ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2016

Ο Κούλης των γερμανικών τηλεφωνικών κέντρων!

«Άλλαζε την απόφαση της ΝΔ μετά από τηλεφωνήματα ακραίων κύκλων των δανειστών που του έδωσαν τη σχετική εντολή. Και θέλει να κυβερνήσει... »λένε από του Μαξίμου και δεν έχουν άδικο.

 

Από vasta Σόιμπλε
υπέρ συνταξιούχων

ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΥΓΧΑΝΕ ΕΥΡΕΙΑΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΣΤΙΣ ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ ΚΑΙ ΕΔΙΝΕ ΜΑΧΗ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΗΡΙΧΘΟΥΝ ΟΙ ΧΑΜΗΛΟΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ, Ο ΙΔΙΟΣ ΕΚΛΙΠΑΡΟΥΣΕ ΣΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΛΑΪΚΟ ΚΟΜΜΑ «ΒΑΣΤΑ ΣΟΙΜΠΛΕ», ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΑΝΕΝΔΟΤΟ ΟΧΙ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ. ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΕΤΑΞΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΞΕΡΟΚΟΜΜΑΤΟ ΕΞΟΥΣΙΑΣ. ΜΑΤΑΙΑ...»



«Δεν περιμέναμε τίποτα περισσότερο από τον κ. Μητσοτάκη. Έχει το θράσος να εγκαλεί τον πρωθυπουργό για την εφάπαξ 13η σύνταξη για 1.600.000 χαμηλοσυνταξιούχους, την ώρα που ο ίδιος δεν την υπερψήφισε!» αναφέρει η κυβέρνηση σχολιάζοντας την ομιλία του προέδρου της ΝΔ στην Κομοτηνή.

Όπως σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση από το γραφείο Τύπου του πρωθυπουργού, «όταν άλλαζε την απόφαση της ΝΔ μετά από τηλεφωνήματα ακραίων κύκλων των δανειστών που του έδωσαν τη σχετική εντολή. Και θέλει να κυβερνήσει... Πως; Μέσω τηλεφώνων; Αν και έχει βαθιά εμπειρία από τηλέφωνα και τηλεφωνικά κέντρα, γερμανικά!».

«Κατανοούμε, βέβαια, και τα εσωκομματικά του. Δεν ψήφισε την «μονομερή ενέργεια» για τους χαμηλοσυνταξιούχους, αλλά μετά τις οξύτατες εσωτερικές αντιδράσεις, αναγκάζεται να ψηφίσει την αναστολή αύξησης του ΦΠΑ στα νησιά που δέχονται το βάρος της προσφυγικής κρίσης. 

Του συστήνουμε, βέβαια, να κλείσει το κινητό του μέχρι να ψηφιστεί ο ΦΠΑ από τη Βουλή -για να μην αλλάξει και πάλι άποψη μετά από τηλεφώνημα...» αναφέρει με νόημα η κυβέρνηση και  προσθέτει:

«Όσον αφορά στα περί ανηθικότητας, θα έπρεπε να είναι πιο φειδωλός διότι οι πολίτες ακούν, βλέπουν και καταλαβαίνουν. 

Την ώρα που ο πρωθυπουργός τύγχανε ευρείας στήριξης στις Βρυξέλλες και έδινε μάχη για να στηριχθούν οι χαμηλοσυνταξιούχοι, ο ίδιος εκλιπαρούσε στο Ευρωπαϊκό Λαϊκό Κόμμα «βάστα Σόιμπλε», συνεχίζοντας τον ανένδοτο όχι κατά της κυβέρνησης αλλά κατά της χώρας. Μήπως και του πετάξουν κανένα ξεροκόμματο εξουσίας. Μάταια...».

Δεν υπάρχουν σχόλια: