ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2016

Κανακάρη: Νέες… καθυστερήσεις «παίζει» ο Κ. Πελετίδης

Ο δημοτικός σύμβουλος Ανδρ. Φίλιας καταλογίζει καθυστερήσεις στη δημοτική Αρχή Πελετίδη και σημειώνει ότι επί εποχής Δημαρά (Απρίλιος 2014) είχε δημοπρατηθεί η μελέτη για την προσαρμογή της σηματοδότησης, «την παρέλαβε η νέα δημοτική Αρχή Πελετίδη κι έμενε να δρομολογήσει το έργο ώστε οι χρόνοι να είναι παράλληλοι και όλα να είναι έτοιμα εγκαίρως».

 
 
«Εξετάζει να δώσει στην κυκλοφορία αρχικά ένα μόνο κομμάτι της οδού, από Νόρμαν μέχρι Αγίας Σοφίας» λέει ο δημοτικός σύμβουλος Ανδρ. Φίλιας!
 
Νέες καθυστερήσεις από ότι φαίνεται προέκυψαν για τη διάνοιξη της Κανακάρη ένα έργο που όταν ολοκληρωθεί και δοθεί όπως προβλέπεται στην κυκλοφορία αναμένεται να δώσει μεγάλες ανάσες στο κέντρο της Πάτρας. 
 
Μπορεί το κυρίως έργο της διάνοιξης της οδού, μετά από χίλιες τόσες καθυστερήσεις και αναβολές να παραδίδεται μέσα στην Άνοιξη του 2017, όμως δύο σχετιζόμενες με το έργο εργολαβίες που εκκρεμούν δεν θα επιτρέψουν την απόδοση του συνόλου του έργου.  Ως εκ τούτου η δημοτική Αρχή που είναι και η υπεύθυνη της υλοποίησης αυτών των συμπληρωματικών έργων, εξετάζει να δώσει στην κυκλοφορία αρχικά ένα μόνο κομμάτι της οδού, από Νόρμαν μέχρι Αγίας Σοφίας.
Για το θέμα μίλησε «Στο Κόκκινο Πάτρας 107,7» ο επικεφαλής της παράταξης «Τώρα για την Πάτρα», Ανδρέας Φίλιας.  «Είναι ένα έργο αξίας 11εκ. ευρώ, που το περιμένει η πόλη εδώ και 20 χρόνια. Εκείνο που ξέραμε είναι ότι εκτός από το μεγάλο έργο υπάρχουν και δύο συνοδευτικά μικρότερα έργα τα οποία όταν όλα μαζί ολοκληρωθούν να δοθεί η Κανακάρη για τον σκοπό που έχει σχεδιαστεί», σημειώνει ο Δημοτικός Σύμβουλος. Όπως φαίνεται όμως τα πράγματα, ούτε σε αυτό το σημείο, δεν εξελίχθηκαν σύμφωνα με τον αρχικό σχεδιασμό. 

Σύμφωνα με τον κ. Φίλια η μία εργολαβία που εκκρεμεί αφορά συμπληρωματικά έργα βελτίωσης της οδού Κανακάρη από Νόρμαν έως Αράτου, όπου υπάρχουν επικίνδυνα «τούμπια», κόστους 630.000€ και η άλλη αφορά την προσαρμογή της σηματοδότησης, κατακόρυφης και οριζόντιας σήμανσης επί των οδών Κορίνθου, Κανακάρη-Ναυαρίνου, από Ελευθερίου Βενιζέλου έως Αγίας Σοφίας κόστους 1.400.000€.

Με την  πρώτη εργολαβία επιβάλλεται να γίνουν εργασίες ανακατασκευής του τμήματος της οδού Κανακάρη, μήκους περίπου 520,00μ., από τη συμβολή της με την οδό Νόρμαν έως την οδό Αράτου, προκειμένου να μπορεί η οδός να λειτουργήσει ως δρόμος ταχείας κυκλοφορίας. «Η έγκριση της μελέτης ήρθε προχθές στο Δημοτικό Συμβούλιο εάν τώρα κάνεις τη μελέτη, μέχρι να κάνεις τον διαγωνισμό να δώσει τη μελέτη, εάν πέσουν και δύο ενστάσεις, θα φας όχι μόνο 6 μήνες που λέει ο κ. Στάμος μέχρι τον Αύγουστο θα φας έναν χρόνο και παραπάνω, μακάρι να βγω ψεύτης, μακάρι να κάνω λάθος, όμως αυτή είναι η πραγματικότητα. Εδώ λοιπόν είναι η ένσταση η δική μας, όπου λέμε ότι αυτό το έργο το περιμένουμε όλοι οι Πατρινοί γιατί θα συμβάλει σε μεγάλο στην ανακούφιση του κυκλοφοριακού», επισημαίνει ο επικεφαλής της παράταξης «Τώρα για την Πάτρα».  

Με τη δεύτερη εργολαβία επιτυγχάνεται η αντιδρόμηση της οδού Κανακάρη η οποία μετατρέπεται ως ο βασικός οδικός άξονας εξόδου από το κέντρο και ταυτόχρονα η αντιδρόμηση της οδού Κορίνθου η οποία θα αποτελέσει το βασικό οδικό άξονα εισόδου στην πόλη, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα εφαρμογής των κυκλοφοριακών μελετών, εκτεταμένων πεζοδρομήσεων κλπ, που θα αλλάξουν ριζικά την εικόνα του κέντρου της Πάτρας.

Ο κ. Φίλιας καταλογίζει καθυστερήσεις στη δημοτική Αρχή Πελετίδη και σημειώνει ότι επί εποχής Δημαρά (Απρίλιος 2014) είχε δημοπρατηθεί η μελέτη για την προσαρμογή της σηματοδότησης, «την παρέλαβε η νέα δημοτική Αρχή Πελετίδη κι έμενε να δρομολογήσει το έργο ώστε οι χρόνοι να είναι παράλληλοι και όλα να είναι έτοιμα εγκαίρως».

Δεν υπάρχουν σχόλια: