![]() |
| Για τον Α. Γεωργίου εκκρεμεί ενώπιον του συμβουλίου Εφετών και η κακουργηματική κατηγορία της τεχνητής διόγκωσης του ελλείμματος το 2009. |
Ο Εισαγγελέας άσκησε έφεση κατά της απόφασης του Δ´ Τριμελούς
Πλημμελειοδικείου που ουσιαστικά αθώωνε τον Ανδρ. Γεωργίου και η δίκη θα επαναληφθεί
Σύμφωνα με το κατηγορητήριο, ο Ανδρέας Γεωργίου είχε διαπράξει το αδίκημα της παράβασης καθήκοντος, γιατί διατήρησε για ορισμένους μήνες -από τον Αύγουστο έως τον Νοέμβριο του 2010- παράλληλα με την ιδιότητα του επικεφαλής της ΕΛ.ΣΤΑΤ και τη θέση του ως υπαλλήλου στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο. Παράλληλα, αντιμετώπιζε και την κατηγορία ότι δεν συγκαλούσε το διοικητικό συμβούλιο της ΕΛ.ΣΤΑΤ., αν και είχε σχετική υποχρέωση βάσει του νόμου, με αποτέλεσμα να λάβει όλες τις αποφάσεις για τα στοιχεία που αφορούν το έλλειμμα χωρίς τη σύμφωνη γνώμη των υπολοίπων μελών της ανεξάρτητης αρχής.
Αυτά ισχύουν για τον κ. Ανδρ. Γεωργίου, που ανέβασε καταλλήλως το ποσοστό χρέους της χώρας μας, για να έλθει ο παραπεταμένος ΓΑΠ το Πάσχα του 2010 και να μας βάλει «ζουμπηχτούς» στο ΔΝΤ, που υποτίθεται θα έρχονταν ως φορέας τεχνοκρατικών συμβουλών της κυβέρνησης. Έξι χρόνια από τότε και όλοι οι Έλληνες νοιώθουμε τι σημαίνουν οι τεχνικές συμβουλές του...
Κι ωστόσο, βρέθηκαν δικαστές που αθώωσαν τον κ. Γεωργίου. Βλέπετε σε αυτό το Σώμα, που έβγαλε αντισυνραγματικό μέτρο ακόμη και τον νόμο Παππά για τους τηλεμιντιοκράτορες, το νέο πνεύμα δεν έχει ενσκύψει...
Έτσι, διά της μεθόδου του βολονταρισμού, λίγες ημέρες μετά την αθωωτική απόφαση για τον πρώην επικεφαλής της ΕΛΣΤΑΤ Ανδρέα Γεωργίου, για το πλημμέλημα της παράβασης καθήκοντος ο Εισαγγελέας άσκησε έφεση κατά της απόφασης του Δ´ Τριμελούς Πλημμελειοδικείου και η δίκη του θα επαναληφθεί.
Ενώπιον του Α. Γεωργίου εκκρεμεί ενώπιον του συμβουλίου Εφετών (για δεύτερη φορά μετά από αναίρεση της Εισαγγελίας του Αρείου Πάγου) και η κακουργηματική κατηγορία της τεχνητής διόγκωσης του ελλείμματος το 2009, προκειμένου να μπει η χώρα στο μνημόνιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου