«Οφείλουμε να ανοίξουμε μια πολύ σοβαρή συζήτηση για ζητήματα που σχετίζονται με τη διαφάνεια, την αξιοκρατία και την τήρηση όχι μόνο των νομικών αλλά και των ηθικών κανόνων στη δημόσια ζωή» συμπλήρωσε.
Ρώτησε μάλιστα απευθυνόμενος στον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης:
«Αναρωτιόμαστε αν τη στάση αυτή του πρωθυπουργού αλλά και της αντιπροέδρου της Βουλής, η οποία ζήτησε δημόσια συγγνώμη και παραιτήθηκε από τα ψηφοδέλτια του ΣΥΡΙΖΑ θα κρατήσει τόσο ο κύριος Μητσοτάκης όσο και οι εν ενεργεία βουλευτές της ΝΔ για θέματα ηθικής τάξης και διαφάνειας που τους αφορούν και ρίχνουν σκιές στη σχέση πολίτη και πολιτικής, είπε υπονοώντας τους βουλευτές Τραγάκη κια Δημοσχάκη.
Αυτά όσον αφορά στο θέμα με τις μετατάξεις στις υπηρεσίες της Βουλής, που πάντως δεν ελιναι σημερινές!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου