«Ο κ. Καραμανλής παίζει οικονομικό και πολιτικό τάβλι με την Πατρών-
Πύργου σε ένα τόσο σημαντικό έργο, που είχαμε κόστος ανθρωπίνων ζωών»
«Στο Κόκκινο Πάτρας 107.7» μίλησε ο τομεάρχης Υποδομών
και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ και Βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας, Γιώργος
Βαρεμένος για τις εξαγγελίες του υπουργού Υποδομών, Αχ. Καραμανλή για την
Πατρών- Πύργου.
«Έρχεται τώρα ο κ. Καραμανλής, μετά από έξι μήνες παλινδρομήσεων, επικαλούμενος τον πρωθυπουργό, μεταβιβάζει δηλαδή την ευθύνη των χειρισμών και στον ίδιο τον Κ. Μητσοτάκη.
Λέει ότι προτιμά να αποζημιώσει τους εργολάβους, αλλά χωρίς να τους αφήσει να ολοκληρώσουν τις εργασίες. Είναι πρωτοφανές αυτό» τόνισε και επισήμανε ότι αρνήθηκαν εξ αρχής να επιταχύνουν τις διαδικασίες, ως προς τον έναν εκπεσόντα εργολάβο να βάλουν τον επιλαχόντα, «οι εργασίες έτρεχαν σε ορισμένες εργολαβίες, αντ’ αυτού έχουν παρασυρθεί σε μια προσωπική αντιπαράθεση με έναν εργολάβο, ο οποίος, όπως ξέρετε έχει ψάλει τα εξ αμάξης στον κ. Καραμανλή, και το αποτέλεσμα είναι να διακινδυνεύουν το έργο, τον χρόνο ολοκλήρωσης του, λέγοντας ότι όλα αυτά τα κάνουν για να επιταχύνουν το έργο».
Σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών στη συνάντηση, που είχε στη Αθήνα με τον περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας για τον πολύπαθο δρόμο της Πατρών- Πύργου, είπε ότι υπήρξε συμφωνία με την Ολύμπια Οδό για να κατασκευάσει τον αυτοκινητόδρομο, και αυτό θα γίνει με την μέθοδο της παραχώρησης.
Επίσης ανέφερε ότι έχει διασφαλιστεί η χρηματοδότηση του δρόμου από την Ε.Ε. και για μετά το 2023, ωστόσο εκκρεμεί ακόμα η οριστική έγκριση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, που αναμένεται να υπάρξει απάντηση τους επόμενους 3-6 μήνες.
«Μάλλον θεωρούν ότι απευθύνονται σε ιθαγενείς, όταν λέει ο κ. Καραμανλής ότι θα περιμένει στους επόμενους 6 μήνες να πάρει την απάντηση των Ευρωπαίων για τα σχέδιά τους αυτά, τα οποία εγώ χαρακτηρίζω αλλόκοτα, όταν ο ίδιος ο υπουργός είχε πει ότι θα πήγαινε στις 20/11 στις Βρυξέλλες αρχικά, μετά το μετέθεσε για τις 12/12 και τώρα έρχεται και λέει στο λαό της Δυτικής Ελλάδας και όχι μόνο, ότι σε 6 μήνες θα έχω την απάντηση, και αν είναι αρνητική θα κάνω νέο διαγωνισμό, με σκοπό προφανώς να κάνουν αυτό, που πριν τις εκλογές είχαν προαποφασίσει».
Ένα ακόμα αγκάθι στους σχεδιασμούς της κυβέρνησης ΝΔ είναι και το τι θα πράξουν οι εργολάβοι, διότι μιλώντας στις 22/11 αποκλειστικά «Στο Κόκκινο Πάτρας» ο ένας εκ των εργολάβων, ο Πρ. Εμφιετζόγλου είχε τονίσει ότι «είναι θέμα τιμής και εθνικού συμφέροντος.
Ότι και να μου δώσουν αποζημίωση και 20 εκατομμύρια ευρώ, εγώ δεν πρόκειται να την δεχθώ, διότι είναι θέμα τιμής και αν το κάνω, σημαίνει ότι συνεργώ σε κάτι, που θεωρώ ζημιογόνο για την πατρίδα μου. Θα πάω στα ελληνικά και τα ευρωπαϊκά δικαστήρια, διότι είναι θέμα χρέους μου προς την πατρίδα μου».
Εάν επιμείνει στην απόφασή του αυτή ο κ. Εμφιετζόγλου, τότε το έργο δεν θα μπορέσει να προχωρήσει μέχρι να τελεσιδικήσει η απόφαση. Ακόμη, στην περίπτωση, που είναι αρνητική η απάντηση της Ε.Ε., τότε ο κ. Καραμανλής επισήμανε ότι θα προχωρήσει σε νέο διαγωνισμό, που αυτό εκ των πραγμάτων, μέχρι να ολοκληρωθούν οι διαδικασίες θα περάσουν επιπλέον 6 μήνες, όπως σημειώνουν γνώστες επί του θέματος, με τον κ. Βαρεμένο να σχολιάζει «παίζουν με τις ανθρώπινες ζωές λες και είναι τσιφλίκι τους ο δρόμος.
Ο κ. Καραμανλής παίζει οικονομικό και πολιτικό τάβλι με την Πατρών- Πύργου σε ένα τόσο σημαντικό έργο, που είχαμε κόστος ανθρωπίνων ζωών, πέραν των υπολοίπων παραμέτρων, των αναπτυξιακών, που έχει η δημιουργία ενός τέτοιου έργου. Απομένει στον κόσμο να κρίνει και να αντιδράσει».
Ερωτηθείς για τις κατηγορίες, που εξαπέλυσε προς τον ΣΥΡΙΖΑ, ότι η ΝΔ το 2014 το είχε έτοιμο προς δημοπράτηση το έργο και η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ ακύρωσε τον διαγωνισμό και χάθηκε πολύτιμος χρόνος, ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης απάντησε ότι «ο κ. Καραμανλής ξέρει ότι οι ίδιοι είχαν αφήσει το μισό έργο απέξω, το γνωρίζει πολύ καλά και ψεύδεται ενώπιον του λαού της Δυτικής Ελλάδας και όχι μόνο».
ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟ ΗΧΗΤΙΚΟ:
«Έρχεται τώρα ο κ. Καραμανλής, μετά από έξι μήνες παλινδρομήσεων, επικαλούμενος τον πρωθυπουργό, μεταβιβάζει δηλαδή την ευθύνη των χειρισμών και στον ίδιο τον Κ. Μητσοτάκη.
Λέει ότι προτιμά να αποζημιώσει τους εργολάβους, αλλά χωρίς να τους αφήσει να ολοκληρώσουν τις εργασίες. Είναι πρωτοφανές αυτό» τόνισε και επισήμανε ότι αρνήθηκαν εξ αρχής να επιταχύνουν τις διαδικασίες, ως προς τον έναν εκπεσόντα εργολάβο να βάλουν τον επιλαχόντα, «οι εργασίες έτρεχαν σε ορισμένες εργολαβίες, αντ’ αυτού έχουν παρασυρθεί σε μια προσωπική αντιπαράθεση με έναν εργολάβο, ο οποίος, όπως ξέρετε έχει ψάλει τα εξ αμάξης στον κ. Καραμανλή, και το αποτέλεσμα είναι να διακινδυνεύουν το έργο, τον χρόνο ολοκλήρωσης του, λέγοντας ότι όλα αυτά τα κάνουν για να επιταχύνουν το έργο».
Σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών στη συνάντηση, που είχε στη Αθήνα με τον περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας για τον πολύπαθο δρόμο της Πατρών- Πύργου, είπε ότι υπήρξε συμφωνία με την Ολύμπια Οδό για να κατασκευάσει τον αυτοκινητόδρομο, και αυτό θα γίνει με την μέθοδο της παραχώρησης.
Επίσης ανέφερε ότι έχει διασφαλιστεί η χρηματοδότηση του δρόμου από την Ε.Ε. και για μετά το 2023, ωστόσο εκκρεμεί ακόμα η οριστική έγκριση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, που αναμένεται να υπάρξει απάντηση τους επόμενους 3-6 μήνες.
«Μάλλον θεωρούν ότι απευθύνονται σε ιθαγενείς, όταν λέει ο κ. Καραμανλής ότι θα περιμένει στους επόμενους 6 μήνες να πάρει την απάντηση των Ευρωπαίων για τα σχέδιά τους αυτά, τα οποία εγώ χαρακτηρίζω αλλόκοτα, όταν ο ίδιος ο υπουργός είχε πει ότι θα πήγαινε στις 20/11 στις Βρυξέλλες αρχικά, μετά το μετέθεσε για τις 12/12 και τώρα έρχεται και λέει στο λαό της Δυτικής Ελλάδας και όχι μόνο, ότι σε 6 μήνες θα έχω την απάντηση, και αν είναι αρνητική θα κάνω νέο διαγωνισμό, με σκοπό προφανώς να κάνουν αυτό, που πριν τις εκλογές είχαν προαποφασίσει».
Ένα ακόμα αγκάθι στους σχεδιασμούς της κυβέρνησης ΝΔ είναι και το τι θα πράξουν οι εργολάβοι, διότι μιλώντας στις 22/11 αποκλειστικά «Στο Κόκκινο Πάτρας» ο ένας εκ των εργολάβων, ο Πρ. Εμφιετζόγλου είχε τονίσει ότι «είναι θέμα τιμής και εθνικού συμφέροντος.
Ότι και να μου δώσουν αποζημίωση και 20 εκατομμύρια ευρώ, εγώ δεν πρόκειται να την δεχθώ, διότι είναι θέμα τιμής και αν το κάνω, σημαίνει ότι συνεργώ σε κάτι, που θεωρώ ζημιογόνο για την πατρίδα μου. Θα πάω στα ελληνικά και τα ευρωπαϊκά δικαστήρια, διότι είναι θέμα χρέους μου προς την πατρίδα μου».
Εάν επιμείνει στην απόφασή του αυτή ο κ. Εμφιετζόγλου, τότε το έργο δεν θα μπορέσει να προχωρήσει μέχρι να τελεσιδικήσει η απόφαση. Ακόμη, στην περίπτωση, που είναι αρνητική η απάντηση της Ε.Ε., τότε ο κ. Καραμανλής επισήμανε ότι θα προχωρήσει σε νέο διαγωνισμό, που αυτό εκ των πραγμάτων, μέχρι να ολοκληρωθούν οι διαδικασίες θα περάσουν επιπλέον 6 μήνες, όπως σημειώνουν γνώστες επί του θέματος, με τον κ. Βαρεμένο να σχολιάζει «παίζουν με τις ανθρώπινες ζωές λες και είναι τσιφλίκι τους ο δρόμος.
Ο κ. Καραμανλής παίζει οικονομικό και πολιτικό τάβλι με την Πατρών- Πύργου σε ένα τόσο σημαντικό έργο, που είχαμε κόστος ανθρωπίνων ζωών, πέραν των υπολοίπων παραμέτρων, των αναπτυξιακών, που έχει η δημιουργία ενός τέτοιου έργου. Απομένει στον κόσμο να κρίνει και να αντιδράσει».
Ερωτηθείς για τις κατηγορίες, που εξαπέλυσε προς τον ΣΥΡΙΖΑ, ότι η ΝΔ το 2014 το είχε έτοιμο προς δημοπράτηση το έργο και η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ ακύρωσε τον διαγωνισμό και χάθηκε πολύτιμος χρόνος, ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης απάντησε ότι «ο κ. Καραμανλής ξέρει ότι οι ίδιοι είχαν αφήσει το μισό έργο απέξω, το γνωρίζει πολύ καλά και ψεύδεται ενώπιον του λαού της Δυτικής Ελλάδας και όχι μόνο».
ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟ ΗΧΗΤΙΚΟ:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου