ΑΛΛΑΓΗ EMAIL

Οι φίλοι αναγνώστες μπορεί να στέλνουν τα μηνύματά τους στο εμέηλ στο οποίο θα προτιμούσε ο διαχειριστής να τα λαμβάνει. Παράλληλα επειδή η Maicrosoft μας λογόκρινε και μπλόκαρε το μαιηλ gmosxos1@hotmaihl. com άνοιξε και ισχύει πλέον το εμέηλ gmosxos23.6.1946@gmail.com το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε .ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 6938.315.657 & 2610.273.901

Παρασκευή 14 Ιουνίου 2019

Κραυγή αγωνίας για τον Προαστιακό Πάτρας

Αύξηση τιμής διοδίων στην Αττική Οδό!


«Proastiakos Patras SOS proastiakos!!! Η γραμμη εκλεισε, το τραινο παει μονο μεχρι Αγυια λογω μη συντηρησης. ΠΑΝΕ ΤΟ ΤΡΑΙΝΟ ΓΙΑ ΚΛΕΙΣΙΜΟ.....σε αυτη την πολη (σ.σ.: Πάτρα) ο,τι ειναι καλο κυνηγιεται αγριως, Παρακαλω αρχιστε τα τηλεφωνα σε πολιτικους και στον δημο. Ο ΛΑΟΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΑΣ ΘΕΛΕΙ ΤΟΝ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟ!!!».


Τα παραπάνω αποτελούν κραυγή διαμαρτυρίας από συμπολίτη  της περιοχής, ενώ ήδη τα αδηφάγα οικονομικά συμφέροντα, παρακάμπτοντας το επίσημο κράτος προσπαθούν εν μέσω προεκλογικής περιόδου να επιβάλλουν την ατζέντα των δικών τους συμφερόντων, στην επόμενη κυβέρνηση. 


«-Πρώτα οι μεγάλες αλυσίδες διαγνωστικών που ήθελαν άμεση πληρωμή από τους ασφαλισμένους του Εοπυυ!!!
-Μετα κάτι "επιχειρηματιες" που θέλουν απ' το Μητσοτακη εφταήμερη εργασία και κατάργηση των ελέγχων της Επιθεώρησης εργασίας!!
-ΚΑΙ ΤΩΡΑ Η ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ Α.Ε.που ανακοινώνει μονομερή αύξηση των διοδίων από 1η Ιουλίου ενώ υπήρχε σε εξέλιξη διαπραγμάτευση για μείωση και εισαγγελική έρευνα για το κόστος απόσβεσης ώστε να έρθει το έργο γρηγορότερα στον έλεγχο του δημοσίου !!!!!
ΔΕΝ ΚΡΑΤΙΩΝΤΑΙ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ !!
Ο λαός ΔΕΝ θα το επιτρέψει!!!».


Αυτά είναι από την ανάρτηση που έκανε ο Παύλος Πολάκης (που δεν αρέσει  στα άνομα συμφέροντα της κλίκας αυτών που εποφθαλμιούν ότι δημόσιο που εξυπηρετεί τον πολίτη!

Και το ψητό είναι παρακάτω. Στην διαμαρτυρία άλλου συμπολίτη της περιοχής, για τα δρομολόγια του Προαστιακού:

«Οι συρμοί του Προαστιακού Πατρών (του δικού μας Μετρό κάποτε, όταν έφτανε έως και τον Άγιο Βασίλειο & εξυπηρετούσε πολύ κόσμο) τερματίζουν στην Αγυιά λόγω προβλήματος της γραμμής στο ύψος των Μποζαϊτίκων, όπως ανέφερε συμπολίτης, γνώστης των θεμάτων του προαστιακού, στο thebest.gr. Από εκεί η μετακίνηση των επιβατών γίνεται με λεωφορεία». 

(Σημ.: του Istologiou G. Mosxou: Να δουλεύουν δηλαδή και οι ΚΤΕΛατζήδες)

«Η αποκατάσταση της γραμμής πιθανότατα να γίνει το Σάββατο 15 Ιουνίου 2019 κι ως εκ τούτου επισημαίνει ο συμπολίτης, προβλήματα θα υπάρξουν και με τα συνδυαστικά δρομολόγια των λεωφορείων...».

Και ποιος θα τους εμποδίσει να παγώσουν τεχνιέντως το έργο, με δεδομένο το εκλογικό αποτέλεσμα και την απροθυμία της ΕΡΓΟΣΕ να προχωρήσει την επένδυση που επέβαλε, προς όφελος του πολίτη, η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, παρά την ραθυμία της επιχείρησης, που μέχρι το τέλος του 2014 λειτουργούσε στους φιλελευθερους νεοδεξιούς ρυθμούς της ΝΔ;

Αυτά είναι προανακρούσματα από τους βιολιτζήδες που θα ακούσουμε στο κοντινό μέλλον, στην ο μη γένοιτο πιθανή περίπτωση  ανάληψη των ηνίων της χώρας από το Μητσοτακέικο!

_______________
Διευκρίνιση για την αναφορά στην στάση του Δήμου Πατρέων: Μετά την απομάκρυνση του ταμείου, στις 26 Μαΐου, ουδέν λάθος αναγνωρίζεται,

Δεν υπάρχουν σχόλια: