ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Πέμπτη 13 Ιουνίου 2019

Αν. Ξανθός: Δεν προβλέπεται να πληρώνει ο ασθενής!


Δεν προβλέπεται από τη Σύμβαση των εργαστηρίων με τον ΕΟΠΥΥ να πληρώνει ο ασθενής υπογράμμισε ο υπουργός Υγείας Ανδρέας Ξανθός προσθέτοντας ότι γίνεται προσπάθεια να προωθηθούν συγκεκριμένα ιδιωτικά συμφέροντα. 


Αυτά ανέφερε στην «Άλλη Διάσταση» της ΕΡΤ με αφορμή την διακοπή της κινητοποίησης των ακτινοδιαγνωστικών κέντρων και την τροποποίηση των ενέργειών τους, με σκοπό να ρίξουν το βάρος της πληρωμής στους ασθενείς, στους οποίους θα δίνουν απόδειξη για να εισπράξουν από τον ΕΟΠΥΥ τα καταβαλλόμενα.

«Προσδοκούν κέρδη τα μεγάλα εργαστήρια και επιδιώκουν το αδιέξοδο για να μην υπάρχουν συμβάσεις, οπότε στη συνέχεια με καινούργια κυβέρνηση να γίνει νέα διαπραγμάτευση υπέρ των δικών τους συμφερόντων» εξήγησε ο υπουργός Υγείας.

Όπως ανέφερε ο κ. Ξανθός «ενισχύσαμε με 30 επιπλεόν εκ. τον ήδη ενισχυμένο προϋπολογισμό του 2019. Το 2014 ο προϋπολογισμός ήταν 328 εκ. ευρώ, το 2018 ήταν 357 εκ. και το 2019 στα 366 και προσθέσαμε αλλά 30 εκ. συνολικά ενίσχυση 39 εκ. δηλαδή μία σημαντική ενίσχυση της τάξης του 10% της αρχικής δαπάνης».

«Θέλουν να υπάρξει προσαύξηση στον προϋπολογισμό του 2018 αλλά αυτό δεν είναι δυνατό να γίνει όταν η Βουλή είναι κλειστή και η χώρα σε προεκλογική περίοδο».

«Παρουσιάσαμε ένα νέο μοντέλο του clawback που επιβαρύνει και προστατεύει την πλειονότητα των εργαστηρίων».

«Ο εκπρόσωπος των μεγάλων διαγνωστικών κέντρων πέρασε τη γραμμή του στην σύσκεψη ζητώντας να πληρώνουν οι ασθενείς προκαταβολικά».

«Πρόκειται για μία αδιέξοδη γραμμή αφού δεν μπορούν να υπάρχουν λύσεις μέσα στην προεκλογική περίοδο. Η λύση αυτή έχει κοινωνικό κόστος και οδηγεί σε επιβάρυνση των ασθενών. Το να «ανοίξουν τα εργαστήρια αλλά να πληρώνουν από την τσέπη τους οι ασθενείς» είναι εντελώς παράνομο».

«Δεν προβλέπεται από τη Σύμβαση των εργαστηρίων με τον ΕΟΠΥΥ να πληρώνει ο ασθενής. Επιπλέον σημείωσε ότι δεν υπάρχει ιστορικό προηγούμενο μιας τόσο ακραίας κινητοποίησης σε προεκλογική περίοδο. Οι πολιτικές δυνάμεις οφείλουν να τοποθετηθούν».

Δεν υπάρχουν σχόλια: