Διακόσια εκατομμύρια ευρώ ωφελήθηκε η Πάτρα και ο νομός Αχαΐας από την πλευρά του Αλ. Τσίπρα και αυτό θα εκτιμηθεί από τους Αχαιούς, εκτιμά ο Ηλίας Γρηγόρης, μιλώντας στον Achaia channel
Χαρακτήρισε δε, σωστή και αναμενόμενη την απόφαση Τσίπρα για υποψηφιότητά του στην Αχαΐα. Είπε δε πως ο κ. Μαζαράκης της ΝΔ κατέβηκε από τα σύννεφα κια του υπενθύμισε ότι η παράταξή του έφερε την χώρα μας σε αυτό το χάλι!
Από την πλευρά του ο Πρόεδρος της ΝΟΔΕ Αχαΐας Ανδρ. Μαζαράκης δήλωσε πως ελπίζει ότι η ΝΔ θα καλύψει την διαφορά που την χωρίζει από τον ΣΥΡΙΖΑ.
ΚΑΝΕΤΕ κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου