Αναλογία 5:1 για αποχωρήσεις – προσλήψεις στον Δημόσιο Τομέα και
άνευ όρων και ορίων ξεπούλημα στον ιδιωτικό τομέα και "εργασία από το
σπίτι" διακήρυττε χθες ο αντιπρόεδρος της Ν.Δ. Κωστής Χατζηδάκης
περιγράφοντας τι σημαίνει για τους εργαζόμενους και τη χώρα αν τυχόν
εφαρμοστεί το πρόγραμμα της Ν.Δ.
Ποιο είναι το παράδοξο;
Σε σχετική ερώτηση απάντησε:
«Τι παράδοξο έχει; Είναι απόλυση το 1:5;» αναρωτήθηκε και όταν ο δημοσιογράφος υποστήριξε ότι έτσι δεν καλύπτονται οι ανάγκες…
Εκείνος επέμεινε ότι : «Καλύπτονται οι ανάγκες της οικονομίας» και οι προσλήψεις 5:1 θα γίνουν στην Παιδεία και την Υγεία.
«Με την υπερφορολόγηση τσακίζεις την οικονομία, τις επιχειρήσεις και εν τέλει και τον δημόσιο υπάλληλο» «Αν δεν έχεις αγορά δεν έχεις και Δημόσιο. Το έχουν καταλάβει σχεδόν όλοι και οι ψηφοφόροι και οι δημόσιοι υπάλληλοι και καλό είναι να ξεπεράσουμε όλους αυτούς τους δογματισμούς» πρόσθεσε.
Σύμφωνα με τη Ν.Δ. το 5:1 αρκεί και όπως λένε και με «προγράμματα κινητικότητας των Δημοσίων υπαλλήλων μπορούν να καλύψουν τα κενά». Επιπλέον μίλησε για «αξιολόγηση» των Δημοσίων υπαλλήλων.
Και... μεροκάματο στο σπίτι!
Σε άλλο σημείο της συνέντευξής του όταν περιέγραφε τις επενδύσεις που θέλει η Ν.Δ. επανέφερε το μοντέλο της ευέλικτης εργασίας.
«Αν αυτή η κυβέρνηση που έχει κολλήσει το Ελληνικό, τις Σκουριές, που έχει την απέχθεια στον ιδιωτικό τομέα και τις ιδιωτικές επενδύσεις μπορεί να υπάρχει προοπτική για τα νέα παιδιά, για νέες δουλειές, για μεροκάματο στο σπίτι, για μια πραγματική προοπτική"!!!
Άραγε μετά από αυτή τη δήλωση περί του «νέου» μοντέλου εργασίας, δια στόματος του αντιπροέδρου που φυσικά μετά θα αναιρέσει… η Ν.Δ. όπως έπραξε και με την 7ημερη εργασία που σχεδιάζει ο Κυρ. Μητσοτάκης.
Τέλος ο κ. Χατζηδάκης μίλησε για δύο ΦΠΑ, 11 και 22% που "κάνουν καλό στην οικονομία", αλλά αυξάνουν την τιμή σε φάρμακα και είδη πρώτης ανάγκης. "Δεν είναι και κάτι τεράστιο που δεν μπορούν να το αντέξουν" ανέφερε χαρακτηριστικά για την αύξηση της τιμής στα φάρμακα.
Να σημειωθεί τέλος ότι επικαλούμενος τα αποτελέσματα των ευρωεκλογών υποστήριξε ότι αυτή η πολιτική εγκρίθηκε από τους Έλληνες πολίτες.
-avgi.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου