ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ gmosxos1@hotmail.com στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα άνοιξε και ισχύει πάλι το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε σε περίπτωση που αδυνατείτε να κάνετε χρήση του hotmail.com
ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Παρασκευή 27 Μαρτίου 2015

Απ. Κατσιφάρας: Κανείς δεν κορόιδεψε κανέναν...

 


Ολυμπία Οδός. Σχολάζει από αρκετού χρόνου, παρά τις υποσχέσεις. Κόψτες μουτσούνες να δείτε ποιοι κορόϊδευαν για την επανεκκίνηση του έργου του αυτοκινητόδρομου. Κ. Χατζηδάκης ως υπ. Δημ. Έργων, Αντ. Σαμαράς ως Πρωθυπουργός, Ευάγγελος ως φτωχοσυμπέθερος, Ν. Τσούκαλης ως κολαούζος και άλλοι λοιποί λυπημένοι σήμερα συγγενείς. Αυτούς δεν τους είδε ο Απόστολος ο Περιφερειάρχης. Το στιγμιότυπο είναι του Ιουνίου 2013, από το Ζευγολατιό. 


Το χρονικό του αυτοκινητοδρόμου της Πατρών – Πύργου έδωσε στη δημοσιότητα η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας σε μία προσπάθεια κάλυψης ευθυνών των Μνημονιακών κυβερνήσεων


Και είπεν ο άμωμος νταλικέρης από χειλέων βλάσφημων, προς ώτα μη ακουόντων:


«Με πήραν τηλέφωνο, τότε που ετοίμαζαν την γιορτή στην Ολυμπία Οδό, επειδή δήθεν ξαναρχίζει το έργο. Παραβρέθηκαν τότε ο Σαμαράς, ο Βενιζέλος και ο Τσούκαλης. Μου είπαν λοιπόν να πάω στην Αθήνα και να φορτώσω ένα μηχάνημα χωματουργικό. Το πήγα στο σημείο που θα γίνονταν η εκδήλωση και όταν ήρθαν οι επίσημοι, μου είπαν να το βάλω μπρος και να πηγαίνω πάνω-κάτω, για να σηκώνεται μπουχός και να φαίνονται ότι γίνονται εργασίες στο δρόμο. Όταν έφυγαν οι επίσημοι και τα κανάλια, ξαναφόρτωσα το μηχάνημα στην νταλίκα και το πήγα πίσω στην Αθήνα. Και εκτός των άλλων δεν με πλήρωσαν, μου είπαν μετά από έξι μήνες…».
ΙΟΥΝΙΟΣ 2013

Με αφορμή την ακύρωση της αναμενόμενης δημοπράτησης του έργου της Πατρών – Πύργου, με απόφαση του Υπουργού Οικονομίας Υποδομών Ναυτιλίας και Τουρισμού Γιώργου Σταθάκη η οποία και αναρτήθηκε στο πρόγραμμα «Διαύγεια», ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Απόστολος Κατσιφάρας έδωσε σήμερα στη δημοσιότητα το χρονικό του έργου, με την επισήμανση ότι δεν τον κορόϊδεψαν οι προηγούμενοι του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ, όταν έθεταν εκτός προγραμματισμού τη χρηματοδότηση του έργου Πάτρα-Τσακώνα.

(Ελπίζω, να μην ενοχλεί και η παράθεση του παραπάνω αποσπάσματος που δημοσίευσε το Istologio G. Mosxou στις 26 Ιουνίου 2013, αλλά και οι παραπομπές σε άλλες αναρτήσεις, τις οποίες παραθέτω στο τέλος του κειμένου).

Εκ της ανακοινώσεως του Απ. Κατσιφάρα αναδίδεται η μυρωδιά συγκάλυψης ευθυνών των κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ πρώτον, όταν η VICI εγκατέλειπε το έργο, προκειμένου να ξαναδημοπρατηθεί με νέους όρους εις βάρος του Δημοσίου, καθότι αυτή η λεόντεια συμφωνία δημοπράτησης σχεδιάστηκε μεν επί Σουφλιά, ψηφίστηκε δε επί ΠΑΣΟΚ, αλλά και πάλι μετά την εγκατάλειψη, αντί να καταλογισθούν ευθύνες και ρήτρες, η σωτήρια συγκυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ τους χάρισε ακόμη μισό δισεκ. για να ολοκληρώσουν τα έργα των οδικών αξόνων και οι… εθνικοί μεγαλοσχήμονες κατασκευαστές, ακόμη να ξεκινήσουν. Τώρα που ακυρώθηκαν από το Υπουργείο όλες οι συμβάσεις με σκοπό να επανεξετασθούν, για να μην καταλογιστούν νέα βάρη στον ελληνικό λαό, βγήκε ο Αποστόλης Κατσιφάρας και διαμαρτύρεται. 

Που ήσουν αγαπητέ Απόστολε, όταν συνέβαιναν τα παραπάνω και προειδοποιούσε ο Θόδωρος Τσελεπής, πρόεδρος του σωματείου εργαζομένων στη γαλλική εταιρεία VICI, που είχε πάρει το έργο, λόγω εντίμου προτέρου βίου σε αυτό της Γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου, που χρυσοπληρώνουμε; 

Ο Θόδωρος Τσελεπής, χτυπούσε το καμπανάκι όταν η εταιρεία προσχεδίαζε τον εκβιασμό της κυβέρνησης, με δεδομένο ότι κορυφαίος υπουργός του ΠΑΣΟΚ αναγκάστηκε τότε να καταφερθεί εναντίον της εταιρείας για τη στάση της, αλλά οι υπόλοιποι στο ΠΑΣΟΚ “αγρόν ηγόρασαν”!

  Από τις 15 Σεπτεμβρίου του 2011, το σωματείο εργαζομένων της Vinsi είχε προειδοποιήσει από την Πάτρα, ότι οι Γάλλοι ενδιαφέρονται μόνον για τα διόδια και όχι για την κατασκευή του έργου. (Στη φωτογραφία στο μέσον ο πρόεδρος Θόδωρος Τσελεπής).

Το χρονικό μη κατασκευής του έργου

Ας θυμηθούμε λοιπόν το χρονικό της Πατρών – Πύργου, όπως “κουτσουρεμένα” κι επιλεκτικά το θυμάται και το παρουσιάζει ο Απόστολος Κατσιφάρας. Ο οποίος μας ενημερώνει ότι άρα κανείς δεν κορόιδεψε κανέναν! Και φυσικά εννοείται πως έτσι απαντά στον Υπουργό Γ. Σταθάκη, που κατά την συνάντησή τους προ ημερών του είπε: «Απόστολε, σε καρόϊδεψαν οι προηγούμενοι»!

«2007: Εντάχθηκε – ψηφίστηκε στη Βουλή η κατασκευή του στη σύμβαση παραχώρησης της Ολυμπίας Οδού Αθήνα – Κόρινθος – Πάτρα – Πύργος –Τσακώνα.

2010:  Σταμάτησαν τα μεγάλα οδικά έργα – Ολυμπία – Ιόνια Οδός και ξεκινά ο «Γολγοθάς» της επανεκκίνησης για το σύνολο του φυσικού και τεχνικού αντικειμένου – Η Περιφέρεια μπροστάρης στον αγώνα. 

2011 – 2012: Το Συμβούλιο Επικρατείας απέρριψε τις προσφυγές των φορέων και κατοίκων της περιοχής για ανατολική χάραξη, νότια της Πάτρας και άνοιξε ο δρόμος καταβολής των απαλλοτριώσεων.

2013 (ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ): Ψηφίστηκε στη Βουλή ο διαχωρισμός του τμήματος από την σύμβαση παραχώρησης και αποφασίστηκε η κατασκευή των τμημάτων Πάτρα – Πύργος και Καλό Νερό – Τσακώνα με δημόσια δαπάνη (εθνικοί και Ευρωπαϊκοί πόροι) και με χρόνο κατασκευής τον ίδιο με Πάτρα –Κόρινθος).

2014 (ΙΟΥΛΙΟΣ): Δώσαμε αγώνα – για την σύνδεση της με τους αναπτυξιακούς πόλους – ΒΙΠΕ – Αεροδρόμιο Αράξου –Κυλλήνη – Αρχαία Ολυμπία – Κατάκολο και την μετατόπιση σημείων διοδίων – Το πετύχαμε.

2014 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ δηλαδή ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ: Προκηρύχθηκε από το Υπουργείο Υποδομών με ημερομηνία κατάθεσης προσφορών  -> 25/01/2015 και με υποσημείωση: Ναι γνωστό της πάσης. Να μην ανοιχθούν οι οικονομικές προσφορές πριν την οριστική έγκριση του φακέλου μεγάλου έργου στην Ε.Ε. (άρα κανείς δεν κορόιδεψε κανέναν). Επιλέχθηκε η μέθοδος αυτή για να κερδίσουμε χρόνο από τις πολυδαίδαλες γραφειοκρατικές διαδικασίες – ολοκλήρωση των διαδικασιών. Ενώ παράλληλα ξεκίνησαν οι διαδικασίες για ένταξη στο ΝΕΟ ΕΣΠΑ 2014-2020.

2014 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ: Εγκρίθηκε από την Ε.Ε. το επιχειρησιακό πρόγραμμα του Υπουργείου Υποδομών που προβλέπει ρητά την ένταξη και την υλοποίηση των έργων Πάτρα –Πύργος και Καλό Νερό –Τσακώνα.

Εδώ και πέντε (5) μήνες οι κυβερνήσεις χάνουν χρόνο από την έναρξη της νέας προγραμματικής περιόδου και ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ Η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ, αλλά οι κυβερνώντες –πριν και σήμερα.

ΟΠΟΙΟΣ-ΟΙ δεν αξιοποιούν την μεγάλη κατάκτηση της ένταξης και την έγκριση του επιχειρησιακού προγράμματος του Υπουργείου Υποδομών ας αναλάβουν την ευθύνη τους.

ΟΠΟΙΟΣ–ΟΙ προσπαθούν να συσκοτίσουν –διαστρεβλώσουν την αλήθεια, γιατί θέλουν να κατατμήσουν ή να αλλάξουν χάραξη, καλύτερα είναι να πουν τους πραγματικούς λόγους της αναβολής στους πολίτες. Αυτό είναι σωστό.

Τι γίνεται σήμερα. Ένα είναι βέβαιο απομακρυνόμαστε από το μεγάλο Εθνικό και Περιφερειακό στόχο που είναι η ολοκλήρωση της κατασκευής του έργου. 

Προσωπικά θα διεκδικήσω σταθερά και σθεναρά την κατασκευή του συνόλου του φυσικού και τεχνικού αντικειμένου του έργου. Δεν με ενδιαφέρει πόσες εργολαβίες θα βγουν. 

Υπενθυμίζω ότι Ολυμπία Οδός χωρίς την Αρχαία Ολυμπία δεν είναι Ολυμπία Οδός. Η Ολυμπία Οδός είναι διευρωπαϊκό δίκτυο με όρους και κανόνες.

Ο αγώνας μέχρι την επανεκκίνηση και την ολοκλήρωση του έργου είναι μεγάλος – δύσκολος.
Θα τον δώσουμε με τους πολίτες και τους φορείς, ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ».


Οι αναρτήσεις του Istologiou που θυμίζουν


Και τώρα ρίξετε μία ματιά στις παρακάτω αναρτήσεις του Istologiou G. Mosxou για να θυμηθούμε.

Διαβάστε: α)  Με δανεικούς εργάτες και μεταφερόμενα μηχανήματα

Διαβάστε: β) Απατεώνες παίζουν με τη ζωή μας! 

Διαβάστε: γ) Η ευυπόλυπτος VINCI απέλυσε τον πρόεδρο του σωματείου 

Διαβάστε: δ) «32 ελληνικές και ξένες τράπεζες είναι οι υπεύθυνες για το έργο»

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: