Ο Δήμαρχος Πατρέων
Κώστας Πελετίδης και η Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Κατερίνα
Γεροπαναγιώτη, θα επισκεφθούν την Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου, τα Ιδρύματα της Πάτρας
και θ’ ανταλλάξουν ευχές με τους φιλοξενουμένους τους, μεγάλους και παιδιά, για
Καλά Χριστούγεννα και χαρούμενη Πρωτοχρονιά.
Αναλυτικά, το
πρόγραμμα των επισκέψεων έχει ως εξής:
-10:30 π.μ. Άσυλο
Ανιάτων (Πλ. Παντοκράτορος)
-11:00 π.μ.
Κιβωτός Αγάπης (Κων/νου Παλαιολόγου 29)
-11:30 π.μ.
Καραμανδάνειο Νοσοκομείο Παίδων
-12:00 μ.μ.
Μέριμνα (Άλσος Γηροκομείου)
-12:30 μ.μ.
Κωνσταντοπούλειος Οίκος Ευγηρίας (Π. Κωνσταντοπούλου 11)
-1:00 μ.μ. Αγία Σκέπη
(Οίκος ευγηρίας, Αγίας Σκέπης 3)
-1:30 μ.μ. Φωλιά
(Μαιζώνος 18Γ΄και Γκότση).

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου