ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Κυριακή 18 Δεκεμβρίου 2016

Σφάζονται στις ποδιές των καθαριστριών του Αγ. Ανδρέα

Καθαρίστριες του νοσοκομείου με το σήμα της νίκης.

 

Καραγεωργόπουλος κατά Πετρόπουλου: Κάτω τα «κουλά σας» από τις καθαρίστριες του Νοσοκομείου «Ο Άγιος Ανδρέας»


Η άθλια ανακοίνωση του σωματείου εργαζομένων του Νοσοκομείου Άγ. Ανδρέας, υπό την καθοδήγηση του προέδρου του Κ. Πετρόπουλου, κατά των καθαριστριών που προσελήφθησαν μετά την απόφαση του Υπουργείου Υγείας, κατόπιν απομάκρυνσης του εργολάβου καθαρισμού και την προσπάθεια στηλίτευσης τριών από αυτές επειδή αναγνώρισαν ανοικτά την συμβολή των κυβερνητικών στελεχών  στην εκκαθάριση της γάγγραινας των ιδιωτών από το νοσοκομείο, στο γενικότερο πλαίσιο, κάτι που είχε επισημανθεί από το Istologio G. Mosxou, πριν λίγες ημέρες, μία νέα κατάσταση παρουσιάσεται.

Από την μία έχουν νεοεμφανιζόμενους υπερασπιστές των καθαριστριών, με πρωτοστατούντα τον γνωστό συνδικαλιστή του Εργατοϋπαλληλικού Κέντρου Πατρών Δημ. Καραγεωργόπουλο που ηθελημένα αγνοεί την απόφαση του Υπουργείου και την κυβερνητική πρωτοβουλία και προσπαθεί να προσεταιριστεί τον αγώνα τους  και από την άλλη πλευρά τον πρόεδρο του Σωματείου Ιπποκράτης, ενός δημόσιου ιδρύματος, ο οποίος καλεί τις καθαρίστριες (ιδιωτικού τομέα) σε συνάντηση για να συζητήσουν ζητήματα του νοσοκομείου Άγ. Ανδρέας, στα γραφεία του σωματείου αύριο Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2016. 

Κι αυτά ενώ υφέρπουσα φήμη εντός του ιδρύματος φέρει τις τρεις καθαρίστριες να προβοκάρονται ως δήθεν υπαίτιες για μη πρόσληψη ορισμένω κατά την ανανέωση της σύμβασης τους που έγινε από το Ίδρυμα. Και αυτό είναι κάτι που δεν ισχύει καθώς από την Διοίκηση πληροφορούμεθα ότι οι συμβάσεις όλων -μη εξαιρουμένης ουδεμίας- των καθαριστριών ανανεώθηκαν.  

Κι ωστόσο σφάζονται στις ποδιές των καθαριστριών του Αγ. Ανδρέα ομσυνδικαλιστής του δημόσιου και ο έτερος του ιδιωτικού τομέα, για την... υπεράσπισή τους. Την απάντηση όμως για το πως έχουν τα πράγματα την δίνη η κα Γαλάτεια Πουλιάση, μέσα από το fb!

Γραφεί λοιπόν:

«Για να ξεκαθαρίσουν τα πράγματα, γιατί πολλοί κοκορεύονται πως μας βοήθησαν...
ΚΑΝΕΙΣ ΜΑ ΚΑΝΕΙΣ!! 
Μας  βοήθησαν μόνον και ευχαριστούμε:
Το βουλευτή Νομού Αχαΐας Κώστα Σπαρτινό,
Τον κ. Γιώργο Γιαννόπουλο, διοκητή της 6ης ΥΠΕ,
Τον υφυπουργό Παύλο Πολάκη,
που παλέψανε για μας, για τις συμβάσεις,
και τον υπ. Υγείας Ανδρέα Ξανθό.
Αυτά, γιατί οι υπόλοιποι με κουράσατε. Δεν παλέψατε για μας».
 
Δημ. Καραγεωργόπουλος σε ρόλο υπερασπιστή!

Από την πλευρά του, ο Δημ. Καραγεωργόπουλος, ομόσταυλος και ομοτράπεζος του Κ. Πετρόπουλου στα χρόνια κυριαρχίας του βαθέος ΠΑΣΟΚ, ωρίεται αρκετές ημέρες μετά το συμβάν Πετρόπουλου κατά καθαριστριών και απειλεί Θεούς και Δαίμονες κατά του συντρόφου του, γράφοντας ERGAGIA NEWS, τα παρακάτω κια δημοσιεύοντας μέρος της άθλιας ανακοίνωσης:

«Σαφές μήνυμα προς κάθε κατεύθυνση και ειδικά προς αυτούς που επιχειρούν να δημιουργήσουν “πρόβλημα”, στέλνει ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Ιδιωτικών Υπαλλήλων Ελλάδας Δημήτρης Καραγεωργόπουλος, ο οποίος στην ανακοίνωση που εξέδωσε για το ζήτημα των καθαριστριών του Νοσοκομείου “΄Άγιος Ανδρέας” της Πάτρας, δηλώνει:

“Με την ανάληψη της προεδρίας μου στην Ομοσπονδία Ιδιωτικών Υπαλλήλων Ελλάδας, δήλωσα ότι όποιος τολμήσει να στοχοποιήσει καθαρίστρια, θα είμαι απέναντί του.

Οι εικονιζόμενες γυναίκες απελύθησαν πριν από 1 χρόνο από τον εργολάβο καθαρισμού του Γενικού Νοσοκομείου Παντρών “Ο Άγιος Ανδρέας”, επειδή διεκδίκησαν τα δικαιώματά τους. Έκτοτε δώσαμε μια τιτάνια μάχη με τον εργολάβο και τα ενδονοσοκομειακά συμφέροντα και στο τέλος καταφέραμε τον εκτοπισμό του εργολάβου και την σύναψη απευθείας συμβάσεων των καθαριστριών με το Νοσοκομείο.

Αυτό ενόχλησε φαίνεται αρκετούς (γιατί άραγε;), οι οποίοι έκτοτε τις διαβάλουν με κάθε ευκαιρία εντός του νοσοκομείου. Όμως αυτό δεν τους αρκεί, γιατί δεν ολοκληρώνεται μόνο με αυτό τον τρόπο ο κουτσαβακισμός, η ψευτομαγκιά και η αλαζονεία που υπάρχει διάχυτη στον εν λόγω χώρο.

Οι άνθρωποι αυτοί έχουν χάσει…την γείωση τους. Μέθυσαν από την απόλυτη άσκηση της “εξουσίας” άλλων εποχών και προπαντός αποθρασύνθηκαν από την απάθεια με την οποία τους αντιμετωπίζει η υπόλοιπη κοινωνία και οι επί μέρους συνδικαλιστικοί τους μικρόκοσμοι. Αισθάνονται παντοδύναμοι για να κουνάνε το δάχτυλο σε όποιον διαφωνεί μαζί τους, να νουθετούν πατρικά και αφ΄υψηλού όποιον θέλουν να ανακαλέσουν στην τάξη «τους» και εκφράζουν με άτσαλο θα έλεγα τρόπο τα πιο επιθετικά τους στοιχεία. Τις θέσεις που έχουν για την ελευθεροτυπία, την Δημοκρατία, την διαφορετική άποψη. Έχουν μετατρέψει συλλογικά όργανα σε όργανα εκτέλεσης συμβολαίων. Ίσως κάποιοι εκεί μέσα να διοχετεύουν “συλλογικά” και τα προσωπικά απωθημένα τους.

Το πρόβλημα βέβαια, δεν είναι η κριτική που ασκούν στις συγκεκριμένες γυναίκες, επειδή αυθόρμητα ένοιωσαν την ανάγκη να παραδόσουν στον Υπουργό Ξανθό ένα μπουκέτο λουλούδια. Αναφαίρετο δικαίωμα τους θα έλεγα εγώ κι ας διαφωνώ με την κίνηση αυτή. Το πρόβλημα βρίσκεται στην επιλογή των στόχων και στην μορφή της κριτικής. Δεν επιχειρηματολογούν, δεν τους ενδιαφέρει να πείσουν, αλλά να κατακεραυνώσουν και να στείλουν «μηνύματα».

Εεε λοιπόν λέω να τους στείλω και εγώ ένα δικό μου «μήνυμα»: ΚΑΤΩ ΤΑ ΚΟΥΛΑ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΘΑΡΙΣΤΡΙΕΣ.

Να είστε σίγουροι ότι αν συνεχίσετε, πολύ σύντομα κάποιοι θα χάσουν τον ύπνο τους στον “Άγιο Ανδρέα”».


Δεν υπάρχουν σχόλια: