![]() |
| Φωτογραφικό στιγμιότυπο από την σημερινή συνάντηση. |
Με τον
Δήμαρχο Δύμης κ. Νικολάου Χρήστο, τον Πρόεδρο του ΦΟΣΔΑ κ. Τραχάνη Χρήστο και
τον βουλευτή ΣΥΡΙΖΑ Αχαΐας Ανδρέα Ριζούλη
Συνάντηση με τον Γενικό Γραμματέα της Γενικής
Γραμματείας Συντονισμού Διαχείρισης Αποβλήτων του Υπουργείου Εσωτερικών κ.
Καπετάνο Ευάγγελο πραγματοποιήθηκε σήμερα στο Υπουργείο Εσωτερικών , με τον
Δήμαρχο Δύμης κ. Νικολάου Χρήστο, τον Πρόεδρο του ΦΟΣΔΑ κ. Τραχάνη Χρήστο και
τον βουλευτή ΣΥΡΙΖΑ Αχαΐας Ανδρέα Ριζούλη.
Συζητήθηκαν οι διαδικασίες για τη δημιουργία του νέου ΧΥΤΑ στην περιοχή του Φλόκα που θα
παραλαμβάνει και θα επεξεργάζεται τα σκουπίδια των δήμων Πατρέων, του δήμου
Ερυμάνθου και του δήμου Δυτικής Αχαΐας.
Με δεδομένο ότι η καταληκτική προθεσμία για τα
τεύχη δημοπράτησης του έργου είναι το τέλος του έτους, συζητήθηκαν ζητήματα
χρηματοδότησης, αντισταθμιστικών, λειτουργίας του ΧΥΤΑ-ΧΥΤΥ, καθώς και δράσεων
ανακύκλωσης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου