕ Ποια περιβαλλοντική μελέτη έγινε; Το μόνο που είδαμε είναι να καταστρέφεται Δάσος για να γίνει ένας ελαττωματικός  δρόμος και να τσιμεντοποιηθεί τμήμα δάσους. Η ατμοσφαιρική ρύπανση είναι η μεγαλύτερη Περιβαλλοντική απειλή για την Υγεία. Η κακή ποιότητα του αέρα ευθύνεται για μεγάλο αριθμό θανάτων. Η πόλη μας είναι μεταξύ αυτών με το μεγαλύτερο πρόβλημα ρύπων στην Ελλάδα. Η οδός Κανακάρη σαν έξοδος έχει πολλές και μεγάλες ανηφόρες. Τί έχετε προβλέψει με την μεγάλη εκπομπή ρύπων; Σας το επισημαίνει και το ΤΕΕ.

ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΤΕ  Ποια πρόνοια υπάρχει για ΑΜΕΑ στο όλο κατασκεύασμα;

ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΤΕ . Να κατανοήσουμε την προσήλωση σας στο να γίνει η Μαιζώνος πεζόδρομος ; Και μην μας μιλήσετε για σχεδιασμό μακροχρόνιο.  ΒΑΣΕΙ ΠΟΙΟΥ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΘΑ ΠΕΖΟΔΡΟΜΗΘΕΙ Η ΜΑΙΖΩΝΟΣ; Ποια συμφέροντα θα βρεθούν κερδισμένα; Πώς θα αναβαθμιστεί η ποιότητα ζωής στην συνοικία της Γούβας για παράδειγμα όταν δρόμος ταχείας κυκλοφορίας θα την πνίξει; Για το κέντρο το καταλάβαμε, για την περιφέρεια και τους μικρούς επαγγελματίες;  Κόπτεστε μόνο να προχωρήσετε ΤΗΝ ΑΝΤΙΔΡΌΜΗΣΗ
ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΜΑΣ  τι έχει προβλεφθεί για αντιμετώπιση περιπτώσεων έκτακτης ανάγκης και εφαρμογής του ΣΧΕΔΙΟΥ ΞΕΝΟΚΡΑΤΗΣ όταν θα κάνετε εξόδους της πόλης δύο δρόμους με χαρακτηριστικό το φαινόμενο του λαιμού της μπουκάλας;

Αποδεικνύεται ότι όλοι οι εκλεγμένοι Πολιτικοί κάθε βαθμίδας διοίκησης και απόχρωσης δεν μιλάνε την ίδια γλώσσα με τους Πολίτες. Όταν  πολίτες μιλάνε ΜΟΝΟ με την γλώσσα της κοινής λογικής οι ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ μιλάνε την δική τους. Φωνάζαμε  ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΜΕΛΕΤΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ. Μετά το πείραμα   διαβάζουμε την δήλωση ότι «Εγγράψαμε κονδύλι για να κάνουμε μελέτη τώρα». Αλήθεια γιατί δεν μας απαντήσατε  εξ αρχής ευθέως; Ποια η σκοπιμότητα να μην λεχθεί εξ αρχής η αλήθεια, αλλά εκ των υστέρων και πλαγίως; Γιατί υπερασπίζεστε τις  προηγούμενες δημοτικές αρχές που τα έκαναν μπάχαλο κατά κοινή ομολογία και παραδοχή. Γιατί θα πληρώσετε τώρα καινούργια μελέτη; Και αν έχετε οποιαδήποτε απάντηση σε κάποια από τα ανωτέρω γιατί δεν βγαίνετε δημόσια να μάς αποστομώσετε; Και αντί απαντήσεων ακούμε στις 17/7 «αποφασίστηκε» η αντιδρόμηση. Πότε; Πού; Ποιος;

Δεν καταλαβαίνουμε το πείσμα σας με την οδό Κανακάρη κόντρα στην κοινή λογική. Όλα και όλοι συνηγορούν στο ότι η οδός Κανακάρη έχει γίνει με ΛΑΘΟΣ ΤΡΟΠΟ, άλλο σχεδιάσθηκε και άλλο υλοποιήθηκε και εσείς ψάχνετε να βρείτε τρόπο να υλοποιήσετε ένα λάθος. Γιατί; Θα μάς δώσετε κάποια εξήγηση πειστική; Και αν θέλετε πεζοδρομήσεις ,για τις οποίες δεν είμαστε αντίθετοι,  γιατί δεν εξετάζετε την πρόταση να γίνει η οδός Κανακάρη Πεζόδρομος; Γιατί θα αναβαθμίσετε πάλι ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΠΡΩΤΑ τις μεγάλες ιδιοκτησίες και επιχειρήσεις του κέντρου;

ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ  η διανοιχθείσα Κανακάρη να παραμείνει όπως είναι τώρα μια βοηθητική είσοδος και με έναν ουσιαστικό ρόλο να αποτελέσει τον κράχτη για να χρησιμοποιούν οι οδηγοί την Μικρή περιμετρική. Και αυτό το βλέπει ο καθένας και χωρίς να είναι συγκοινωνιολόγος. Ανεμπόδιστη ροή της εισερχόμενης κίνησης προς την Μικρή περιμετρική και την Κανακάρη και ανεμπόδιστη έξοδος της Μικρής Περιμετρικής προς Ρίο – Αθήνα.

ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ η Πεζοδρόμηση της Μαιζώνος να αρχίσει από την οδό Κολοκοτρώνη και όχι από την Αράτου. Τα εισερχόμενα  Λεωφορεία και οχήματα μέσω Κολοκοτρώνη στρίβουν δεξιά και κατευθύνονται στην Όθωνος  – Αμαλίας , την οποία ακολουθούν μέχρι την Γούναρη όπου ανεβαίνουν πάλι Μαιζώνος.  Αφήνουν σε κάθε περίπτωση τους επιβάτες στο Κέντρο και τούς παίρνουν από το κέντρο.

Προτείνουμε Ο κόμβος στο Κουρτέσι να διορθωθεί. Και μπορεί να διορθωθεί  . Δεν ξέρουμε να σάς πούμε βέβαια τί θα γίνει στα Ταμπάχανα που και εσείς αλλά και η Περιφέρεια παραδέχεστε (περίεργο)  ότι κάτι δεν πάει καλά.

Είναι δεδομένο ότι υπάρχουν κατασκευαστικές παρανομίες. Τις αποδέχεστε; Τί θέλετε να καλύψετε; Οι άλλες Δημοτικές παρατάξεις τί λένε;

Δεν έχετε αντικρούσει κανένα από τα επιχειρήματα μας. Μελέτη τώρα θα κάνετε. Η μελέτη Δοξιάδη είναι αποδεδειγμένα διαστρεβλωμένη. Σχέδιο δεν υπάρχει. Τους κινδύνους δεν τούς έχετε εξαλείψει. Παραβάσεις των Νόμων υπάρχουν. Πεζοδρόμια δραματικά. Σεβασμός σε ΑΜΕΑ ανύπαρκτος. Τις υποδείξεις του ΤΕΕ τις πετάξατε στα σκουπίδια. Τον Εμπορικό σύλλογο δεν τον ακούτε. Ούτε το ΚΤΕΛ. Ούτε τούς Μεταφορείς . Ούτε τους κατοίκους. Πείσμα περίεργο. Το ποιος θα ωφεληθεί  και ποιος θα βλαφθεί δεν το ομολογείται.  Σάς συγχαίρουμε κάθε φορά που βρίσκεστε αντιμέτωπος με την κρατική αυθαιρεσία και για τον αγώνα σας υπέρ των δικαιωμάτων των πολιτών και φυσικά και εμείς θα ακολουθήσουμε το δικό σας παράδειγμα και τη δική σας διδαχή στην δική σας τώρα αυθαιρεσία και δεν θα υποκύψουμε στον παραλογισμό της Διοίκησης.

Εξηγήστε μας, γιατί να εξακολουθήσουμε να είμαστε καλόπιστοι. Θα ζητήσουμε εγγράφως την απάντηση σας και την τοποθέτηση του ΤΕΕ για τα τεχνικά θέματα ασφαλείας,   αλλά αναγκαζόμαστε  να ζητήσουμε προστασία από την αυθαιρεσία και θα καταφύγουμε  στο Γραφείο της Ε.Ε. στην Ελληνική Δικαιοσύνη και στον Ελεγκτή Δημόσιας Διοίκησης».

Δεν υπάρχουν σχόλια: