ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2016

Πιθανόν πρόκειται για τρομοκρατική ενέργεια




Ο τρόμος πάνω

από το Βερολίνο

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΝΕΚΡΟΙ ΚΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 50 ΤΡΑΥΜΑΤΙΕΣ. ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΚΑΝΑΛΙ  ZDF ΟΙ ΝΕΚΡΟΙ ΕΙΝΑΙ 9 ΠΟΛΙΤΕΣ


Τον τρόμο σκόρπισε ένα φορτηγό όταν έπεσε πάνω σε πλήθος ανθρώπων σε χριστουγεννιάτικη αγορά στην καρδιά του δυτικού Βερολίνου. Σύμφωνα με την εφημερίδα Μπερλίνερ Μόργκενποστ υπάρχουν πολλοί νεκροί και τουλάχιστον 50 τραυματίες. 

Σύμφωνα με το γερμανικό κανάλι  ZDF νεκροί είναι 9 πολίτες.

Το γερμανικό πρακτορείο ειδήσεων μεταδίδει ότι πιθανόν πρόκειται για τρομοκρατική ενέργεια, επικαλούμενο αστυνομικές πηγές.

Η επίθεση σημειώθηκε κοντά στη πολυσύχναστη λεωφόρο Κουρφούρστενταμ.

Γερμανικά μέσα ενημέρωσης ανέφεραν πως ο οδηγός του φορτηγού τράπηκε σε φυγή και διαφεύγει τη σύλληψη μέχρι στιγμής.

Πρώτες αντιδράσεις από το χτύπημα

Η καγκελάριος της Γερμανίας Άγγελα Μέρκελ ενημερώθηκε για την επίθεση η οποία διαπράχθηκε απόψε σε χριστουγεννιάτικη αγορά στο κέντρο του Βερολίνου με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους τουλάχιστον εννέα άνθρωποι και να τραυματιστούν δεκάδες άλλοι, δήλωσε ο εκπρόσωπός της Στέφεν Ζάιμπερτ.

Η Μέρκελ «πενθεί» για τα θύματα, πρόσθεσε ο εκπρόσωπος της καγκελαρίας.

Λίγο νωρίτερα η αστυνομία της γερμανικής πρωτεύουσας κάλεσε τους βερολινέζους να «παραμείνουν στα σπίτια τους» με ανάρτησή της στο Twitter.

Εξάλλου ο εκπρόσωπος της αστυνομίας δήλωσε ότι ο φερόμενος ως δράστης της επίθεσης, ο άνθρωπος που έριξε το φορτηγό πάνω στο πλήθος, έχει συλληφθεί.
Ο ίδιος εκπρόσωπος της αστυνομίας δήλωσε ότι ο συνοδηγός του φορτηγού σκοτώθηκε.

Το ελληνικό υπουργείο Εξωτερικών καταδικάζει το χτύπημα στη Βερολίνο υπογραμμίζοντας τα ακόλουθα : «Καταδικάζουμε με τον πιο έντονο τρόπο το αποκρουστικό εγκληματικό χτύπημα στο Βερολίνο . Οι σκέψεις μας είναι τώρα με τους συγγενείς των θυμάτων».

Να μην κυριαρχήσει ο πανικός, συνέστησε ο υπουργός Επικρατείας και κυβερνητικός εκπρόσωπος ερωτηθείς για τα δύο γεγονότα, σε Βερολίνο και 'Αγκυρα, συνέστησε ο κυβερνητικξός εκπρόσωπος Δημ. Τζανακόουλος.

Σε συνέντευξή του στην ΕΡΤ (που είναι σε εξέλιξη), ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Δ. Τζανακόπουλος παρατήρησε, εν είδει αρχικού σχολίου, ότι «ούτως ή άλλως είναι μια πάρα πολύ δύσκολη νύχτα. Για άλλη μια φορά, η Ευρώπη βρίσκεται στο έλεος του τρόμου».

Αλλά, πρόσθεσε, «δεν πρέπει να επιτρέψουμε αυτή τη στιγμή στον πανικό να γίνει σύμβουλος. Αυτό που πρέπει να πράξουν όλες οι πολιτικές ηγεσίες -και από ό,τι φαίνεται μέχρι στιγμής το πράττουν- είναι να είναι ψύχραιμες. Για να δούμε ποιες είναι οι αιτίες, ποιοι κρύβονται πίσω από τα χτυπήματα».

Και ο κυβερνητικός εκπρόσωπος κατέληξε ότι, «εφόσον όλοι μιλούν για τρομοκρατικό χτύπημα στο Βερολίνο, πρέπει να περιμένουμε με ψυχραιμία και να ευχηθούμε να μην έχει συνέχεια ο εφιάλτης».



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Νεκρός από δολοφονική επίθεση ο Ρώσος πρέσβης στην Άγκυρα

Δεν υπάρχουν σχόλια: